Joy is voornamelijk eurodance, 90s, happy hardcore en dance uit de 00s en af en toe een hitje.Vanjeafisharder schreef: 21 apr 2025 10:39 Oh dacht even dat JOY Radio ook hitradio was voor het noorden van het land, maar het is dus nog wat beperkter.
KISS FM Amsterdam - 90.1 FM
Moderator: admin6
Re: KISS FM Amsterdam - 90.1 FM
-
Nog niets op 90.1 vernomen. Zou vandaag weer aan moeten gaan met Kiss FM.
Staat alweer een paar uur aan hoorVanjeafisharder schreef: 25 apr 2025 12:58 Nog niets op 90.1 vernomen. Zou vandaag weer aan moeten gaan met Kiss FM.

Te beluisteren via de online FM tuner in Almere mocht je het willen horen dat bagger muziek format

Vanochtend stond de 90.1 nog uit in AmsterdamVanjeafisharder schreef: 25 apr 2025 12:58 Nog niets op 90.1 vernomen. Zou vandaag weer aan moeten gaan met Kiss FM.
-
Checkte rond dat ik de posting deed, maar niets te ontvangen.DX'r schreef: 25 apr 2025 15:15Staat alweer een paar uur aan hoorVanjeafisharder schreef: 25 apr 2025 12:58 Nog niets op 90.1 vernomen. Zou vandaag weer aan moeten gaan met Kiss FM.
Te beluisteren via de online FM tuner in Almere mocht je het willen horen dat bagger muziek format![]()
-
Als ze serieus dit format blijven hanteren, geen presentatie, geen promotie of bekendheid van de start van dit station in de hoofdstad, dan heb ik er een hard hoofd in :(
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"
-
Ze zitten er nu inderdaad in ja. Hoorde net zelfs een country track...
Nee, ik beschouw dit echt als een 'popup project' for the time being. Tot aan september dus.

-
Er zit wellicht wederom een bedachte truc achter verzonnen in Sneek!Madurodam FM schreef: 25 apr 2025 17:32 Als ze serieus dit format blijven hanteren, geen presentatie, geen promotie of bekendheid van de start van dit station in de hoofdstad, dan heb ik er een hard hoofd in :(
-
Een project van Arno van Boven, de man achter Easy FM. Hij weet dus wel degelijk hoe je een station moet runnen, want Easy klinkt goed. Ik denk dat jullie gelijk hebben en dat KISS slechts een tijdelijk project is totaan de veiling van regionale frequenties. Waarschijnlijk niet slim om nu enorm te investeren in een nieuw station terwijl het nog niet zeker is of je die frequentie (of een ander kavel binnen Amsterdam) kan behouden.
Ook die naam Radio Metropool is tenslotte nog in beheer bij Arno, dus kan Kiss idd een tijdelijke opvulling zijn van iets wat nog moet komen.
Ook die naam Radio Metropool is tenslotte nog in beheer bij Arno, dus kan Kiss idd een tijdelijke opvulling zijn van iets wat nog moet komen.
-
Geen Kiss maar 247Spice op DAB+ (8B NH/Flevo)
Loopt ook een lijn naar Rijswijk Arno van Boven, de man die een echte vakmanMadurodam FM schreef: 25 apr 2025 17:51 Een project van Arno van Boven, de man achter Easy FM. Hij weet dus wel degelijk hoe je een station moet runnen, want Easy klinkt goed. Ik denk dat jullie gelijk hebben en dat KISS slechts een tijdelijk project is totaan de veiling van regionale frequenties. Waarschijnlijk niet slim om nu enorm te investeren in een nieuw station terwijl het nog niet zeker is of je die frequentie (of een ander kavel binnen Amsterdam) kan behouden.
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
-
Is die nieuw?
-
wel op DAB+ inderdaad. De website van 247Spice heeft het nog altijd over ontvangst op FM 90.1. Misschien maar even bijwerken ;)
-
Update
In een reactie laat Van Boven weten dat de vergunninghouder verzocht heeft of hij Kiss FM mocht doorgeven op de frequentie in Amsterdam. Daarnaast heeft Van Boven het merkenrecht van Kiss FM in de Benelux en zegt hij een licentie van Reelworld te hebben voor het gebruik van de jingles. [RadioWereld.NL]
In een reactie laat Van Boven weten dat de vergunninghouder verzocht heeft of hij Kiss FM mocht doorgeven op de frequentie in Amsterdam. Daarnaast heeft Van Boven het merkenrecht van Kiss FM in de Benelux en zegt hij een licentie van Reelworld te hebben voor het gebruik van de jingles. [RadioWereld.NL]
Dan heeft Arno van Boven dat fantastisch voor elkaar. Het is in het buitenland nog weleens lastig gebleken om de naam KISS te kunnen gebruiken. Ik zou die naam maar koesteren, als ik hem was. Goede zakenman en radio directeur, die Arno.