Het kavel van Ujala heeft 2 frequenties. De ene frequentie, waar Ujala op uitzendt, zit in de toren bij de RAI. De 90.1FM waar 247Spice op zit, zit sinds jaar en dag op een flat in Diemen. Ik beheer de zender namelijk, dus vertrouw mij erop dat ie daar nog (ongewijzigd sinds de nieuwe antennes in jan. 2020) staat :-)density1 schreef: 13 nov 2022 18:00 Nee hoor, hij staat bij de RAI tegenwoordig op de toren waar alles op staat.
247Spice - Amsterdam 90.1FM
Moderator: admin6
Re: 247Spice - Amsterdam 90.1FM
Inmiddels zijn we meer dan 3 jaar verder. Interessant dat de zender nog bestaat, maar ik zie niks meer van ze op Facebook, laatste post op Instagram was van februari. Ik zie ook totaal geen reacties van luisteraars of iets dergelijks. Leeft het nog een beetje?
-
Hoor wel 'eigen' adverteerders. Heeft ook best een eigen geluid en (voicetracks...) gepresenteerde programma's. Ook de heeft Koen de '10 hits op een rij...' weer afgestoft. Zoals dat jaren geleden ook bij WildFM werd gedaan. Klinkt best grappig. Maar of het veel luisteraars zal bereiken?
Goodbye 247Spice, hallo KissFM!
https://radiowereld.nl/medianieuws/2025 ... -op-komst/
Stream al gevonden. Hitzendertje, met de jingles van de Amerikaanse Kiss (evenals het logo).
https://radiowereld.nl/medianieuws/2025 ... -op-komst/
Stream al gevonden. Hitzendertje, met de jingles van de Amerikaanse Kiss (evenals het logo).
-
Met alleen een lokale hitzender ga je het niet redden lijkt me. KISS Amsterdam kan zich wel onderscheiden door er een Engelstalig station van te maken, aangezien het merendeel van de Amsterdammers Engels als voertaal heeft. Laat Adam Curry er maar een programma doen ;)
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"
Pff, wat een kansloze boel. Alsof een format met hits van de 90s tot nu er nog niet was.
Hopelijk komt het ooit in handen van mensen die wel iets met radio hebben.
-
Het is natuurlijk lekker stoer, een Amerikaanse radionaam en zelfs de jingles uit de US.
Waar de maker van de jingles geen eens wist dat ze in Nederland gaan draaien. Inbreuk op copyright dus.Vanjeafisharder schreef: 20 apr 2025 20:43 Het is natuurlijk lekker stoer, een Amerikaanse radionaam en zelfs de jingles uit de US.
Geef het nou eerst een kans…rvbracht schreef: 20 apr 2025 20:35 Pff, wat een kansloze boel. Alsof een format met hits van de 90s tot nu er nog niet was.
En wat zijn jouw unieke successen in de radiowereld? Ik zou zeggen doe mee met de veiling.
We zullen wel zien wat er na de veiling van terechtkomt. Ik denk dat het even wat vulling is tot 1 september, en daarna maar zien wat er voor in de plaats komt.Pascal. K schreef: 21 apr 2025 20:03Geef het nou eerst een kans…rvbracht schreef: 20 apr 2025 20:35 Pff, wat een kansloze boel. Alsof een format met hits van de 90s tot nu er nog niet was.
En wat zijn jouw unieke successen in de radiowereld? Ik zou zeggen doe mee met de veiling.
Daarom snap ik de keuze niet om nu nog een station te lanceren, terwijl het straks weer anders kan zijn…rvbracht schreef: 22 apr 2025 15:18We zullen wel zien wat er na de veiling van terechtkomt. Ik denk dat het even wat vulling is tot 1 september, en daarna maar zien wat er voor in de plaats komt.Pascal. K schreef: 21 apr 2025 20:03Geef het nou eerst een kans…rvbracht schreef: 20 apr 2025 20:35 Pff, wat een kansloze boel. Alsof een format met hits van de 90s tot nu er nog niet was.