Hofstad Radio

Discussieer over de regionale omroepen

Moderator: admin6

EtherScout

Re: Hofstad Radio

Bericht door EtherScout »

Helaas is de ontvangst van Hofstad Radio hier weer minder geworden, waardoor ik nu niet meer via DAB+ kan luisteren.

Echtwel

Bericht door Echtwel »

Gepresenteerd programma's zou zo een sprong vooruit zijn ik ben benieuwd en kijk er naar uit
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)

density1

Bericht door density1 »

Ze hebben op https://www.hofstad-radio.online/ nu 2 versies Hofstad draaien. De FM versie en DAB+ versie. Allebei met een andere playlist maar wel dezelfde soort muziek. Wat is hier de bedoeling van?

lion

Bericht door lion »

Vindt de muziekmix wel lekker geworden zo met bekende classics, vergeten classics en nieuwe popmuziek.

Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

density1 schreef:
08 jul 2020 12:10
Ze hebben op https://www.hofstad-radio.online/ nu 2 versies Hofstad draaien. De FM versie en DAB+ versie. Allebei met een andere playlist maar wel dezelfde soort muziek. Wat is hier de bedoeling van?
En dat terwijl er geen FM beschikbaar is en niet zal komen ook. Die VVR van Paul van Hofstad en Beatstad is door diverse instanties buiten spel gezet.

Hoort-u-mij

lion schreef:
11 jul 2020 13:46
Vindt de muziekmix wel lekker geworden zo met bekende classics, vergeten classics en nieuwe popmuziek.
Heeft Spotify en Deezer ook.

Leuk non-stop muziek maar daar is radio voor ingehaald door stream diensten

jessica

Bericht door jessica »

Hoort-u-mij schreef:
11 jul 2020 14:27
lion schreef:
De totale luistertijd op Deezer en Spotify wordt zwaar overschat. Van de 2uur en 35 min luistertijd wordt 1 uur 55 min naar radio geluisterd, 15 minuten naar eigen (collectie) muziek en 20 min naar spotify of andere streamings diensten. Streamingdiensten hebben dus 13% van het totaal aan luistertijd.

lion

Bericht door lion »

Hoort-u-mij schreef:
11 jul 2020 14:26
density1 schreef:
08 jul 2020 12:10
En dat terwijl er geen FM beschikbaar is en niet zal komen ook. Die VVR van Paul van Hofstad en Beatstad is door diverse instanties buiten spel gezet.
Beat Fm ;-)

lion

Bericht door lion »

Hoort-u-mij schreef:
11 jul 2020 14:27
lion schreef:

Vanaf September komen de programma's erbij het gaat even over het verschil in muziek met Radio 10 wat eerder werd gezegd

density1

Bericht door density1 »

Hoor nog iets te veel Robbie Williams, Maria Mena en Ilse de Lange muziek. Vooral de early zero's is weinig diversiteit te bespeuren en hoor je steeds dezelfde artiesten vaak met hetzelfde nummer steeds. De muziek uit de jaren 60, 70 en 80 is nu wel meer variatie in.

lion

Bericht door lion »

density1 schreef:
11 jul 2020 16:38
Hoor nog iets te veel Robbie Williams, Maria Mena en Ilse de Lange muziek. Vooral de early zero's is weinig diversiteit te bespeuren en hoor je steeds dezelfde artiesten vaak met hetzelfde nummer steeds. De muziek uit de jaren 60, 70 en 80 is nu wel meer variatie in.
We moeten dit nog als een testperiode zien denk ik er komen ook stapsgewijs meer jingles en vormgeving bij en zo. Er is ook nog geen sociale media van het station al heeft Beat FM ook enkel alleen maar Facebook. De echte beuk zal er vanaf September wel in gaan denk ik.

density1

Bericht door density1 »

Tja, dat valt af te wachten. Eerdere Hofstad terugkeren werden er ook beloftes gedaan die niet of nauwelijks werden na gekomen en even later was het project al weer ter ziele. Ik vind het vreemd dat ze pas per september gas willen geven, dat vind ik echt rijkelijk laat. Dat je een moment van testen wil inlassen dat kan maar had dit deze maand gedaan en vanaf 1 augustus echt begonnen. Het zal wel iets met vakanties te maken hebben maar je had dan b.v. al een deel van de programma's mee kunnen beginnen en dan inderdaad vanaf september vol gas te gaan.

radiogolfje

Bericht door radiogolfje »

De zo lang gemiste piratenzender Hofstad radio heeft nieuw leven ingeblazen gekregen en is weer volop in de lucht.

https://070magazine.nl/index.php/cultuu ... 4ehcqUFGek

lion

Bericht door lion »

radiogolfje schreef:
12 jul 2020 11:41
De zo lang gemiste piratenzender Hofstad radio heeft nieuw leven ingeblazen gekregen en is weer volop in de lucht.

Leuk artikel. Hopen dat het ze ook gaat lukken het zo voor elkaar te krijgen.

Hoort-u-mij

lion schreef:
12 jul 2020 12:50
radiogolfje schreef:
12 jul 2020 11:41

Leuk artikel. Hopen dat het ze ook gaat lukken het zo voor elkaar te krijgen.
Mooi verhaal nu nog presteren.

En zenden ze al uit op FM? Fantasie Modulatie zeker?

Plaats reactie