Timeo stereo tool 8

n00b? Beginner? Newbie? Stel je vragen hier.
Plaats reactie
SaltaDoom

Timeo stereo tool 8

Bericht door SaltaDoom » 16 aug 2016 19:02

Beste,

Heb zopas dit progje geïnstalleerd maar ben volkomen leek. Wat ik wil bereiken is met Winamp dit progje gebruiken om de sound van alle liederen gelijk te laten lopen.

Krijg echter de volgende foutmelding. "Timeout detected. Sound card input did not respond (attemps 1 of 4). Wie kan mij verder helpen. Thx.
Kaart creative labs cor. OS Windows 10 pro nl (1607).

wok

Re: Timeo stereo tool 8

Bericht door wok » 17 aug 2016 09:02

Heb je het als dsp plugin van Winamp draaien, of start je stereotool zelf op (standalone)?

hvz

Bericht door hvz » 17 aug 2016 09:43

Hoi SaltaDoom,

Gezien de melding gebruik je niet de DSP plugin (voor Winamp) maar de stand alone versie, en is er "iets" (?) aan de hand is met een geluidskaart in je systeem (hij is wel geopend maar geeft om de een of andere reden geen audio).

De gemakkelijkste oplossing als je het met Winamp wilt gebruiken is de DSP plugin installeren, die nestelt zich in Winamp, en dan heb je niks meer met geluidskaarten te maken (dat regelt Winamp dan).

Welke geluidskaart heb je geselecteerd (voor input)? Want ik ben nog wel benieuwd wat er mis gaat.

SaltaDoom

Bericht door SaltaDoom » 17 aug 2016 11:09

Hoi,

Geluidskaart: Soundblaster Z van Creative. Heb nu de DSN plugin geïnstalleerd en via winamp lukt het nu wel.
Welke geluidskaart geinstalleerd! Luidspreker Soundblaster Z. Nu Staat de Device ID op Microsoft geluidstoewijzing. Weet niet of ik hier nog verbeteringen kan aanbrengen want krijg 4 mogelijkheden. Moet eerlijk bekennen, ben wel een leek op dit terrein. Thx.

Plaats reactie