Helemaal niet als je weet dat WOS Westland op 87,6 met flinke hoogte en vermogen 800 watt
Die 50 watt zal dan ook wel niet gericht zijn op westelijke regio.
Moderator: admin6
Een comeback van een oude bekende in Brabant op 2 frequentiesJanL schreef: ↑15 mei 2022 20:28Dat gaat 'm niet worden hoor...JND, het wordt iets zelfstandigs echt iets regionaals.EtherScout schreef: ↑15 mei 2022 19:59
Het lijkt mij duidelijk, dat vanwege de korte looptijd het AT geen zin had om een heel nieuwe categorie op te zetten, zie de B-nummers. Om diezelfde reden verwacht ik dus ook, dat een flink aantal van deze kaveltjes toch als versterking voor bestaande regionale stations gaat dienen. Bijvoorbeeld:
- B47 (Etten-Leur 94,5), B48 (Breda 94,8) en B53 (Zeeland 105,5) zijn leuk voor Radio JND.
En zo zijn er vast nog meer te bedenken.
Ik zou er niet om wedden ( met N44FM Wassenaar) was ook prima te horen in Zoetermeer.
Dat Klopt Madurodam FM we zien Luc van Rooij Luc (die houd zijn centjes lekker in zijn zak) en zit aan een Cola en Koffie op Playa Puerto, met zo laag vermogen is niet interessant. Zelfs niet voor een diehard radioman.Madurodam FM schreef: ↑16 mei 2022 16:39 Het verbaast me dat er nog aardig wat interesse is in deze lokale frequenties met niet al te hoog vermogen. Dacht serieus dat het onmogelijk was deze rendabel te krijgen in zo'n korte periode. Maar ach, een leuke hobby mag ook geld kosten toch ?
In de zender Rotterdam Hoogvliet heeft geen enkele partij interesse. En Gouda, daarvan is bekend dat Gouda FM dolgraag een etherfrequentie wil, maar Radio 182 is zeker ook een mogelijkheid. Het project van Luc van Rooij (iets met Kaas Radio of Kaas FM...Syrup FM) doet niet meer mee aangezien die vergunning weer later aan het CvdM terug is gegeven.
Op de website van Memories FM staat overigens dat ze niet enkel uit het Brabantse Zeeland gaan uitzenden maar ook op Ameland (frequentie van LOA)
Klopt, met de PI code van wijlen L-FM, want dat logo verscheen meteen op mijn autoradio.
Blijven prutsers daar bij RATO Zendertechniek want het zou dan niet gelijk zijn aan hun DAB+ signaal maar wellicht doen ze het bewust om geen koppeling tussen DAB en FM te hebben