tracks niet meer in playlist na herstarten computer

n00b? Beginner? Newbie? Stel je vragen hier.

Moderator: admin6

Plaats reactie
stanmaas

tracks niet meer in playlist na herstarten computer

Bericht door stanmaas »

Wie heeft de oplossing!!! Nadat ik muziek heb ingevoerd en heb gecategoriseerd kan ik een playlist maken en afspelen. Als ik de computer nadat hij in de slaapstand is gegaan of opnieuw opstart kan dat niet meer. Wat gaat er mis of wat kan ik hier aan doen.
big T

Re: tracks niet meer in playlist na herstarten computer

Bericht door big T »

In Winamp kun je hier een vinkje voor zetten, staat links boven in in het menu.
admin5
Moderator

Bericht door admin5 »

stanmaas schreef: 26 feb 2021 12:20 Wie heeft de oplossing!!! Nadat ik muziek heb ingevoerd en heb gecategoriseerd kan ik een playlist maken en afspelen. Als ik de computer nadat hij in de slaapstand is gegaan of opnieuw opstart kan dat niet meer. Wat gaat er mis of wat kan ik hier aan doen.
Beste stanmaas,
Hier kan niemand iets mee, als je niet eens verteld welke software je gebruikt en zoek daarbij ook op of de betreffende software de playlist zelf wel kán onthouden. Vertel er ook bij wat je zelf al gedaan en gezocht hebt om het probleem op te lossen.
Moderator -- Info: forum@radiofreak.nl / Forumregels: http://www.radioforum.nl/forumregels
stanmaas

Bericht door stanmaas »

ik gebruik radiodj met mysql. mijn kennis is beperkt mbt de programma's
Calypso

Bericht door Calypso »

stanmaas schreef: 26 feb 2021 15:21 ik gebruik radiodj met mysql. mijn kennis is beperkt mbt de programma's
Slaapstand op een PC waar je playout op doet is een absolute no-go. Als jij je playlist wilt afspelen en de tracks erin zijn niet snel genoeg te vinden (bijvoorbeeld omdat de harddisk waarop de muziek staat nog moet starten) gaat-ie al de nummers die hij niet meteen beschikbaar heeft op onbeschikbaar zetten. En dat kan zomaar je complete playlist zijn als de harddisk die je gebruikt om vanaf te draaien er enige tijd over doet om te starten.

Bovendien is MySQL (gebruik dat alsjeblieft niet met RadioDJ, gebruik MariaDB) een database. Als jouw PC ineens in slaapstand gaat heb je ook nog eens kans dat je database corrupt raakt. En dan nog: RadioDJ wil gaan spelen, kan nog even z'n database niet vinden, en dat vindt RadioDJ ook niet leuk.

Nogmaals: slaapstand is een no-go.
Plaats reactie