DHD Tafel

Technische vragen / problemen? Leg ze hier neer..
Budweiser

Re: DHD Tafel

Bericht door Budweiser » 18 dec 2011 14:57

ah, nouja, dan zijn iig de beloofde foto's er es gekomen :) wel benieuwd naar de reden van de verkoop eigenlijk...
Bababooey !
Twitter

stefklep

Bericht door stefklep » 18 dec 2011 15:11

Klopt ik wil er inderdaad weer vanaf, de reden is eigenlijk heel simpel, Voor deze versie heb ik wat geld moet neerleggen en wil dit er graag weer uit hebben. Volgend jaar krijg ik namelijk de beschikking over een ander DHD 4200D panel die ik echt niet kon laten schieten en me eigenlijk niks kost, zo doende.

Zwarte Stoomboot

Bericht door Zwarte Stoomboot » 18 dec 2011 15:25

Het was een demo tafel, maar omdat nu alles 52 serie is geworden was die overbodig, hij was dan ook nauwelijks gebruikt en zat netjes in een flitcase. Prijs was onder 6K
Prijs € 7.600,00
:))

Budweiser

Bericht door Budweiser » 18 dec 2011 15:29

Mwah, eerder in dit topic gaf stef al aan op zoek te zijn naar fadermodules, en als ik de foto zo bekijk zie ik ook verschillende types modules, kortom, ik denk dat ie uiteindelijk wel meer geld kwijt is geweest dan die genoemde 6k. Daarnaast is het niet heel erg relevant wat ie er voor betaald heeft, maar meer wat de tafel waard is, en het lijkt me dat ie dit meer dan waard is.
Bababooey !
Twitter

stefklep

Bericht door stefklep » 18 dec 2011 16:16

Zwarte Stoomboot schreef:
Het was een demo tafel, maar omdat nu alles 52 serie is geworden was die overbodig, hij was dan ook nauwelijks gebruikt en zat netjes in een flitcase. Prijs was onder 6K
Prijs € 7.600,00
:))
Wat Budweiser boven ook al zij inderdaad heeft die gelijk in, er zijn wat modules verandert en ook de fader panels, dus de prijs die ik aangaf doen die tijd waar ik hem voor over gehad genomen is een iets kallere tafel dan hoe die nu te koop staat. En vergis je niet dit zijn tafel van rond de 50K, de prijs lijkt me inderdaad dan ook zeer scherp en zeker niet over de top.

stefklep

Bericht door stefklep » 27 mar 2013 13:25

Iemand nog bekent of er ergens een tafel rond zweeft die voor een leuke prijs weg mag ? Omdat overal zie dat ze aan het vervangen zijn was ik er benieuwd of er ergens iets niks staat te doen..

stefklep

Bericht door stefklep » 11 feb 2014 11:31

stefklep schreef:Iemand nog bekent of er ergens een tafel rond zweeft die voor een leuke prijs weg mag ? Omdat overal zie dat ze aan het vervangen zijn was ik er benieuwd of er ergens iets niks staat te doen..
Ik ben erg benieuwd of er nog iemand toevallig weet of er ergens een complete DHD setup staat, ik zie dat verschillende radio stations namelijk overstappen op de nieuwe serie.

remco_k

Bericht door remco_k » 11 feb 2014 14:17

Ik kan en wil er nog niet al te veel over uit de doeken doen, en het is dan geen DHD tafel, maar ik ben bezig met een doe-het-zelf digitale broadcast mixer project (geen soldeerbout nodig - maar standaard verkrijgbare apparatuur wel).
Doel publiek is lokale/ kleine omroep / internet radio stations.

Zoals het er nu naar uit ziet, lukt het om een 16 fader (motorized, 2x 8 fader losse segmenten) gestuurde tafel te maken, met volledige broadcast functionaliteit (zoals monitor mute, faderstart, knopstart, cleanfeeds, fx, compressie, limiting, eq....), onder de 2000 euro. Het gaat misschien zelfs lukken voor de prijs van een D&R Airmate... Met 8 faders minder kan ook, wordt het nog goedkoper.
Duurt nog wel een paar weken cq maanden voordat daar iets uitkomt. Maar dan weten jullie het vast dat er hier op het forum binnenkort iets gaat verschijnen, als het allemaal lukt...

Edit Admin5: Op verzoek van de poster een statusmelding:
Dit project is beëindigd. Een onoverkomelijke hardware beperking zorgde voor een te traag reagerend systeem, waardoor het onbruikbaar werd.
www.digiplay.nl: SHOUTcast V2 streaming compleet met gratis web app, statistieken en SSL support!

Dukard

Bericht door Dukard » 11 feb 2014 20:58

remco_k schreef:Maar dan weten jullie het vast dat er hier op het forum binnenkort iets gaat verschijnen, als het allemaal lukt...
Doe maar in een nieuw draadje dan ... Succes ! :wink:
Aan VST-plugins passen geen 19" rack-oren ....

karelhuis

Bericht door karelhuis » 24 jun 2018 16:31

Mocht iemand nog een analoge kaart hebben en willen verkopen of willen ruilen voor een digitale? Ik heb interesse en ben zoekende.
Het is voor de DHd 2200 btw
Weblog: www.karel.fm

Plaats reactie