Wild FM nieuwe stijl

Discussieer over de regionale omroepen

Moderator: admin6

Plaats reactie
DeejayD

Re: Wild FM nieuwe stijl

Bericht door DeejayD »

Nick is volgens zijn LinkedIn algemeen directeur van de Broadcast House. Weet zeker dat Rick hier niets mee te maken heeft ;-) Rick is station-manager van Sublime en Decibel.
Radiooo

Bericht door Radiooo »

rickwaltmann schreef: 30 nov 2020 20:41 Scherp! :) Ik ben vorig jaar juni gestopt met TBH. Met dit project heb ik niets te maken. :wink:

Radiooo schreef: 30 nov 2020 17:17
Feivel schreef: 30 nov 2020 16:49 En Brand is nu ook te horen op 'Aldiana Radio', voordat 'ie op WildFM is. Tussen 13.00 en 16.00, dus. Op papier een project van Hans Kortlevers, Nick Velderman/Kallenbach en ik denk dat Rick W er ook wel iets mee te maken heeft ;).
Ik zie onderin The Broadcast House, dat is het bedrijf van Rick! Dus die heeft er zeker wat mee te maken haha ;)
Ah dat is mij ontgaan... Dan trek ik mij woordjes terug!
Feivel

Bericht door Feivel »

Ah, helder. Dan moeten we Aldiana maar eens in de gaten houden en wellicht ik de toekomst een nieuw topic aanmaken -bier .

Vond het wel opvallend dat Brand op twee verschillende stations twee programma’s na elkaar doet. Zelfs als je het inblikt is dat nog wel intensief.
Radiooo

Bericht door Radiooo »

Joris Klokkers is alweer een tijdje van de zender verdwenen... Iemand een idee waarom die weg is?
Dylan Beukenkamp heeft nu zijn programma voor vast overgenomen in de nieuwe programmering...
Plaats reactie