(dance) muziek aankopen

Discussieer over de formats van de stations of de muziek. Het is niet de bedoeling om muziek uit te wisselen.

Moderator: admin6

Plaats reactie
De Nachtwacht

(dance) muziek aankopen

Bericht door De Nachtwacht »

Hoi,

Door de programma's van Armin van Buren op Q Music is mijnv oorliefde voor dance en trance muziek weer een beetje opgeleefd (ja ik weet het, hij maakt die programma's al járen, maar toch is het er de laatste tijd niet echt van gekomen). De nummers die ik echt de moeite waard vind, schaf ik ook aan.

Nu hoorde ik pas het nummer Assaf & Cassandra Grey - Lost At Sea. Maar hoe ik ook zoek het nummer lijkt nergens volledig te downloaden te zijn. Enige versie die ik kan vinden is die op een gemixte cd van Armin van Buren zelf, waardoor het nummer dus geen begin en eind heeft.

Heb al gekeken op beatport, iTunes en google play en op 7digital Nederland, maar tot nu toe zonder resultaat (of ik kijk er overheen..)

Zijn er nog andere plaatsen waar ik kan kijken/zoeken? Andere sites die muziek-downloads aanbieden? Of zijn dat soort nummers in de praktijk vaker moeilijk te vinden (in een volledige versie dus)

Groeten,
De Nachtwacht
dipole

Re: (dance) muziek aankopen

Bericht door dipole »

Ik denk dat "Assaf & Cassandra Grey - Lost At Sea" nog niet is uitgebracht..

De meeste top DJ's krijgen een hoop Promo platen, (soms meer dan een jaar van te voren voordat ze gereleased worden) dus ik denk dat je nog even geduld moet hebben ;)
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

dipole schreef: 22 sep 2020 17:42 Ik denk dat "Assaf & Cassandra Grey - Lost At Sea" nog niet is uitgebracht..

De meeste top DJ's krijgen een hoop Promo platen, (soms meer dan een jaar van te voren voordat ze gereleased worden) dus ik denk dat je nog even geduld moet hebben ;)
Haha, daar had ik dus nog totaal niet bij stilgestaan. Ben ook niet zo thuis in het draaien als dj (zeg gerust helemaal niet) vind de muziek gewoon leuk om naar te luisteren.

Bedankt voor je uitleg, zal 'm op mijn verlanglijstje laten staan.
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

Ook zijn sommige tracks edits/remixen/bootlegs die niet uitkomen.

Vergeet niet, Armin heeft ook een eigen platenmaatschappij en krijgt daardoor veel promo materiaal aangeboden van dj's en producers.

Ook zijn eigen labels hebben natuurlijk diverse nieuwe exclusieve tracks
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

Je kunt Juno Download proberen.
Offtopic is het nieuwe ontopic.
Plaats reactie