Arrow Classic Rock terug op DAB+

Frequentie planning, zerobase, ontvangstproblemen, gevoeligheid van tuners, de beste antenne opstelling en omgevallen masten

Moderator: admin6

DABGuy

Arrow Classic Rock terug op DAB+

Bericht door DABGuy »

Sinds 21 januari is Arrow Classic Rock terug op DAB+ (Zuid-Nederland via 7A, Noord & Oost-Nederland via 6B).
Ik ben er blij mee, ook in Amersfoort is het signaal te ontvangen.

Bron: https://radio-tv-nederland.nl/

dab radio

Re: Arrow Classic Rock terug op DAB+

Bericht door dab radio »

Ook in een groot deel van Fryslân is Arrow Classic Rock op de 6B te ontvangen :D

density1

Bericht door density1 »

In ieder geval weer een station erbij waar The Red Hot Chilli Peppers en Nickleback wordt gedraaid...Classic rock? :roll:

Madurodam FM

Bericht door Madurodam FM »

Nu nog in de rest van het land graag ! Misschien doen ze nog een bod op kavel B05 ? Inderdaad prima aanvulling voor extra variatie op DAB+
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"

EtherScout

Bericht door EtherScout »

Madurodam FM schreef:
25 jan 2020 14:47
Nu nog in de rest van het land graag ! Misschien doen ze nog een bod op kavel B05 ? Inderdaad prima aanvulling voor extra variatie op DAB+
Op zich waar, maar DAB+ (en Arrow) heeft meer nodig dan dit soort gepruts in de marge. De frequentieplannen liggen al een jaar klaar. Wat nodig is, is actie.

Madurodam FM

Bericht door Madurodam FM »

Ik begrijp je frustratie, maar wat kun je eraan doen ? Zit echt niets anders op dan te wachten en ik ga er vanuit dat betrokken partijen die graag een plek willen achter de schermen vast informeren waarom het allemaal.zo lang moet duren.
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"

boxfm

Bericht door boxfm »

Madurodam FM schreef:
25 jan 2020 14:47
Bod op B05 zullen ze niet gaan doen. Als ze Arrow echt op FM hadden willen hebben, dan hadden ze wel de frequenties van Decibel overgenomen. Er was eerder een samenwerking met Decibel. Meen dat Karsten zelfs mede-eigenaar is geweest van de merkrechten van Arrow (nu niet meer), mogelijk ook aandeelhouder.

Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Wie is er nu eigenaar van arrow classic rock dan?

boxfm

Bericht door boxfm »

Vliegendereporter schreef:
25 jan 2020 18:05
Wie is er nu eigenaar van arrow classic rock dan?
Gerro Vonk is de eigenaar, hij was eerder ook eigenaar van City FM tot hij het verkocht aan Karsten. Zie nu dat Radio.nl in 2017 schreef dat Pierre Karsten ook mede-eigenaar was, niet bekend of hij dat nog steeds is (onderaan: http://radio.nl/814621/ad-ossendrijver- ... r-arrow-tv)

density1

Bericht door density1 »

Ik heb begrepen dat Ad Ossendrijver niets meer met dit Arrow Classic Rock te maken heeft, hij doet enkel de productie en zorgt voor de muziek.
Ad Ossendrijver heeft een eigen internet station, Arrow Rock Radio International (?). Ik weet alleen niet meer via welke website. Heeft iemand deze? Dit is gericht op de Benelux. En hij heeft Arrow.TV met een TV kanaal met rock classics en een kanaal met blues in zijn bezit, en daarbij ook een radiostation Arrow Blues Rock.

Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

density1 schreef:
25 jan 2020 19:30
Ik heb begrepen dat Ad Ossendrijver niets meer met dit Arrow Classic Rock te maken heeft, hij doet enkel de productie en zorgt voor de muziek.
Ad Ossendrijver heeft een eigen internet station, Arrow Rock Radio International (?). Ik weet alleen niet meer via welke website. Heeft iemand deze? Dit is gericht op de Benelux. En hij heeft Arrow.TV met een TV kanaal met rock classics en een kanaal met blues in zijn bezit, en daarbij ook een radiostation Arrow Blues Rock.
En CAZ! Niet vergeten

jessica

Bericht door jessica »

density1 schreef:
Kan dat internet station Arrow Rock Radio International niet vinden. Vind ik ook erg raar dat je Arrow Classic Rock verkoopt maar wel zelf een ander station ook met de naam Arrow kan oprichten. Maar blijkbaar is het wel zo want Arrow.TV en Arrow Blues Rock is wel te vinden. Wel met een ander logo overigens dan Arrow Classic Rock. Maar het maakt het allemaal niet duidelijker.

EtherScout

Bericht door EtherScout »

Vliegendereporter schreef:
25 jan 2020 19:35
En CAZ! Niet vergeten
Waarom bestaat dat nog? Het is toentertijd alleen maar overgenomen om Arrow op de FM te krijgen. Het was toen al een inspiratieloos dertien-in-een-dozijnstation, waar eigenlijk alleen het pure marketingdenken aan alle kanten vanaf spatte. Als ik Arrow was, zou ik het opgeheven hebben.

density1

Bericht door density1 »

jessica schreef:
26 jan 2020 00:51
density1 schreef:
Kan dat internet station Arrow Rock Radio International niet vinden. Vind ik ook erg raar dat je Arrow Classic Rock verkoopt maar wel zelf een ander station ook met de naam Arrow kan oprichten. Maar blijkbaar is het wel zo want Arrow.TV en Arrow Blues Rock is wel te vinden. Wel met een ander logo overigens dan Arrow Classic Rock. Maar het maakt het allemaal niet duidelijker.
Nee, ik weet ook het URL van de website niet meer. Weet zeker dat ik het vorig jaar nog tegen ben gekomen, maar misschien is het wel gestopt en bestaan Arrow.TV en alle varianten alleen nog maar.

Bagare

Bericht door Bagare »

Vraagje, weet iemand hier waar tegenwoordig de uitzendstudio van Arrow Classic Rock zit in Den Haag?

Plaats reactie