Dat ligt aan de ontvanger, heeft het station nauwelijks invloed op.
DAB+ planning commerciële omroepen.
Moderator: admin6
Re: DAB+ planning commerciële omroepen.
Klopt, je ziet eerst die hele lange pay-off en dan pas de titel/artiest.glokhoff schreef: ↑18 mei 2022 14:56Op Vintage Veronica zie je vaak welke jingle er net voor de muziek is gedraaid i.p.v. de titel en artiest info... moet nog even wat aan gesleuteld worden... En het mag wat mij betreft wel wat vaker voorbij komen, inderdaad.passie3105 schreef: ↑18 mei 2022 09:43 https://mediamagazine.nl/talpa-voegt-so ... s-via-dab/
Ik zie wel songinformatie maar lang niet zo vaak als bij de NPO.
Bij de NPO zie je bijna continu wat er gedraaid word en ik vind dat beter dan die loop met tekst
met info over de zender. Dat heb je wel een keer gezien lijkt me.
Nee, ik bedoel: je ziet niet de artiest/titel info, maar de info over de jingle. De timing van het ophalen van de info en wanneer het getoond wordt is nog niet juist,..density1 schreef: ↑18 mei 2022 14:58Klopt, je ziet eerst die hele lange pay-off en dan pas de titel/artiest.glokhoff schreef: ↑18 mei 2022 14:56Op Vintage Veronica zie je vaak welke jingle er net voor de muziek is gedraaid i.p.v. de titel en artiest info... moet nog even wat aan gesleuteld worden... En het mag wat mij betreft wel wat vaker voorbij komen, inderdaad.passie3105 schreef: ↑18 mei 2022 09:43 https://mediamagazine.nl/talpa-voegt-so ... s-via-dab/
Ik zie wel songinformatie maar lang niet zo vaak als bij de NPO.
Bij de NPO zie je bijna continu wat er gedraaid word en ik vind dat beter dan die loop met tekst
met info over de zender. Dat heb je wel een keer gezien lijkt me.
Wanneer zou Qmusic met songinformatie komen? Hier kunnen ze niet in achterblijven lijkt mij, net als het nieuwe slideshow thema wat ze nu op 9C hebben naar Qmusic 11C brengen is hopelijk hetgeen wat ze hopelijk snel doorzetten! 

Ja Joe heeft het ook nog steeds niet.
Sorry voor het 3 keer plaatsen 

Zojuist toegevoegd op 7D Loopreizen Radio
Je merkt aan radiostations die op MTVNL komen, die hebben wat te besteden anders huur je daar niet. Zal wel tijdelijk zijn dit station?
-
Nou ik denk het niet :)
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Zie wel bekende namen uit het Rotterdamse. Wie zit er achter dit station?
Een van de oud eigenaren van de Baja Beachclubs de succesvolle cd series en Baja Radio. En een reisorganisatie van loop vakanties.
Bajaradio was 20 jaar geleden een van de eerste online zenders van Nederland met een professionele opzet, live studio en diverse programmamakers die nu landelijk te vinden zijn zoals Lex Gaarthuis.
Vermoed dat er genoeg geld is:
Loopreizen Radio: Fit and Healthy Lifestyle. Vanuit ons radiostation voorzien onze DJ's jou 24/7 van alleen de juiste muziek en geen commercials
Geen commercials, dus alles gefinancierd dus