KISS FM Amsterdam - 90.1 FM
Moderator: admin6
-
Re: KISS FM Amsterdam - 90.1 FM
Ik hoor hier twee verschillende partijen genoemd worden; de club uit Sneek en die uit Almere. Nonstop radio voor Amsterdam vanuit Sneek, dan zie ik het somber in. Lokale radio blijft voor mij ook echt lokaal. Die 90.1 frequentie vanuit Diemen komt overigens niet overal goed door in de hoofdstad. Ruilen met de frequentie van bijvoorbeeld Vibe Radio (komt tenslotte van dezelfde partij) is misschien een betere optie en is ook voormalige Ujala frequentie op hetzelfde kavel.
Ik begrijp in deze tijd van digitale radio ook de toevoeging FM niet meer in je stationsnaam. Waarom niet enkel KISS Amsterdam omdat de kans groot is dat het station straks ook op DAB+ gaat uitzenden en veel luisteraars online meeluisteren.
Ik begrijp in deze tijd van digitale radio ook de toevoeging FM niet meer in je stationsnaam. Waarom niet enkel KISS Amsterdam omdat de kans groot is dat het station straks ook op DAB+ gaat uitzenden en veel luisteraars online meeluisteren.
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"
Kissfm is een geregistreerde merknaam ik denk dat Nico dat zeker weet en alleen doet als het officieel mag.
Ik zou gewoon schakelen met de mannen achter Dance Radio Amsterdam. En hun voor de content laten zorgen en zelf de reclames gaan doen. Zou zo wie zo een steunt zijn.
Ik zou gewoon schakelen met de mannen achter Dance Radio Amsterdam. En hun voor de content laten zorgen en zelf de reclames gaan doen. Zou zo wie zo een steunt zijn.
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Als je in de headers kijkt van de stream zie je dat het van Easy FM is

Kwak kwak!
-
Apart want Sneek en Easy FM Almere zijn toch 2 hele verschillende van zich losstaande clubs of is Easy overgenomen door Sneek in de afgelopen jaren?
Zag ook dat het url easyfm.amsterdam bestaat.
Ik denk dat EasyFM een productieovereenkomst met Nico Silvius heeft gesloten. Net zoals 247Spice dat had, en KINK ook in de randstad heeft.
sneek doet alle technische faciliteiten voor Easy, van zenders fm dab tot de studio enz.Vanjeafisharder schreef: 19 apr 2025 17:36 Apart want Sneek en Easy FM Almere zijn toch 2 hele verschillende van zich losstaande clubs of is Easy overgenomen door Sneek in de afgelopen jaren?
Vermoed dus dat de productie uit Almere komt en de technische faciliteiten van de club (RNN) uit Sneek. FM kavel is in bezit van Sneek.
-
Valt me ook op dat de url www.easyradio.nl, het station wat heel even in Amersfoort op FM te horen was nu doorlinkt naar die van Kiss FM Amsterdam. Easy Radio (niet te verwarren met Easy FM) is dan weer afkomstig van Camfactor en was tot voor kort online nog te beluisteren. Met GLXY laat die laatste zien dat het een goed radioproduct kan neerzetten.
In de KVK zag ik "Metropool Radio Amsterdam"
Stichting Productie Fabriek Almere
Met de Handelsnamen:
EASY FM 1Almere Metropool Radio Amsterdam
Statutaire naam:
Met de Handelsnamen:
EASY FM 1Almere Metropool Radio Amsterdam
Statutaire naam:
KISS FM
Het verkrijgen, exploiteren en beheren van (een) radiostation(s), het (doen) vervaardigen, verzorgen, produceren, vermarkten, exploiteren en exporteren van radioprogramma's in het algemeen en de distributie daarvan via radio, televisie, internet, satelliet, kabel of andere communicatiemedia in het bijzonder, het verkrijgen, vervreemden, huren en verhuren en op andere wijze exploiteren van apparatuur bestemd voor opname en weergave van radioprogramma's; deelnemingen en beheerToon minder
KVK-nummer: 87226103
Besloten Vennootschap
Hoofdvestiging
Vestigingsnummer: 000053147588
Simone Signoretstraat 11, 1325LB Almere
Handelsnamen:
Easy Radio B.V. EASY RADIO KISS FM
Statutaire naam:
Easy Radio B.V.
Het verkrijgen, exploiteren en beheren van (een) radiostation(s), het (doen) vervaardigen, verzorgen, produceren, vermarkten, exploiteren en exporteren van radioprogramma's in het algemeen en de distributie daarvan via radio, televisie, internet, satelliet, kabel of andere communicatiemedia in het bijzonder, het verkrijgen, vervreemden, huren en verhuren en op andere wijze exploiteren van apparatuur bestemd voor opname en weergave van radioprogramma's; deelnemingen en beheerToon minder
KVK-nummer: 87226103
Besloten Vennootschap
Hoofdvestiging
Vestigingsnummer: 000053147588
Handelsnamen:
Easy Radio B.V. EASY RADIO KISS FM
Statutaire naam:
Easy Radio B.V.
Kijk nu komt er wat (Arno van...) Boven.
Op het KvK Adres van Kiss FM zit ook:
Arno Van Boven Consultancy
Verkoop van reclamezendtijd op Radio & TV, Organisatie van evenementen, Productie bij radio en televisie, Inspreken RTV commercials. Webshop in kleding.
KVK-nummer: 67418716
Eenmanszaak
Hoofdvestiging
Vestigingsnummer: 000035961678
Handelsnaam:
<<< Dat is dan weer de directeur van EasyFM in Almere.
Op het KvK Adres van Kiss FM zit ook:
Verkoop van reclamezendtijd op Radio & TV, Organisatie van evenementen, Productie bij radio en televisie, Inspreken RTV commercials. Webshop in kleding.
KVK-nummer: 67418716
Eenmanszaak
Hoofdvestiging
Vestigingsnummer: 000035961678
Handelsnaam:
<<< Dat is dan weer de directeur van EasyFM in Almere.

Laatst gewijzigd door Marco79 op 19 apr 2025 23:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Overigens zitten WildFM en Bas Emons zijn bedrijf op het zelfde KvK adres als Easy FM / 1 Almere. Zat vorig jaar nog in Amstelveen ingeschreven. Nu in zelfde pand in Almere...
-
Jij maakt het nog ingewikkelder Marco; na Nico, Bart en Arno nu ook nog Bas erbij halen; ik ben het spoor inmiddels bijster. Wel staat de naam www.radiometropool.nl op naam van Productiefabriek Almere, oftewel Arno.
Feit is dat KISS het met het beschreven format op die site van ze, het echt niet gaan redden.
Doe eens wat er nog niet is, of tenminste afwijkend van de rest. De beste hits van de 90s tot nu is dat in elk geval niet.
Doe eens wat er nog niet is, of tenminste afwijkend van de rest. De beste hits van de 90s tot nu is dat in elk geval niet.
Joy is een 90s en 00s zender en niet het omschreven format wat men vermeld op de kiss site. Op de stream van Kiss gewoon hitradio. Stream die overigens flink doet haperen met artifacts.Vanjeafisharder schreef: 19 apr 2025 09:46 Als het allemaal uit Sneek gaat komen, dan wordt het gewoon JOY Radio maar dan met KISS jingles.
Op de site staan de volgende contact gegevens viel mij op:
Contact adres:
Smidsstraat 5
8601 WB Sneek
info@kissfm.amsterdam
085-4015874
Postadres:
Postbus 248
8600 AE Sneek
-
Oh dacht even dat JOY Radio ook hitradio was voor het noorden van het land, maar het is dus nog wat beperkter.