Radio NL
Moderator: admin6
-
Re: Radio NL
Ik voel een deal tussen radio Nl en yoursafe aankomen ;)
-
Waarom?
-
Giel Beelen is toch wel geniaal bij RadioNL vandaag haha
-
Radionl heeft deze week een Verzoekservice vanwege de FM veiling Giel
Steunt deze actie daarom is hij vandaag paar uurtjes te horen
Mocht het onverhoopt niet goed aflopen volgende week, dan hoop ik dat ze de frequenties van Giels onzinnige station mogen overnemen. Want na bijna twee jaar kunnen we de hoop wel opgeven dat daar anders nog iets fatsoenlijks op gaat komen, denk ik.Vliegendereporter schreef: 12 mei 2025 12:33Radionl heeft deze week een Verzoekservice vanwege de FM veiling Giel
Steunt deze actie daarom is hij vandaag paar uurtjes te horen
Vind het spannend hoe dit gaat aflopen voor RadioNL, eigenlijk de enige partij die echt iets fatsoenlijks op die frequenties heeft neergezet de afgelopen 20 jaar.
-
als radio Nl luisteraar zie ik het niet zo positief in Zeker niet na het bericht dat Radio Exploitatie Noord Nederland, waar radio NL en ook de andere stations veel frequenties van gebruiken ,zich heeft teruggetrokken. Het ontvangstgebied zal sowieso een stuk kleiner worden, dat lijkt me onvermijdelijk. Maar het terugtrekken van REN heeft mogelijk best grote gevolgen voor het gehele bedrijf in Sneek, wat dan weer zijn weerslag op de stations kan hebben.
Ik weet het; veel ja maar, en als, en regeltechnisch zal het ongetwijfeld allemaal kloppen en eerlijker zijn en zo, maar als luisteraar houdt ik mijn hart vast voor wat hieruit komt.
Overigens wel leuk dat de verzoekservice weer terug is. In mijn beleving deden ze die vroeger elk jaar, maar de laatste jaren waren ze daar helemaal mee gestopt volgens mij was de laatste keer in 2020 of 2021.
Ik weet het; veel ja maar, en als, en regeltechnisch zal het ongetwijfeld allemaal kloppen en eerlijker zijn en zo, maar als luisteraar houdt ik mijn hart vast voor wat hieruit komt.
Overigens wel leuk dat de verzoekservice weer terug is. In mijn beleving deden ze die vroeger elk jaar, maar de laatste jaren waren ze daar helemaal mee gestopt volgens mij was de laatste keer in 2020 of 2021.
Zoals je weet, ben ik ook een dagelijkse luisteraar en moeten we er eigenlijk vertrouwen in houden, maar ik zit hier ook wel enigszins met samengeknepen billen. Aan de andere kant heeft de creativiteit en inventiviteit van Nico en zijn team de zender 20 jaar in de lucht gehouden ondanks de vele tegenslagen, ergens verwacht ik dat het ook nu wel weer goedkomt.De Nachtwacht schreef: 12 mei 2025 21:13 als radio Nl luisteraar zie ik het niet zo positief in Zeker niet na het bericht dat Radio Exploitatie Noord Nederland, waar radio NL en ook de andere stations veel frequenties van gebruiken ,zich heeft teruggetrokken. Het ontvangstgebied zal sowieso een stuk kleiner worden, dat lijkt me onvermijdelijk. Maar het terugtrekken van REN heeft mogelijk best grote gevolgen voor het gehele bedrijf in Sneek, wat dan weer zijn weerslag op de stations kan hebben.
Ik heb wel het idee dat de verzoekservice last minute uit de grond is gestampt vorige week, wellicht toen duidelijk werd dat REN afviel voor de veiling? Is echt een aanname hoor. Maar ze zijn ook niet compleet zoals normaal met dit soort dingen. Ivo en Hessel zitten er in elk geval niet bij vandaag.
-
Dat kan, het is vandaag pas in de media gekomen, maar misschien wisten ze 't al eerder.
Maar dat last minute-idee heb ik ook, idd dj'sdie er niet bij zijn maar ook de site is niet overal goed aangepast, vanmiddag stond er gewoon op dat gezeur met Leur er was en ook de programmering is niet bijgewerkt.
Maar dat last minute-idee heb ik ook, idd dj'sdie er niet bij zijn maar ook de site is niet overal goed aangepast, vanmiddag stond er gewoon op dat gezeur met Leur er was en ook de programmering is niet bijgewerkt.
-
Vanmiddag vanaf 12.00 Patrick kicken op radionl
Is dit nog doorgegaan? Want ze hebben dan een liveblog maar daar wordt amper wat opgezet, ook Facebook wordt weinig gevuld en de programmering op de site klopt ook helemaal niet.
Hij zat er maar wel als sidekick.Johanneke schreef: 13 mei 2025 17:13Is dit nog doorgegaan? Want ze hebben dan een liveblog maar daar wordt amper wat opgezet, ook Facebook wordt weinig gevuld en de programmering op de site klopt ook helemaal niet.
Kwak kwak!
-
Dat klopt vrijdag middag zit kicken er weer maar dan met Stefan leur
En vanavond tussen 18 en 22u zelfs Danny Blom op RadioNL! Erg leuk alleen mis ik Ivo en Hessel wel nog steeds, zijn die op vakantie? Ze zeggen er niks van op zender.
-
Dat zou goed kunnen hoor. Zoals je zelf ook zij, de hele actie lijkt wat last-minute. Maar met Alfred en Danny is het mooi opgelost. De programmering is nu tot vrijdag helemaal bijgewerkt trouwens.
Zag het, thanks! Mooie afwisseling wel zo deze week.De Nachtwacht schreef: 14 mei 2025 12:47 Dat zou goed kunnen hoor. Zoals je zelf ook zij, de hele actie lijkt wat last-minute. Maar met Alfred en Danny is het mooi opgelost. De programmering is nu tot vrijdag helemaal bijgewerkt trouwens.
Je merkt wel dat Danny Blom een professional is. Erg leuk! Als ze geld overhouden van de veiling, kunnen ze Danny misschien nog inlijven. Hij voelt zich duidelijk al thuis.