Middengolf zender

n00b? Beginner? Newbie? Stel je vragen hier.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Rene Benelux

Middengolf zender

Bericht door Rene Benelux »

Hallo allemaal.
Ik wil van de FM naar de middengolf (beetje klaar met het wegdrukken op de FM) ik draai jaren 60 en 70 muziek dus vandaar de nostalgie :D maar te zake ik heb er geen bal verstand van en wou bij deze vragen of er iemand is in de buurt van Hoogeveen (Drenthe) die mij alles kan leveren en aanleggen dus zender en antenne en goed afstellen swr enz( over de kosten komen we wel uit) mijn bedoeling is eerst maar eens met een watt of 10 a 20.
Wie o wie? Je kunt me mailen
re-mike@outlook.com alvast bedankt
radiogolfje

Re: Middengolf zender

Bericht door radiogolfje »

Is dat geen bodemloze put, MG draaien geen punt, maar verwacht niet dat je veel luisteraars hebt.
Is een dure hobby daar
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Rene Benelux schreef: 31 jul 2021 20:28 Hallo allemaal.
Ik wil van de FM naar de middengolf (beetje klaar met het wegdrukken op de FM) ik draai jaren 60 en 70 muziek dus vandaar de nostalgie :D maar te zake ik heb er geen bal verstand van en wou bij deze vragen of er iemand is in de buurt van Hoogeveen (Drenthe) die mij alles kan leveren en aanleggen dus zender en antenne en goed afstellen swr enz( over de kosten komen we wel uit) mijn bedoeling is eerst maar eens met een watt of 10 a 20.
Wie o wie? Je kunt me mailen
re-mike@outlook.com alvast bedankt
Hou er rekening mee dat ook de AM gecondoleerd zal worden door AT. Mede omdat het vrij laagdrempelig tegenwoordig is om met laag vermogen legaal op AM uit te zenden
Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma »

Ik zou gewoon een piraat ui je eigen regio contacten. Er zijn er zat in Drenthe. Succes!
Rene Benelux

Ja ik zat er ook al aan te denken om eens na te vragen bij mij in de buurt,maar ik ken verder geen AM piraten vandaar de vraag hier
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Rene Benelux schreef: 01 aug 2021 09:31 Ja ik zat er ook al aan te denken om eens na te vragen bij mij in de buurt,maar ik ken verder geen AM piraten vandaar de vraag hier
Omdat de meeste legaal zijn gegaan.

Een boete in de duizenden euro’s voor een illegale AM uitzending wil niemand meer het risico lopen.
Rene Benelux

Dat is de bedoeling ook op legaal te gaan maar dan moet ik alles wel hebben
big T

Bericht door big T »

Bij jouw is alles al vergeven, blijft de 1485 met een kwart watt nog over voor je.
Plaats reactie