Zendinstallatie RADIONL alweer gestolen

Discussieer over de regionale omroepen
Plaats reactie
boxfm

Re: Zendinstallatie RADIONL alweer gestolen

Bericht door boxfm » 27 dec 2017 10:32

GerjanOpDreef schreef:
26 dec 2017 11:08
Hoewel ik er groot voorstander van ben om dat mediabedrijf plat te leggen, is dit weer het andere uiterste. Blijf met je poten van hun spullen af.
Mij valt op dat voornamelijk RadioNL steeds slachtoffer is van zenderdiefstal. Zou het vanuit bijvoorbeeld piraten een actie zijn tegen de zender? Of gewoonweg omdat hun zenderlocaties slecht beveiligd zijn en makkelijk te stelen?

rvbracht

Bericht door rvbracht » 27 dec 2017 13:04

boxfm schreef:
27 dec 2017 10:32
GerjanOpDreef schreef:
26 dec 2017 11:08
Hoewel ik er groot voorstander van ben om dat mediabedrijf plat te leggen, is dit weer het andere uiterste. Blijf met je poten van hun spullen af.
Mij valt op dat voornamelijk RadioNL steeds slachtoffer is van zenderdiefstal. Zou het vanuit bijvoorbeeld piraten een actie zijn tegen de zender? Of gewoonweg omdat hun zenderlocaties slecht beveiligd zijn en makkelijk te stelen?
Ik denk beide.

Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma » 27 dec 2017 15:36

rvbracht schreef:
27 dec 2017 13:04
Ik denk beide.
Dat denk ik ook.

Genietoloog

Bericht door Genietoloog » 29 dec 2017 18:32

Een bijzonder verhaal weer, en dan heb ik het niet over de schandalige diefstal, maar over het feit dat de heer Silvius die namens Radio NL het woord doet, er geen twijfel over laat bestaan dat het de zendinstallatie van Radio NL is.
Maar dat klopt niet, het is de zendinstallatie van Hot Radio, waarvoor Radio NL alleen maar programma's mag produceren.

Tot zover dus ook de geloofwaardigheid omtrent de constructies waarbij vanuit Sneek alleen maar programma's worden gemaakt...
"Radio, wie is er niet groot mee geworden ?"

Plaats reactie