NH Gooi

Discussieer over de regionale omroepen

Moderator: admin6

Plaats reactie
PietAgoras

NH Gooi

Bericht door PietAgoras »

Klopt het dat NH Radio in het Gooi een ander programma uitzendt dan de rest van NH Radio? Gisteravond wilde ik in de auto luisteren naar 40up radio en stemde af op de frequentie van NH op 88,7, maar daarop was 40up niet te horen. Op de andere frequenties van NH Radio wel. Ook de RDS van 88,7 geeft expliciet aan: NH Gooi.
Orange

Re: NH Gooi

Bericht door Orange »

NH Gooi is iets anderse dan NH Radio. NH Radio is de regionale/provinciale omroep van Noord-Holland. NH Gooi is de lokale/streekomroep van het Gooi. Dat heet NH Gooi omdat ze samenwerken met de regionale/provinciale omroep. Maar je kan je dan dus afvragen of dat handig is, want hierbij de verwarring.
PietAgoras

Bericht door PietAgoras »

Aha, vandaar. Wel verwarrend dan inderdaad, want op basis van mijn RDS display ging ik ervan uit dat ik op NH Radio zender Gooi (Hilversum) was afgestemd. Maar dan was het blijkbaar een andere frequentie, mijn display geeft de frequentie er niet bij.
DJKen-ZV

Bericht door DJKen-ZV »

Sinds mei dit jaar is 6FM de lokale omroep van het Gooi om gezet naar NH Gooi ism NH Radio
NH Gooi zit op 92.0 mhz, NH Radio op steunzender 88,7

https://www.nhnieuws.nl/nieuws/223999/N ... ie-NH-Gooi
deradioluisteraar

Bericht door deradioluisteraar »

Leo van der Goot heeft weer een plek in de ether:
Leo van der Goot, oud dj bij stations als Radio Noordzee Internationaal en Veronica, voormalig televisieproducent en oud televisiebaas van RTL 4 bouwt op de vroege donderdagavond een radiofeestje op NH Gooi Radio. Een verrassende platenkeuze in combinatie met humor, zelfspot en hoewel het geen gewoonte mag worden, soms zelfs enige diepgang.

Leo van der Goot is iedere donderdagavond van 18.00 tot 19.00 uur te beluisteren op NH Gooi Radio, 92,0 FM ether in Gooi en omstreken en overal via de internetstream
Bron: https://nhgooi.nl/nieuws/58111/goot-nh-gooi-radio

Terugluisteren: https://nhgooi.nl/programma/1073/goot-radio
jessica

Bericht door jessica »

Leuk hoor! Luisterde al vaak naar zijn programma op 40Up
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Is dit niet zijn programma op xxl Stenders?
jessica

Bericht door jessica »

Ja het zou zo maar kunnen. Het waren altijd 2 verschillende programma's die op 40Up en op de XXL stream van Stenders. Bij 40Up heette zijn programma Goot op de Radio en bij de XXL stream heette het programma: Het komt Goot.

Nu heet het programma op de XXL stream inderdaad ook Goot op de Radio en bij NH Gooi zelfde titel. Zal wel 1 programma zijn wat hij nu nog maakt dan.
WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

Als hij het echt bij NH Gooi zou maken, dan zou dat wel top zijn voor dat radiostation.
jessica

Bericht door jessica »

WinnaarRadioring2023 schreef: 24 jan 2021 00:30 Als hij het echt bij NH Gooi zou maken, dan zou dat wel top zijn voor dat radiostation.
Ik heb een stuk van het programma geluisterd en daarin zij hij op een gegeven moment bij ons in 't Gooi. Daarentegen waren de NH jingles er duidelijk later in gemonteerd. Dus ik ben nog niet zeker of hij nu 1 of 2 programma's maakt.
Rob de Greeuw

Bericht door Rob de Greeuw »

Ik heb de uitzending teruggeluisterd, maar dit is gewoon cowboy Willie hoor. 't Gooi en country, bijzondere combinatie.
DaletBoy

Bericht door DaletBoy »

Zal ik jullie maar even verlossen. Het programma maakt Leo voor NH-Gooi, en regelmatig is het zelfs live.
Morgenavond bijvoorbeeld :-).
DaletBoy

Bericht door DaletBoy »

PietAgoras schreef: 05 nov 2018 10:58 Klopt het dat NH Radio in het Gooi een ander programma uitzendt dan de rest van NH Radio? Gisteravond wilde ik in de auto luisteren naar 40up radio en stemde af op de frequentie van NH op 88,7, maar daarop was 40up niet te horen. Op de andere frequenties van NH Radio wel. Ook de RDS van 88,7 geeft expliciet aan: NH Gooi.
Ik denk dat je aan het luisteren was naar 92.0FM, die staat ook in Hilversum op de toren. Maar dat is inderdaad NH-Gooi (voorheen 6FM).
Plaats reactie