Heb ff een bandscan gedaan om te zien of er condities zijn.
Wat schetst mijn verbazing op Hitzzz wordt de uitzending weer gedaan door een dronken dj.
Om verstaanbaar gebral soms erg grof, brutaal tot het asociale aan toe.
Is dit normaal voor deze zender?
Zijn er geen media regulators die kunnen ingrijpen op dit soort zenders?
Dronken dj op Hitzz
Moderator: admin6
Re: Dronken dj op Hitzz
Evert Baptist is een komische type van de Grunneger radiopresintoater Wim Drent (Knoal, 1969)Groninger schreef: 20 jun 2025 09:21 Heb ff een bandscan gedaan om te zien of er condities zijn.
Wat schetst mijn verbazing op Hitzzz wordt de uitzending weer gedaan door een dronken dj.
Deze man is niet dronken is zijn manier van programma maken en bij de doelgroep erg geliefd! (ik hou er niet van)
Slimme zakenman en één van de oprichters van Hitzzz fm
-
Dit is een typetje. Dat ligt er behoorlijk dik op, volgens mij.
Groninger houd hier niet van en grijpt elke gelegenheid aan om dit kenbaar te maken.
Het wordt warm moet je maar rekenen
Het wordt warm moet je maar rekenen

Jij weet heus wel dat het een typetje is, maar je vindt het niet leuk en gebruikt dit topic om voor de zoveelste keer je ongenoegen over dit soort radio te uiten. Zelfde stramien als zend-amateur. Wordt het niet tijd om een andere leuke hobby op te pakken en radio te laten voor wat het is?
Natuurlijk grijpt een mediaregulator niet in voor satire. Valt onder de vrijheid van meningsuiting. Het CvdM grijpt bijna nooit in op dit soort inhoud. Dat is maar goed ook, want het is hier geen Noord-Korea.
En dan nog wat: stop met verwarring zaaien over wie je bent. Mensen denken dat je ‘Grunneger’ bent en dat is een zeer welwillende man die het piratenbestaan en de Nederlandstalige muziek een warm hart toedraagt in tegenstelling tot ‘Groninger’.
Natuurlijk grijpt een mediaregulator niet in voor satire. Valt onder de vrijheid van meningsuiting. Het CvdM grijpt bijna nooit in op dit soort inhoud. Dat is maar goed ook, want het is hier geen Noord-Korea.
En dan nog wat: stop met verwarring zaaien over wie je bent. Mensen denken dat je ‘Grunneger’ bent en dat is een zeer welwillende man die het piratenbestaan en de Nederlandstalige muziek een warm hart toedraagt in tegenstelling tot ‘Groninger’.
Satire, is dus een typetje waar je ingetrapt bent.Groninger schreef: 20 jun 2025 09:21 Heb ff een bandscan gedaan om te zien of er condities zijn.
Op tv en streaming kan het ook en in vlogs, valt onder vrije media.
Je komt heel gefrustreerd over wat hitzz en Simone betreft en valt heel geobsedeerd in herhaling met steeds deze partij aan te vallen.
Gelukkig niet. Media censureren moeten we niet willen een al helemaal niet op satire.Groninger schreef: 20 jun 2025 09:21 Zijn er geen media regulators die kunnen ingrijpen op dit soort zenders?
Rock 'n roll is better than music!