voorwaardelijke veiling niet-landelijke commerciële FM-vergunningen

Discussieer over de regionale omroepen

Moderator: admin6

Plaats reactie
Urbenhuis

voorwaardelijke veiling niet-landelijke commerciële FM-vergunningen

Bericht door Urbenhuis »

de regionale commerciele stations mogen hun vergunning via een veiling omzetten naar minder regiogerichtheid. krijgen we hierdoor niet dat alle stations meer op elkaar gaan lijken?

https://www.internetconsultatie.nl/voor ... jkeveiling
altijd stereo en op meestal 2 wielen
ruudam

Re: voorwaardelijke veiling niet-landelijke commerciële FM-vergunningen

Bericht door ruudam »

Dit is echt super schandalig.

Misdaad loont, maar dat zelfs de overheid misdaad beloont is een nieuw fenomeen wat ook alleen bij AT kan.

Je biedt een hoog percentage regio in 2003, meer dan je wil en kan invullen, en je krijgt het kavel. Jouw collega die een normaal percentage regio bood kreeg niets.
Je hebt al die tijd tot nu toe het door jouw zelf geboden regio percentage volledig aan je laars gelapt, dus gewoon willens en wetens de vergunningvoorwaarde overtreden, En dat bij het veel gevraagde, schaarse, FM!
Het luie en ondeskundige AT was niet in staat te handhaven.

En dan wordt je opeens beloond, want met een hele foute truuk kan je het regiopercentage kwijtraken, helemaal georganiseerd door de overheid. Want AT wil niet handhaven, helpt zichzelf en kiest de voor haar zelf gemakzuchtige maar zeer oneerlijke weg.
Werkelijk, schandaliger dan dit heb ik nog niet meegemaakt.

Ik hoop dat een beetje rechter hier gehakt van maakt.
DX'r

Re: voorwaardelijke veiling niet-landelijke commerciële FM-vergunningen

Bericht door DX'r »

ruudam schreef: 12 aug 2020 19:27 Dit is echt super schandalig.
Misdaad loont, maar dat zelfs de overheid misdaad beloont is een nieuw fenomeen wat ook alleen bij AT kan.
Je biedt een hoog percentage regio in 2003, meer dan je wil en kan invullen, en je krijgt het kavel. Jouw collega die een normaal percentage regio bood kreeg niets.
Je hebt al die tijd tot nu toe het door jouw zelf geboden regio percentage volledig aan je laars gelapt, dus gewoon willens en wetens de vergunningvoorwaarde overtreden, En dat bij het veel gevraagde, schaarse, FM!
Het luie en ondeskundige AT was niet in staat te handhaven.
En dan wordt je opeens beloond, want met een hele foute truuk kan je het regiopercentage kwijtraken, helemaal georganiseerd door de overheid. Want AT wil niet handhaven, helpt zichzelf en kiest de voor haar zelf gemakzuchtige maar zeer oneerlijke weg.
Werkelijk, schandaliger dan dit heb ik nog niet meegemaakt.
Ik hoop dat een beetje rechter hier gehakt van maakt.
AT komt overal mee weg.
Op AM zijn er al die hun vergunning maar hebben ingeleverd omdat AT niet handhaaft,
in regio Alkmaar zijn al maandenlang twee zenders in de lucht op hetzelfde kanaal,
ze geven een AM vergunning uit in Velsen en nu ook in Vianen, kansloos voor beide omroepen maar AT casht lekker
Plaats reactie