jassy schreef: ↑11 feb 2021 08:51
Sinds kort zendt Sublime zijn dynamische tekst ook via DAB+ uit. Ook is het logo vervangen met de nieuwe slogan.
Langzaam maar zeker gaan de commerciele omroepen, na de NPO en de meeste regionale omroepen, meer informatie via DAB+ aanbieden. Ik hoop dat er velen volgen!
Ik vond dit al erg prettig tijdens het uitzenden van de top 2000 op radio 2. Er waren enkele nummers, die ik nog niet kende
Is er misschien al iets duidelijk over partijen die geboden hebben op een plek op Laag 7 ? Dacht dat de inschrijftermijn 15 februari afliep. Naast Talpa en DPG Media blijkt nu ook Tomorrowland's One World Radio een mogelijke partij te zijn. Ze zijn sinds vorige week terug via DAB+ in geheel Vlaanderen en laten weten de komenden maanden te willen starten in andere landen. Radiovisie zegt dat er weinig beschikbare opties zijn en dat naast een eventuele lokale mux in Londen of Berlijn enkel landelijk in Nederland een serieuze mogelijkheid is.
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"
Bij de NPO zie je bijna continu wat er gedraaid word en ik vind dat beter dan die loop met tekst
met info over de zender. Dat heb je wel een keer gezien lijkt me.
Bij de NPO zie je bijna continu wat er gedraaid word en ik vind dat beter dan die loop met tekst
met info over de zender. Dat heb je wel een keer gezien lijkt me.
Op Vintage Veronica zie je vaak welke jingle er net voor de muziek is gedraaid i.p.v. de titel en artiest info... moet nog even wat aan gesleuteld worden... En het mag wat mij betreft wel wat vaker voorbij komen, inderdaad.