palscript gemaakt voor een backup stream computer

Technische vragen / problemen? Leg ze hier neer..

Moderator: admin6

Plaats reactie
spidy601
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jun 2016 00:05

palscript gemaakt voor een backup stream computer

Bericht door spidy601 » 26 jun 2016 00:32

ik heb bij mij thuis een computer staan die toch al de hele dag aan staat i.v.m. modem software maar daar kom ik hier niet voor

Ik draai bij een radio station waarvan we 1 computer bij iemand anders 24/7 per week aan staat soms slaat die computer vast.
En ik heb in dat geval mijn radio programma geprogrammeerd mocht de stream computer uit vallen dan draait mijn computer na 20 sec dit i.v.m buffer problemen.
hier onder de code die ik daar voor gebruik en deze code heb ik van het www afgeplukt en dankbaar gerecycled.
dit is wat ik er van ge maakt heb en dit script werkt.

Code: Selecteer alles

var Flag : Integer;
PAL.Loop:=True;
Begin;
Flag :=0;

repeat

   PAL.WaitForTime('+00:0:20');  {## Wait for 16 seconds}
  Encoders[2].Start;

   If ( Encoders[2].Status='Encoding')
    Then

          Begin;
          Queue.Clear;
           DeckA.next;
     DeckA.play;
          Flag :=1
          end;
until (Flag=1);

repeat
   If ( Encoders[2].Status='Error')
     Then
          Begin;
          Queue.Clear;
      ActivePlayer.FadeToStop;
     DeckA.Eject;
     DeckB.Eject;
     Flag :=0
          end
until (Flag=0)

end;
maar ik als er een live dj draait die af laten draaien in een player maar als dit script hier boven actief word als de hoofd pc storing heeft is de live uitzending er ook uit.

de bedoeling was ook als er iemand bij ons live draait en 1 van de pc's schiet er uit dan neemt 1 van de twee het over.

nu om even naar het einde van dit verhaal te komen ik zoek een manier om dit script op bepaalde dagen en uren stil te zetten maar ik krijg foutmeldingen elke keer

Code: Selecteer alles

var Flag : Integer;
PAL.Loop:=True;
Begin;
Flag :=0;

repeat
    If ( Encoders[2].Status='Error')
    Then

while DayOfWeek(Now) = Monday and ((Now >= T['07:56:00']) and (Now <= T['08:00:00'])) do
begin
// maandag ochtend
PAL.WaitForTime(T['08:01:30']); // ontwaak met sjaak
DeckA.next;
DeckA.play;
PAL.WaitForTime(T['09:01:30']); // stream starten
           DeckA.next;
     DeckA.play;
  PAL.WaitForTime(T['10:01:30']); // sam stoppen met afspelen
      Queue.Clear;
      ActivePlayer.FadeToStop;
     DeckA.Eject;
     DeckB.Eject;
end;
// maandag avond
while DayOfWeek(Now) = Monday and ((Now >= T['18:56:00']) and (Now <= T['18:59:01'])) do
begin
PAL.WaitForTime(T['19:01:30']); // thijs //ron de leeuw timewarp
 DeckA.next;
     DeckA.play;
PAL.WaitForTime(T['20:01:30']);
  DeckA.next;
     DeckA.play;
 PAL.WaitForTime(T['21:01:30']);
    Queue.Clear;
      ActivePlayer.FadeToStop;
     DeckA.Eject;
     DeckB.Eject;
end;

// Dag even aanpassen
while DayOfWeek(Now) = Tuesday and ((Now >= T['07:56:00']) and (Now <= T['8:00:00'])) do
// dinsdag ochtend
begin
PAL.WaitForTime(T['08:01:30']); // ontwaak met sjaak
DeckA.next;
     DeckA.play;
PAL.WaitForTime(T['09:01:30']);
 DeckA.next;
     DeckA.play;
PAL.WaitForTime(T['10:01:30']);
 Queue.Clear;
      ActivePlayer.FadeToStop;
     DeckA.Eject;
     DeckB.Eject;
end;

// Dag even aanpassen
while DayOfWeek(Now) = Wednesday and ((Now >= T['07:56:00']) and (Now <= T['08:00:00'])) do
// woensdag ochtend
begin
PAL.WaitForTime(T['08:01:30']); // ontwaak met sjaak
 DeckA.next;
     DeckA.play;
PAL.WaitForTime(T['09:01:30']);
   DeckA.next;
     DeckA.play;
   PAL.WaitForTime(T['10:01:30']);
    ActivePlayer.FadeToStop;
     DeckA.Eject;
     DeckB.Eject;
end;

// Dag even aanpassen
while DayOfWeek(Now) = Wednesday and ((Now >= T['18:56:00']) and (Now <= T['19:00:00'])) do
// woesndag avond
begin
PAL.WaitForTime(T['19:01:30']); // woensdag kapoensdag
 DeckA.next;
     DeckA.play;
PAL.WaitForTime(T['20:01:30']);
    DeckA.next;
     DeckA.play;
     PAL.WaitForTime(T['21:01:30']);
      ActivePlayer.FadeToStop;
     DeckA.Eject;
     DeckB.Eject;
end;

// Dag even aanpassen
while DayOfWeek(Now) = Thursday and ((Now >= T['07:56:00']) and (Now <= T['08:00:00'])) do
// donderdag ochtend
begin
PAL.WaitForTime(T['08:01:30']); // sjaak ontwaak met sjaak
  DeckA.next;
     DeckA.play;
PAL.WaitForTime(T['09:01:30']);
     DeckA.next;
     DeckA.play;
  PAL.WaitForTime(T['10:01:30']);
   ActivePlayer.FadeToStop;
     DeckA.Eject;
     DeckB.Eject;
  
end;

// Dag even aanpassen
while DayOfWeek(Now) = Friday and ((Now >= T['07:56:00']) and (Now <= T['08:00:00'])) do
// vrijdag ochtend
begin
PAL.WaitForTime(T['08:01:30']); // sjaak ontwaak met sjaak
DeckA.next;
     DeckA.play;
PAL.WaitForTime(T['09:01:30']);
DeckA.next;
     DeckA.play;
   PAL.WaitForTime(T['10:01:30']);
   ActivePlayer.FadeToStop;
     DeckA.Eject;
     DeckB.Eject;
end;

// Dag even aanpassen
while DayOfWeek(Now) = Friday and ((Now >= T['18:56:00']) and (Now <= T['19:00:00'])) do
// vrijdag ochtend
begin
PAL.WaitForTime(T['19:01:30']); // sjaak slaat door
DeckA.next;
     DeckA.play;
PAL.WaitForTime(T['20:01:30']);
DeckA.next;
     DeckA.play;
     PAL.WaitForTime(T['21:01:30']);
        ActivePlayer.FadeToStop;
     DeckA.Eject;
     DeckB.Eject;
end;

until (Flag=1);

repeat
        If ( Encoders[2].Status='Encoding')
     Then
          Begin;

     Flag :=1
          end
until (Flag=0)

end;


dit script en het vorige script bijt me kaar dit tweede script start de player A of B als er een live dj draait en daarna is sam broadcaster stil.
maar script 1 heeft een comando bij een error de player A en b leeg te gooien.

nu ga ik deze vraag afsluiten mijn vraag is hoe kan ik deze twee script tegelijkertijd gebruiken zonder dat het me kaar bijt :eek:

Plaats reactie