Is niet persoonlijk ken veel meer mensen die zo denken tegen spoedig over deze beide heren en hun beide zenders.
Weet niet waar jij woont en of je ze kan ontvangen maar luister maar eens en oordeel zelf…
Moderator: admin6
Is niet persoonlijk ken veel meer mensen die zo denken tegen spoedig over deze beide heren en hun beide zenders.
De B-kavels zijn bedoeld voor commerciële radio. Dit betekent, dat je (binnen de regels) mag uitzenden wat je wilt. Als mensen daarnaar luisteren, dan kan je reclamezendtijd verkopen. Gebeurt dat niet, dan houdt het vanzelf op.
Huh? Narcisten zijn wij? Weet jij de betekenis van een narcist? Leg dan eens uit waarom je ons daarvoor uitmaakt 'Groninger'. Waar baseer je die kwalificatie op? Weet je: ik ben dat anonieme gescheld en ongefundeerde kwalificatie van je meer dan spuugzet. BAH!!!Groninger schreef: 21 apr 2025 20:58Is niet persoonlijk ken veel meer mensen die zo denken tegen spoedig over deze beide heren en hun beide zenders.
Weet niet waar jij woont en of je ze kan ontvangen maar luister maar eens en oordeel zelf…
Dat zal dan via een tussenpersoon moeten, via een 'productieovereenkomst'. Er zullen genoeg potentiële tussenpersonen meedoen met die veiling. Zelf bezitten kan alleen als je geen landelijke FM-kavels in bezit hebt.Phoenix schreef: 22 apr 2025 21:11 Ik heb nog niets gelezen over Radio Noordzee en de aanstaande FM veiling. Ik acht de kans zeer aanwezig dat Noordzee op één van de pakketten aast.
Precies dat. Uiteindelijk was dat ook oorspronkelijk het idee. Een regionale commerciële zender, en geen keten van één radiostation, zoals RadioNL die daarmee semi landelijk zijn, of landelijke stations die een regionaal kaveltje zich toe-eigenen via een stroman. Het zou verboden moeten worden, maar ik vrees dat het hier wel weer op neerkomt.EtherScout schreef: 24 apr 2025 14:08Dat zal dan via een tussenpersoon moeten, via een 'productieovereenkomst'. Er zullen genoeg potentiële tussenpersonen meedoen met die veiling. Zelf bezitten kan alleen als je geen landelijke FM-kavels in bezit hebt.Phoenix schreef: 22 apr 2025 21:11 Ik heb nog niets gelezen over Radio Noordzee en de aanstaande FM veiling. Ik acht de kans zeer aanwezig dat Noordzee op één van de pakketten aast.
Ik ben het niet eens met het idee van die tussenpersonen. Mensen die geld verdienen met niks doen... Laat vergunninghouders zelf een radiostation opzetten.
Landelijke partijen die mee gaan doen zijn denk ik:Vanjeafisharder schreef: 24 apr 2025 17:00 Lijkt het wel op dat het die kant weer uit gaat dus er veranderd geen jota aan de situatie die het nu al is.
De meeste landelijke partijen zullen vooral dekking willen in het westen, denk ik. Eventueel aangevuld met kavels daarbuiten, zolang dat binnen de 30%/50% past. Zo is de combinatie B01 + B06 niet meer toegestaan.Pascal. K schreef: 24 apr 2025 19:41 Landelijke partijen die mee gaan doen zijn denk ik:
Slam!
Kink
Noordzee
Sublime
En ik verwacht uit de hoek van DPG zoom wel iets ter vervanging van Q Limburg
Mogen de landelijke kavelhouders helemaal niet mee doen dan? Een nieuw BV-tje oprichten lijkt mij namelijk wel te doen. Als het radiostation dan ook nog een andere naam heeft…EtherScout schreef: 24 apr 2025 14:08Dat zal dan via een tussenpersoon moeten, via een 'productieovereenkomst'. Er zullen genoeg potentiële tussenpersonen meedoen met die veiling. Zelf bezitten kan alleen als je geen landelijke FM-kavels in bezit hebt.Phoenix schreef: 22 apr 2025 21:11 Ik heb nog niets gelezen over Radio Noordzee en de aanstaande FM veiling. Ik acht de kans zeer aanwezig dat Noordzee op één van de pakketten aast.
Ik ben het niet eens met het idee van die tussenpersonen. Mensen die geld verdienen met niks doen... Laat vergunninghouders zelf een radiostation opzetten.
Zij mogen wel meedoen, maar zullen na afloop moeten kiezen of zij landelijk of niet-landelijk actief willen zijn. Een rechtspersoon mag maar in één domein (landelijk, of niet landelijk, of lokaal) actief zijn. Op deze manier is overstappen van domein mogelijk. Dit is met name interessant voor lokale vergunninghouders, die de stap omhoog naar niet-landelijk willen maken.GerjanCluistra schreef: 25 apr 2025 23:25Mogen de landelijke kavelhouders helemaal niet mee doen dan? Een nieuw BV-tje oprichten lijkt mij namelijk wel te doen. Als het radiostation dan ook nog een andere naam heeft…EtherScout schreef: 24 apr 2025 14:08 Dat zal dan via een tussenpersoon moeten, via een 'productieovereenkomst'. Er zullen genoeg potentiële tussenpersonen meedoen met die veiling. Zelf bezitten kan alleen als je geen landelijke FM-kavels in bezit hebt.