Sonixcast, de instellingen.

Technische vragen / problemen? Leg ze hier neer..
alex de groot

Re: Sonixcast, de instellingen.

Bericht door alex de groot » 20 jun 2018 16:30

Feivel schreef:
20 jun 2018 15:35
Ik wil je niet afschrikken, maar ik hoor niet veel positieve ervaringen over Sonixcast. Er schijnt technisch nogal veel mis te zijn.
Wij zitten al iets meer dan een jaar bij SonixCast en zijn er zeer tevreden over.
Oké ja de server kan wel eens even uitvallen (maar bij welke provider gebeurt dit niet?) en daarvoor dient de auto dj voor om dit op te vangen. Maar bij SonixCast zijn ze wel continue aan het vernieuwen en het is nog altijd vele malen beter dan RadioNomy.

alex de groot

Bericht door alex de groot » 20 jun 2018 16:31

SiriusRadio schreef:
20 jun 2018 15:52
Feivel schreef:
20 jun 2018 15:35
Ik wil je niet afschrikken, maar ik hoor niet veel positieve ervaringen over Sonixcast. Er schijnt technisch nogal veel mis te zijn.
Er wordt in elk geval nog niet snel gereageert :roll:
Door het tijdsverschil kan het inderdaad even duren voor ze reageren op je helpticket.

SiriusRadio

Bericht door SiriusRadio » 20 jun 2018 21:02

Door het tijdsverschil kan het inderdaad even duren voor ze reageren op je helpticket.

Dan wachten we maar ff af -zzz

sverrips

Bericht door sverrips » 06 aug 2018 18:14

Ikzelf zit al een tijdje bij Sonixcast, helaas waren mijn ervaringen in het begin ook slecht. Boombox werkt niet echt en valt steeds uit. Ik ben dus overgestapt op een centova accountje die ook sinds kort betaalbaar is en wel werkt. Ik heb die van 12 dollar en 120 GB auto DJ ruimte. Ze zijn niet duur, maar de helpdesk laat inderdaad te wensen over. Zo ben ik (en staat) een domeinnaam wezen verhuizen naar hun, na 4 weken staat die nog steeds in behandeling.

Wat draait, draait nu goed. Wel moet je dan een centova accountje hebben, maar meer moet je er niet van verwachten ! Ben redelijk tevreden.
https://symfocity.com - Progressieve Pop/Rock en Prog ?

sverrips

Bericht door sverrips » 06 aug 2018 18:22

Feivel schreef:
20 jun 2018 16:21
SiriusRadio schreef:
20 jun 2018 16:08
Feivel schreef:
20 jun 2018 16:02

Je bent niet de enige met die ervaring. In mijn kringen heeft men eens een Sonixcast-accountje geprobeerd, maar de servers vallen meerdere keren per dag uit. Als je geen reclames uitzendt, is Torontocast een betere optie.
Probleem is BS en Sena, en dat is bij hen gedekt
Bij TorontoCast is dat volgens mij ook zo.
Nope buma/semra igeldt alleen voor Nederland. Als je je richt op Nederland voor Nederlandse luisteraars, moet je helaas wel buma/sena afsluiten. Iedereen heeft zo'n eigen ideeen over Sonixcast en de stream licentie, maar dat Sonixcast zegt dat het wereldwijd gedekt is, is leuk, maar Buma Stemra en Sena gaat over Nederland en als je je op je eigen land richt, nederland dus, moet je toch een licentie uitsluiten.
https://symfocity.com - Progressieve Pop/Rock en Prog ?

Plaats reactie