Laten wij eerst de komende veiling afwachten. Als hij meedoet, dan kan hij (een) kavel(s) verwerven. Of hij ook een FM-kavel in het westen verwerft is verre van zeker.Feivel schreef: 26 apr 2025 11:31 Dan heeft Arno van Boven dat fantastisch voor elkaar. Het is in het buitenland nog weleens lastig gebleken om de naam KISS te kunnen gebruiken. Ik zou die naam maar koesteren, als ik hem was. Goede zakenman en radio directeur, die Arno.
KISS FM Amsterdam - 90.1 FM
Moderator: admin6
-
Re: KISS FM Amsterdam - 90.1 FM
Wat is de verwachting mbt de veiling? Bart van Gllxy heeft wel weer contacten met Arno die achter Kiss zit…
KISS werft op Instagram ‘nieuwe stemmen’. Er wordt gevraagd een demo in te sturen. Dat lijkt mij een teken aan de wand dat er spoedig gepresenteerde programma’s (al dan niet voicetrack) komen. Bij de likes zag ik wel interessante mogelijke gegadigden: Calvin Punter (KermisFM / JINX), Robert de Loor (GrandPrix Radio), Barry Brand (Wild FM) en Erwin Moolenaar (Decibel). Benieuwd wie het gaat/gaan worden.
90,1 Fm zou ook een mooie frequentie voor de terugkeer van Unique Fm in Amsterdam zijn.
Het draait nog steeds op internet Unique 98,1 FM vanaf de Seychellen.
-
Dat is al lang niet meer het Unique van toen helaas. Beetje vreemde muziekmix is het nu. En internet stations vanaf de 'Seychellen' vertrouw ik sowieso al niet.
Huh dit topic gaat toch over Kiss FM 90.1 waarom vervuil je het met een willekeurige flitsgedachte?jessica schreef: 18 jun 2025 02:05 90,1 Fm zou ook een mooie frequentie voor de terugkeer van Unique Fm in Amsterdam zijn.
Waarom een Merk van KISS FM (Amsterdam ) gebruiken ?
Beschrijving
English: New logo for KHKZ and KQXX.
Datum 25 december 2015
Bron http://content.clearchannel.com/cc-comm ... 047703.png
Auteur iHeartMedia

Beschrijving
English: New logo for KHKZ and KQXX.
Datum 25 december 2015
Bron http://content.clearchannel.com/cc-comm ... 047703.png
Auteur iHeartMedia

The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Dat hebben we al besproken. Arno van Boven heeft een exclusieve licentie voor deze naam in Nederland, van zowel iHeart als van ReelWorld. Origineel? Nee. Een naam met internationale allure en aanzien? Zeker! Nu moeten we zien hoe het in Amsterdam gaat scoren. 247Spice heeft het ook geprobeerd, en is online nooit verder gekomen dan een handjevol luisteraars.
-
Dat je de naam van een succesvol hitstation uit het buitenland gebruikt, wil nog niet zeggen dat je dan ook hier succes zal hebben. Er zijn hier al vele jaren diverse andere hitstations met veel luisteraars en met een veel groter bereik. Wij gaan het zien.
Ik ben wel benieuwd of dit station, als zij ruimte van GLXY gaan gebruiken, in september (een) andere FM-frequentie(s) krijgt. Er zal in dat geval sowieso DAB+dekking in en tot ver buiten Amsterdam bij komen.
Ik ben wel benieuwd of dit station, als zij ruimte van GLXY gaan gebruiken, in september (een) andere FM-frequentie(s) krijgt. Er zal in dat geval sowieso DAB+dekking in en tot ver buiten Amsterdam bij komen.
-
Ik vind het best een aardig format. Stuk minder classics dan 538 en Q en volgens mij sowieso niks van voor 2000. Het is daarmee op een bepaalde manier wel onderscheidend. Of het ook onderscheidend genoeg is gaan we inderdaad zien, maar ik vind het op zich wel goed dat het ook eens met een ander format geprobeerd wordt dan classic hits.
Wel hele hoge rotatie, denk hoger dan de overige hitzenders.
Wel hele hoge rotatie, denk hoger dan de overige hitzenders.
-
Het is exact wat stations als Veronica FM, Yorin FM (in de begin tijd) en Caz! deden. Dat was 3x geen succes.....Het is té Amerikaans en daar heeft de luisteraars niets mee hier. Leuk voor toeristen uit Amerika die hun bekende brandname op de Nederlandse radio horen, dat is misschien het enige. Daarom misschien in het Engels presenteren.
-
https://www.omroepflevoland.nl/nieuws/4 ... eluisterenOndernemer Bart Meuleman uit Almere timmert flink aan de weg met zijn radiostations die over de hele wereld worden beluisterd. Na het succesvolle hiphop-station GLXY.RADIO komt er begin september een nieuwe zender bij: Kiss FM, die dan ook via de ether is te horen in Almere.
-
Welke frequentie in Almere dan?
-
Ik denk als ik het zo lees kiss op kavel B02 komt daar zit ook frequentie in Almere in
Bart werkt dus samen met Arno.
Ook zit Bas Emons tegenwoordig in dat pand en schijnt de oude wild studio te zijn afgebroken, ondanks dook er een Kiss Facebook post op met een plaatje de hetzelfde mengtafel als wild had.
En naast gllxy en Kiss komt er dus ook een derde station uit zijn stal.
Ook zit Bas Emons tegenwoordig in dat pand en schijnt de oude wild studio te zijn afgebroken, ondanks dook er een Kiss Facebook post op met een plaatje de hetzelfde mengtafel als wild had.
En naast gllxy en Kiss komt er dus ook een derde station uit zijn stal.