Nieuwe antennes Oost-mast Hengelo

Frequentie planning, zerobase, ontvangstproblemen, gevoeligheid van tuners, de beste antenne opstelling en omgevallen masten
Plaats reactie
bjorn boonk

Re: Nieuwe antennes Oost-mast Hengelo

Bericht door bjorn boonk » 13 nov 2014 17:57

http://radio.nl/798091/minister-kamp-wi ... euw-veilen" onclick="window.open(this.href);return false; ze willen dit ook nog gaan veilen.
In 2017 verder luister ik ook meer naar dab+ veel helderder alleen moet ik in de auto nog dab+ radio hebben

passie3105

Bericht door passie3105 » 26 aug 2015 09:50

Het kan toch niet waar zijn. Voor Radio538 mast Hengelo is een net verbetering voor FM ingediend !
Deze zal dan van 4.1 kW naar 12.6 kW worden verhoogd. Beetje mosterd na de maaltijd.

Luister al weer jaren naar DAB+ in de auto omdat FM hier niet al te best is en nu gaan ze alsnog verhogen !
Hier het voorstel http://www.agentschaptelecom.nl/sites/d ... 65_a06.pdf

Laten ze dat geld wat dit grapje gaat kosten stoppen in verbetering van DAB+ en Hengelo op 10 kW of meer zetten.
Zijn alle ontvangstproblemen in heel Twente opgelost wat betreft 11C en zelfs indoor !

Uncle2

Bericht door Uncle2 » 26 aug 2015 10:15

passie3105 schreef:Het kan toch niet waar zijn. Voor Radio538 mast Hengelo is een net verbetering voor FM ingediend !
Deze zal dan van 4.1 kW naar 12.6 kW worden verhoogd. Beetje mosterd na de maaltijd.

Luister al weer jaren naar DAB+ in de auto omdat FM hier niet al te best is en nu gaan ze alsnog verhogen !
Hier het voorstel http://www.agentschaptelecom.nl/sites/d ... 65_a06.pdf

Laten ze dat geld wat dit grapje gaat kosten stoppen in verbetering van DAB+ en Hengelo op 10 kW of meer zetten.
Zijn alle ontvangstproblemen in heel Twente opgelost wat betreft 11C en zelfs indoor !
Wat mij opvalt is dat het vooral in het Oosten van ons land, dus Twenthe en de Achterhoek het een FM-puinhoop is. Laten ze die zaak daar eens opnieuw structureel gaan evalueren en een nieuw zenderplan opzetten.

het Radiomannetje

Bericht door het Radiomannetje » 26 aug 2015 13:01

passie3105 schreef:Het kan toch niet waar zijn.
Ik snap dat wel ! op FM hebben de commerciële nog steeds het meeste aantal luisteraars, en DAB radio's zijn er naar verhouding dus nog maar een enkele ! Dus verbetering van FM loont nog steeds het meest. Een kwestie van bewust kiezen wat op dit moment het meest rendabel is ! :lol:
En voor een verhoging van Hengelo op DAB moeten alle partijen het samen eens zijn of dat meer geld mag gaan kosten. -smok
Als radiomaken niet zo verslavend zou zijn ! Had ik tijd over.

hanilascoltatore

Bericht door hanilascoltatore » 26 aug 2015 13:58

het Radiomannetje schreef:
passie3105 schreef:Het kan toch niet waar zijn.
Ik snap dat wel ! op FM hebben de commerciële nog steeds het meeste aantal luisteraars, en DAB radio's zijn er naar verhouding dus nog maar een enkele ! Dus verbetering van FM loont nog steeds het meest. Een kwestie van bewust kiezen wat op dit moment het meest rendabel is ! :lol:
En voor een verhoging van Hengelo op DAB moeten alle partijen het samen eens zijn of dat meer geld mag gaan kosten. -smok
Typisch de moderne manier van zaken doen: Alleen kijken wat op korte termijn het meeste centen oplevert en niet kijken naar de lange termijn belangen. Helaas is dat niet alleen bij de commerciële radio het geval tegenwoordig maar in het hele bedrijfsleven: Zo snel mogelijk cashen en dan na ons de zondvloed.

Meer power op 11C.
Laat Ons Luisteren!

Plaats reactie