Misschien is de Dap Oxygen ook wel wat?
http://highlite.omc.net/index.php/highl ... ers/oxygen
Hij is wel iets van €650,-. Is hij dat ook wel waard? Ik doel dan op de kwaliteit en hoe lang deze mixer meegaat etc.
Waardige opvolger Soundcraft Spirit ES
Moderator: admin6
-
Even over de discussie Allen & Heath WZ 20S en Airmate. Is voor die prijs een Airmate niet geschikter voor radiodoeleinden? Ik weet het niet hoor, ik ben ook nog stees op zoek naar een paneelBorus schreef:Ik heb met dezelfde vraag gezeten en ben na een grondig onderzoek gestopt met de conclusie:
Bestaat niet![]()
Na een flinke aanpassing van mijn budget heb ik onlangs een Allen & Heath WZ 20S gekocht (kosten: €1500,-) Een wereldtafel met een superkwaliteit (en 16 stereokanalen)
Een andere oplossing zou een Dateq discotafel kunnen zijn. Hebben wel redelijk wat stereokanalen maar weinig mogelijkheden qua routing en aansluitingen. Die zouden alleen tweedehands binnen je budget blijven.
Klopt zeker. Ik gebruik de tafel in een productiestudio en heb dus weinig aan echte "broadcastfuncties". De Airmate was wel een overweging maar heeft niet de routingmogelijkheden die een WZ 20S heeft.Music_Sucks schreef:Even over de discussie Allen & Heath WZ 20S en Airmate. Is voor die prijs een Airmate niet geschikter voor radiodoeleinden? Ik weet het niet hoor, ik ben ook nog stees op zoek naar een paneelBorus schreef:Ik heb met dezelfde vraag gezeten en ben na een grondig onderzoek gestopt met de conclusie:
Bestaat niet![]()
Na een flinke aanpassing van mijn budget heb ik onlangs een Allen & Heath WZ 20S gekocht (kosten: €1500,-) Een wereldtafel met een superkwaliteit (en 16 stereokanalen)
Een andere oplossing zou een Dateq discotafel kunnen zijn. Hebben wel redelijk wat stereokanalen maar weinig mogelijkheden qua routing en aansluitingen. Die zouden alleen tweedehands binnen je budget blijven.
Re: Waardige opvolger Soundcraft Spirit ES
goedemiddag, Ij ben op zoek naar een Rackmount voor de Soundcraft Spirit ES14. Kan iemand mij daar aan helpen of weet wie deze nog verkoopt?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Re: Waardige opvolger Soundcraft Spirit ES
Een topic Kick na ruim 17 jaar, dat moet bijna wel een record zijn

It's only vintage if it works. Otherwise it's just old crap.