Nieuw: Radio Royaal

Discussieer over de regionale omroepen

Moderators: admin6, admin6, admin6, admin6, admin6

Plaats reactie
Madurodam FM

Re: Nieuw: Radio Royaal

Bericht door Madurodam FM » 13 feb 2019 09:49

Hier nog iemand die niets heeft met Nederlandstalige popmuziek, maar wel blij is met Royaal als toevoeging in onze regio. Godzijdank niet het zoveelste nonstop station met standaard hitjes, maar een station met een duidelijke muziekkeuze en nog leuker; presentatie. Nu nog een station met enkel 'dance' op het voormalige kavel van Fresh, en we hebben weer voor elk wat wils ;)
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"

lion

Bericht door lion » 23 feb 2019 12:33

Gelukkig heeft Royaal niet de beperking die 100%NL wel heeft die zoveel % jonger als een jaar moet draaien dus is de muziek gevarieerder ook de internationale hits.

Echtwel

Bericht door Echtwel » 25 feb 2019 07:07

Ik moet eerlijk zeggen het klinkt nu beter in elk geval -bier
radiofreak.nl - radio-tv-nederland.nl - Groeistad.com - Amsterdamsmostwanted.nl - AM-forum.nl - cbforum.nl - midvliet.nl

Eppo

Bericht door Eppo » 04 mar 2019 20:11

Your Choice schreef:
10 feb 2019 23:20
Nou ik heb Royaal meerdere dagen geluisterd en vindt het zeker niet slecht klinken, het is maar waar je van houdt. Maar vindt het in zuid Holland wel een toevoeging hebben. De muziekkeuze is mischien nog wat beperkt maar daar kan nog aan gewerkt worden. De luister live knop werkt nu ook op de website alleen zou het nog mooi zijn als jullie te vinden zijn op tunein om zo ook op bijvoorbeeld sonos naar jullie te kunnen luisteren.
Verder over de shows vindt ik ze wel fris klinken enige is dat soms de muziek erg hard klinkt en de dj niet te verstaan is. Niveau iets bijschroeven soms. En de friday live hoeft van mij niet persee maar zal wel met regio te maken hebben. Verder top en zo doorgaan.
Mijn zege hebben jullie
Op TuneIn kun je het station vinden als "Royaal Radio"...
♫♪.ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı.♫♪

Plaats reactie