Veiling regionale kavels
Moderator: admin6
Re: Veiling regionale kavels
Misschien een domme vraag, maar is Radio JND vanaf september dan niet meer in Limburg te ontvangen op DAB+? Omdat er staat dat ze een kavel in Gelderland hebben bemachtigd.
Vermoed dat dit het einde van Continu is, te veel concurrentie in het zelfde muziek gerne te weinig goed betalende adverteerders vermoedt ik, daarom moesten ze de fm ook al verlaten en verhuren aan concurrent Tukker, wie gaat er volgen in dit muziek gerne?Vliegendereporter schreef: 11 jun 2025 18:16 Lijkt erook op dat stations als wild FM en radio continu niet hebben mee gedaan aan deze veiling
-
Joy radio verdwijnt dus ook uit 12B Gelderland/Utrecht. Zoals ik het nu zie wordt de diversiteit alleen maar minder dankzij deze veiling.
-
Nee, Radio JND breidt juist uit. Nu wordt het op DAB+ in Brabant, Limburg, Utrecht en Gelderland en op FM in oost-Brabant en in Breda.Pépé schreef: 11 jun 2025 19:38 Misschien een domme vraag, maar is Radio JND vanaf september dan niet meer in Limburg te ontvangen op DAB+? Omdat er staat dat ze een kavel in Gelderland hebben bemachtigd.
-
Utrecht/Gelderland is de grote pechvogel. In de meeste andere regio's komen er juist meer stations op DAB+.terrestrial schreef: 11 jun 2025 20:02 Joy radio verdwijnt dus ook uit 12B Gelderland/Utrecht. Zoals ik het nu zie wordt de diversiteit alleen maar minder dankzij deze veiling.
-
En op de FM is het ook al hopeloos hier. Qua aanbod zit alles bij de grote steden heb ik het idee.EtherScout schreef: 11 jun 2025 20:06Utrecht/Gelderland is de grote pechvogel. In de meeste andere regio's komen er juist meer stations op DAB+.terrestrial schreef: 11 jun 2025 20:02 Joy radio verdwijnt dus ook uit 12B Gelderland/Utrecht. Zoals ik het nu zie wordt de diversiteit alleen maar minder dankzij deze veiling.
Hier in het noorden precies het zelfde, ook op fm.terrestrial schreef: 11 jun 2025 20:08En op de FM is het ook al hopeloos hier. Qua aanbod zit alles bij de grote steden heb ik het idee.EtherScout schreef: 11 jun 2025 20:06Utrecht/Gelderland is de grote pechvogel. In de meeste andere regio's komen er juist meer stations op DAB+.terrestrial schreef: 11 jun 2025 20:02 Joy radio verdwijnt dus ook uit 12B Gelderland/Utrecht. Zoals ik het nu zie wordt de diversiteit alleen maar minder dankzij deze veiling.
Daarnaast is hier langs de Duitse grens de ontvangst verreweg van ideaal op fm en dab.
-
Snap ook niet waarom er in een grote stad als Utrecht geen volwaardige zender is. Vroeger had je Midstad FM, waar Corné Klijn draaide en wat in potentie heel wat te bieden had. Je zou dat zo weer terug kunnen brengen op DAB+EtherScout schreef: 11 jun 2025 20:06Utrecht/Gelderland is de grote pechvogel. In de meeste andere regio's komen er juist meer stations op DAB+.terrestrial schreef: 11 jun 2025 20:02 Joy radio verdwijnt dus ook uit 12B Gelderland/Utrecht. Zoals ik het nu zie wordt de diversiteit alleen maar minder dankzij deze veiling.
Maar dat geld ook voor Rotterdam en Amsterdam.
-
Ben benieuwd wat er met 7D gaat gebeuren? Als straks daar RadioNL en Tukkerfm opkomen. De pagina van MTVNL zegt 19 locaties terwijl er nu 11 zijn. Nieuwe zenders in Arnhem, Doetinchem, De Mortel, Roosendaal, Wieringermeer, Zwolle, Goes, Roermond lijkt me geen overbodige luxe.
-
Tja, ik ben ervan overtuigd dat je in een sfeervolle omgeving leukere radio maakt. Het gebouw is daar in mijn ogen een onderdeel van.big T schreef: 13 jun 2025 23:41 Je beweerde toch iets anders lijkt me.
Sfeer zit in de mensen niet in gebouwen, en jij zei dat het ook in gebouwen zit.
Als jij met je vrienden in een keet radio gaat maken op de zolder van de loods van een van jullie, dan klinkt die radioshow leuker dan als je met diezelfde vrienden naar een of ander kantorenpark gaat, een kantoorflat in en daar in een steriel kantoor een radioprogramma maken.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Moderators zijn helemaal niet nodig als we het zelf een beetje netjes houden en de regels naleven hè. :)big T schreef: 14 jun 2025 10:01 Als een ieder die even afdwaalt v/h onderwerp, hier een nieuw topic hier over moet maken?
Er worden nog moderatoren gezocht hier, iets voor jou?![]()
Maar dit topic heeft iig een bijzondere afslag genomen die compleet oninteressant is totaal niet relevant aan het onderwerp.
Zullen we het weer gaan hebben over de veiling van de regionale kavels?
Radio, maar met je maten.
Om het weer over de veiling laten gaan:
Benieuwd wat en wanneer TiDa uit de doeken doet wat er op hun frequenties komt.
Benieuwd wat en wanneer TiDa uit de doeken doet wat er op hun frequenties komt.
Kiss FM is op zoek naar DJ talent. Dus dan zullen we dat station vanaf september wel terug gaan horen op 1 van de frequenties in/rond Amsterdam.
https://www.instagram.com/p/DK9wZzKoUCh ... gzczhiY3N5
Radio, maar met je maten.
-
En 'in heel Nederland' luid de advertentie, dus mogelijk landelijk DAB+?
Je hebt toch ook nog Magic FM. Komen die ook nog op frequenties terug FM of DAB+?gerard909 schreef: 16 jun 2025 22:54 Kiss FM is op zoek naar DJ talent. Dus dan zullen we dat station vanaf september wel terug gaan horen op 1 van de frequenties in/rond Amsterdam.