vermogen omlaag
Moderator: admin6
Re: vermogen omlaag
Samen met het feit dat er straks per vergunningshouder maar 3 landelijke FM pakketten mogen? (in zoverre ze dit er door weten te drukken)
voor Talpa is dit een klein probleem.. gezien die nu 4 pakketten hebben...
en een gezien er wel weer diep in de buidel getast zal moeten worden voor de FM kavel veiling... zal het mij niet verbazen...
neem de luistercijfers van sept/okt dit jaar.. dan denk ik dat Qmusic, Radio 10, Radio 538, Sky Radio, Radio Veronica en 100%NL wel van hun vermogens af blijven.. immers meer luisteraars betekend meer reclame inkomsten...
al zou je bij de talpa zenders nog een verschuiving kunnen zien
voor Talpa is dit een klein probleem.. gezien die nu 4 pakketten hebben...
en een gezien er wel weer diep in de buidel getast zal moeten worden voor de FM kavel veiling... zal het mij niet verbazen...
neem de luistercijfers van sept/okt dit jaar.. dan denk ik dat Qmusic, Radio 10, Radio 538, Sky Radio, Radio Veronica en 100%NL wel van hun vermogens af blijven.. immers meer luisteraars betekend meer reclame inkomsten...
al zou je bij de talpa zenders nog een verschuiving kunnen zien
-
Dus eigenlijk maar 1 clubje die dit zelf heeft bedacht en aangevraagd. Als je er over nadenkt is het ook gewoon een raar plan.
Rij je op de snelweg in de regio ergens is ineens je favo commerciele zender ver in de ruis te ontvangen. Wat gaan mensen dan doen, die zetten hun radio meteen op een andere zender, weg luisteraars.
Rij je op de snelweg in de regio ergens is ineens je favo commerciele zender ver in de ruis te ontvangen. Wat gaan mensen dan doen, die zetten hun radio meteen op een andere zender, weg luisteraars.
Dat is gewoon niet handig. Goed dat de grote zenders hier niet in mee gaan want ik denk dat het uiteindelijk meer schaad dan iets op gaat leveren overall.
[Admin5: Knip. Dit wordt hier niet gewaardeerd.]
Oh, dat verklaart het : heeft voldoende overlap met alle frequenties... maar omdat het regio edities zijn (of is dat na de 'voorwaardelijke veiling ook niet meer ?) zal het overspringen met de RDS codes niet altijd goed werken, wel ?
Tijdelijk verlagen ??, gewoon van 00:00 t/m 06:00 uit zetten , de nachtelijke zendersluiting was zijn tijd ver vooruit.....
Dat was vroeger al geen probleem en tegenwoordig al helemaal niet meer.