Waardige opvolger Soundcraft Spirit ES

Technische vragen / problemen? Leg ze hier neer..

Moderator: admin6

CoeN Roest

Bericht door CoeN Roest »

Misschien is de Dap Oxygen ook wel wat?
http://highlite.omc.net/index.php/highl ... ers/oxygen

Hij is wel iets van €650,-. Is hij dat ook wel waard? Ik doel dan op de kwaliteit en hoe lang deze mixer meegaat etc.
wally

Bericht door wally »

zie ff hier: http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?p=212628

cirkeltje rond...:))
w
Music_Sucks

Bericht door Music_Sucks »

Antwoord: Nee dus -bier
Music_Sucks

Borus schreef:Ik heb met dezelfde vraag gezeten en ben na een grondig onderzoek gestopt met de conclusie:
Bestaat niet :sad:

Na een flinke aanpassing van mijn budget heb ik onlangs een Allen & Heath WZ 20S gekocht (kosten: €1500,-) Een wereldtafel met een superkwaliteit (en 16 stereokanalen :D )

Een andere oplossing zou een Dateq discotafel kunnen zijn. Hebben wel redelijk wat stereokanalen maar weinig mogelijkheden qua routing en aansluitingen. Die zouden alleen tweedehands binnen je budget blijven.
Even over de discussie Allen & Heath WZ 20S en Airmate. Is voor die prijs een Airmate niet geschikter voor radiodoeleinden? Ik weet het niet hoor, ik ben ook nog stees op zoek naar een paneel
Borus

Bericht door Borus »

Music_Sucks schreef:
Borus schreef:Ik heb met dezelfde vraag gezeten en ben na een grondig onderzoek gestopt met de conclusie:
Bestaat niet :sad:

Na een flinke aanpassing van mijn budget heb ik onlangs een Allen & Heath WZ 20S gekocht (kosten: €1500,-) Een wereldtafel met een superkwaliteit (en 16 stereokanalen :D )

Een andere oplossing zou een Dateq discotafel kunnen zijn. Hebben wel redelijk wat stereokanalen maar weinig mogelijkheden qua routing en aansluitingen. Die zouden alleen tweedehands binnen je budget blijven.
Even over de discussie Allen & Heath WZ 20S en Airmate. Is voor die prijs een Airmate niet geschikter voor radiodoeleinden? Ik weet het niet hoor, ik ben ook nog stees op zoek naar een paneel
Klopt zeker. Ik gebruik de tafel in een productiestudio en heb dus weinig aan echte "broadcastfuncties". De Airmate was wel een overweging maar heeft niet de routingmogelijkheden die een WZ 20S heeft.
Music_Sucks

Duidelijk THNX
John198

Re: Waardige opvolger Soundcraft Spirit ES

Bericht door John198 »

goedemiddag, Ij ben op zoek naar een Rackmount voor de Soundcraft Spirit ES14. Kan iemand mij daar aan helpen of weet wie deze nog verkoopt?

Alvast bedankt.
wave

Re: Waardige opvolger Soundcraft Spirit ES

Bericht door wave »

John198 schreef: 20 jan 2025 12:41 goedemiddag, Ij ben op zoek naar een Rackmount voor de Soundcraft Spirit ES14. Kan iemand mij daar aan helpen of weet wie deze nog verkoopt?

Alvast bedankt.
Een topic Kick na ruim 17 jaar, dat moet bijna wel een record zijn :lol: . Mail eens met DSA-AVL in Apeldoorn, die kunnen je wel vertellen wat er mogelijk is.
It's only vintage if it works. Otherwise it's just old crap.
Plaats reactie