Veiling regionale kavels

Discussieer over de regionale omroepen

Moderator: admin6

Plaats reactie
boxfm

Re: Veiling regionale kavels

Bericht door boxfm »

Pascal. K schreef: 13 apr 2025 11:19
Groninger schreef: 11 apr 2025 19:08 Het is inmiddels allang 4 april geweest.
Is er al iets bekend over de rechtszaak?
Er is nog geen uitspraak gedaan, althans op rechtspraak.nl staat nog niets
Bij een kort geding wordt meestal binnen 2 weken uitspraak gedaan. Maar Rechtspraak.nl kan wel laat zijn met publicatie van een uitspraak, dat wel vaker voorgekomen. Maar grote kans dat een partij wel een persbericht de wereld in gooit, NLCR als ze hebben gewonnen en RDI zal ook wel duidelijkheid verschaffen als zij hebben gewonnen (of verloren).
EtherScout

Bericht door EtherScout »

boxfm schreef: 13 apr 2025 13:58 Bij een kort geding wordt meestal binnen 2 weken uitspraak gedaan. Maar Rechtspraak.nl kan wel laat zijn met publicatie van een uitspraak, dat wel vaker voorgekomen. Maar grote kans dat een partij wel een persbericht de wereld in gooit, NLCR als ze hebben gewonnen en RDI zal ook wel duidelijkheid verschaffen als zij hebben gewonnen (of verloren).
De RDI vermeldt wel dit:
Ons streven is om uiterlijk eind april uitsluitsel te geven over de beoordeling van de ingediende aanvragen en over de data van de proefveilingen en de echte veilingen.
Groninger

Bericht door Groninger »

Rechter heeft gesproken, de veiling kan doorgaan.
https://www.totaaltv.nl/nieuws/veiling- ... -verloren/
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Mooi nieuws.
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Maar er loopt toch nog een zaak tegen deze veiling aangespannen door Talpa en dpg daar lees ik niks over in het artikel
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Vliegendereporter schreef: 18 apr 2025 16:06 Maar er loopt toch nog een zaak tegen deze veiling aangespannen door Talpa en dpg daar lees ik niks over in het artikel
Kennelijk zijn de bezwaren van alle partijen in deze uitspraak meegenomen want ook Talpa en DPG hebben verloren als ik radiowereld goed begrijp.
https://radiowereld.nl/medianieuws/2025 ... zigd-door/
Groninger

Bericht door Groninger »

De Nachtwacht schreef: 18 apr 2025 16:46
Vliegendereporter schreef: 18 apr 2025 16:06 Maar er loopt toch nog een zaak tegen deze veiling aangespannen door Talpa en dpg daar lees ik niks over in het artikel
Kennelijk zijn de bezwaren van alle partijen in deze uitspraak meegenomen want ook Talpa en DPG hebben verloren als ik radiowereld goed begrijp.
https://radiowereld.nl/medianieuws/2025 ... zigd-door/
Tekenend dat de NLCR aankaart dat de kavel prijzen te hoog zijn voor een gezonde bedrijfsvoering, met andere woorden het draaien van oude piraten kneiters kan commercieel niet uit.
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Veiling niet-landelijke commerciële radiofrequenties start 20 mei
https://radiowereld.nl/medianieuws/2025 ... rt-20-mei/
Vanjeafisharder

Ik verwacht eigenlijk weinig tot geen nieuwe gegadigde die er nu nog geen frequentie hebben eigenlijk. Het wordt weer een grote tombola en eens kijken welke zender die we nu al horen, straks weer te beluisteren is en op welke frequentie.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Vanjeafisharder schreef: 21 apr 2025 17:13 Ik verwacht eigenlijk weinig tot geen nieuwe gegadigde die er nu nog geen frequentie hebben eigenlijk. Het wordt weer een grote tombola en eens kijken welke zender die we nu al horen, straks weer te beluisteren is en op welke frequentie.
Ik verwacht uit Sneek nog wel een verzameling aan nieuwe stations.
big T

Bericht door big T »

Krijgen we nog meer dezelfde zenders te horen? Het is nu al zo dat je dezelfde regelmatig weer tegen komt.
Landelijk en regionaal commercieel.
Lijkt mij geen gewenste situatie.
Vanjeafisharder

Pascal. K schreef: 21 apr 2025 17:17
Vanjeafisharder schreef: 21 apr 2025 17:13 Ik verwacht eigenlijk weinig tot geen nieuwe gegadigde die er nu nog geen frequentie hebben eigenlijk. Het wordt weer een grote tombola en eens kijken welke zender die we nu al horen, straks weer te beluisteren is en op welke frequentie.
Ja, je verwacht het niet...
Groninger

Bericht door Groninger »

Vanjeafisharder schreef: 21 apr 2025 17:25
Ik hoop eerlijk gezegd dat Sneek alle kavels in het Noorden in handen krijgt, zo dat wij hier van die andere club narcisten af zijn op de radio.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Groninger schreef: 21 apr 2025 19:44
Vanjeafisharder schreef: 21 apr 2025 17:25

Ik hoop eerlijk gezegd dat Sneek alle kavels in het Noorden in handen krijgt, zo dat wij hier van die andere club narcisten af zijn op de radio.
Ik denk niet dat dit de juiste plek voor persoonlijke haat te uiten is.
Plaats reactie