DAB+ planning commerciële omroepen.

Frequentie planning, zerobase, ontvangstproblemen, gevoeligheid van tuners, de beste antenne opstelling en omgevallen masten

Moderator: admin6

glokhoff

Re: DAB+ planning commerciële omroepen.

Bericht door glokhoff »

density1 schreef: 18 mei 2022 11:03 Het scrollen van de tekst in beeld gaat wel langzaam. Eerst zie je de pay-off van het station en daarna pas de titel en uitvoerende van de track.
Dat ligt aan de ontvanger, heeft het station nauwelijks invloed op.
density1

Bericht door density1 »

glokhoff schreef: 18 mei 2022 14:56
passie3105 schreef: 18 mei 2022 09:43 https://mediamagazine.nl/talpa-voegt-so ... s-via-dab/
Ik zie wel songinformatie maar lang niet zo vaak als bij de NPO.

Bij de NPO zie je bijna continu wat er gedraaid word en ik vind dat beter dan die loop met tekst
met info over de zender. Dat heb je wel een keer gezien lijkt me.
Op Vintage Veronica zie je vaak welke jingle er net voor de muziek is gedraaid i.p.v. de titel en artiest info... moet nog even wat aan gesleuteld worden... En het mag wat mij betreft wel wat vaker voorbij komen, inderdaad.
Klopt, je ziet eerst die hele lange pay-off en dan pas de titel/artiest.
glokhoff

Bericht door glokhoff »

density1 schreef: 18 mei 2022 14:58
glokhoff schreef: 18 mei 2022 14:56
passie3105 schreef: 18 mei 2022 09:43 https://mediamagazine.nl/talpa-voegt-so ... s-via-dab/
Ik zie wel songinformatie maar lang niet zo vaak als bij de NPO.

Bij de NPO zie je bijna continu wat er gedraaid word en ik vind dat beter dan die loop met tekst
met info over de zender. Dat heb je wel een keer gezien lijkt me.
Op Vintage Veronica zie je vaak welke jingle er net voor de muziek is gedraaid i.p.v. de titel en artiest info... moet nog even wat aan gesleuteld worden... En het mag wat mij betreft wel wat vaker voorbij komen, inderdaad.
Klopt, je ziet eerst die hele lange pay-off en dan pas de titel/artiest.
Nee, ik bedoel: je ziet niet de artiest/titel info, maar de info over de jingle. De timing van het ophalen van de info en wanneer het getoond wordt is nog niet juist,..
SKMPLKS

Bericht door SKMPLKS »

Wanneer zou Qmusic met songinformatie komen? Hier kunnen ze niet in achterblijven lijkt mij, net als het nieuwe slideshow thema wat ze nu op 9C hebben naar Qmusic 11C brengen is hopelijk hetgeen wat ze hopelijk snel doorzetten! -dubbel
lion

Bericht door lion »

SKMPLKS schreef: 18 mei 2022 19:23 Wanneer zou Qmusic met songinformatie komen? Hier kunnen ze niet in achterblijven lijkt mij, net als het nieuwe slideshow thema wat ze nu op 9C hebben naar Qmusic 11C brengen is hopelijk hetgeen wat ze hopelijk snel doorzetten! -dubbel
Ja Joe heeft het ook nog steeds niet.
lion

Bericht door lion »

SKMPLKS schreef: 18 mei 2022 19:23 Wanneer zou Qmusic met songinformatie komen? Hier kunnen ze niet in achterblijven lijkt mij, net als het nieuwe slideshow thema wat ze nu op 9C hebben naar Qmusic 11C brengen is hopelijk hetgeen wat ze hopelijk snel doorzetten! -dubbel
lion

Bericht door lion »

lion

Bericht door lion »

Sorry voor het 3 keer plaatsen 😅🤭
DX'r

Bericht door DX'r »

Zojuist toegevoegd op 7D Loopreizen Radio
density1

Bericht door density1 »

Je merkt aan radiostations die op MTVNL komen, die hebben wat te besteden anders huur je daar niet. Zal wel tijdelijk zijn dit station?
terrestrial

Bericht door terrestrial »

density1 schreef: 21 mei 2022 10:21 Je merkt aan radiostations die op MTVNL komen, die hebben wat te besteden anders huur je daar niet. Zal wel tijdelijk zijn dit station?
Waar moeten ze anders huren dan? Het is of MTVNL of een paar Lokele Muxen
Echtwel

Bericht door Echtwel »

density1 schreef: 21 mei 2022 10:21 Je merkt aan radiostations die op MTVNL komen, die hebben wat te besteden anders huur je daar niet. Zal wel tijdelijk zijn dit station?
Nou ik denk het niet :)
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
density1

Bericht door density1 »

Zie wel bekende namen uit het Rotterdamse. Wie zit er achter dit station?
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

density1 schreef: 21 mei 2022 18:24 Zie wel bekende namen uit het Rotterdamse. Wie zit er achter dit station?
Een van de oud eigenaren van de Baja Beachclubs de succesvolle cd series en Baja Radio. En een reisorganisatie van loop vakanties.

Bajaradio was 20 jaar geleden een van de eerste online zenders van Nederland met een professionele opzet, live studio en diverse programmamakers die nu landelijk te vinden zijn zoals Lex Gaarthuis.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Vermoed dat er genoeg geld is:

Loopreizen Radio: Fit and Healthy Lifestyle. Vanuit ons radiostation voorzien onze DJ's jou 24/7 van alleen de juiste muziek en geen commercials

Geen commercials, dus alles gefinancierd dus
Plaats reactie