DAB+ Lokale Omroepen
Moderator: admin6
Re: DAB+ Lokale Omroepen
En weer een nieuw overzicht van het AT : https://www.agentschaptelecom.nl/onderw ... tale-radio
-
Zo te zien heeft Camfactor Media veel plekken van RTD Radio ingenomen.
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"
Danceradio in Almere nog niet in het overzicht van AT gemeld. Illegaal op de mux?
- radiogolfje
Wat ik begreep is dat Dance op een kanaal van de haagsebluf zit, en dat zij dan een kanaal op Haarlem krijgen.
Maar het fijne weet ik er ook niet van.
-
KBC heeft nu een vergunning voor Allotment 39 in de regio rond Ede en Wageningen. Zou dit het einde van KBC op MTVNL aankondigen?
-
Wie kent dit bedrijf? Wie weet waarmee zij gaan komen?Madurodam FM schreef: ↑22 jan 2021 07:28 Zo te zien heeft Camfactor Media veel plekken van RTD Radio ingenomen.
Camfactor heeft een aantal zenders Easy tracks e.d. Lijkt op Easy FM Almere.
-
Hun radiozenders staan op https://camfactor.nl/radio/
Laatst gewijzigd door deradioluisteraar op 22 jan 2021 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Die zitten dus op de oude plek van Hofstad, en Hofstad komt dan weer in Haarlem. Dat zal het idee dan wel zijn.radiogolfje schreef: ↑22 jan 2021 14:42 Wat ik begreep is dat Dance op een kanaal van de haagsebluf zit, en dat zij dan een kanaal op Haarlem krijgen.
Dan hoop ik dat ze in Den Haag / Rijswijk hun Easy Radio door gaan geven.Madurodam FM schreef: ↑22 jan 2021 07:28 Zo te zien heeft Camfactor Media veel plekken van RTD Radio ingenomen.
- radiogolfje
Camfactor, dat is toch van Oldies en Urban.
Helaas het is Urban Traxx geworden....lion schreef: ↑22 jan 2021 16:32Dan hoop ik dat ze in Den Haag / Rijswijk hun Easy Radio door gaan geven.Madurodam FM schreef: ↑22 jan 2021 07:28 Zo te zien heeft Camfactor Media veel plekken van RTD Radio ingenomen.
Hier in Alphen ook Urban Traxx, ben er persoonlijk wel blij mee, Funx is maar een aanfluiting voor de urban liefhebber.