Radio NL wordt gekweld door geboorteregels

Discussieer over de regionale omroepen
Plaats reactie
DAB+ fan

Re: Radio NL wordt gekweld door geboorteregels

Bericht door DAB+ fan » 26 jun 2016 18:05

Sorry ik vind dit zo kinderachtig laat de radiozenders toch eens met rust er zijn wel ergere
dingen op de wereld die veel erger zijn laat de mensen toch genieten van de diverse radio
stations ! Waarom laat dit met rust ?

DAB+ fan

Bericht door DAB+ fan » 26 jun 2016 18:06

Sorry ik vind dit zo kinderachtig laat de radiozenders toch eens met rust er zijn wel ergere
dingen op de wereld die veel erger zijn laat de mensen toch genieten van de diverse radio

optimod

Bericht door optimod » 26 jun 2016 18:32

:-)

Lennie1973

Bericht door Lennie1973 » 26 jun 2016 21:45

Ik lig er niet wakker van. Persoonlijk vind ik RadioNL niet meer zo leuk. Teveel reclame, dj's en sidekicks die te veel praten (zoals ook op radio 538 het geval is) en nauwelijks aan muziek draaien toe komen.

het Radiomannetje

Bericht door het Radiomannetje » 26 jun 2016 21:54

DAB+ fan schreef:Sorry ik vind dit zo kinderachtig laat de radiozenders toch eens met rust er zijn wel ergere
Als het AT juist nu gaat handhaven dan krijg jij precies wat je Wil. :lol: :lol:
Meer diversiteit en niet de eenheidsworst die deze stations je nu aanbieden en ook nog eens met een hoog
illegaliteits-gehalte. :mad:
En daarbij als jij iets fout doet, zoals 3 km te hard rijden op de snelweg, wordt je ook geflitst !
en deze jongens reden in vergelijking geen 135 meer maar 230 op de snelweg zonder dat er maar iets aan gedaan werd.
Dus dit is geen kinderachtig gedoe ! maar gerechtigheid ! -smok -smok
Als radiomaken niet zo verslavend zou zijn ! Had ik tijd over.

Johanneke

Bericht door Johanneke » 27 jun 2016 09:09

Tja, hoe gefrustreerd kun je zijn. Ben toch ontzettend benieuwd wie er achter dat Radiomannetje zit haha. Een forum is om over dingen te praten en je mening te uiten, maar je kan ook doorslaan...

jassy

Bericht door jassy » 27 jun 2016 11:45

Tja, wie denkt dat door dit soort acties het regionale spectrum weer divers wordt zonder eenheidsworst heeft een plaat voor z'n kop.. Ik denk dat het heel rustig gaat worden in de regionale ether! Er is geen cent mee te verdienen dus laten we blij zijn dat er partijen zijn die de frequenties bespelen.. Hotradio, Freez FM, Rebecca FM, Touch FM, Keizerstad FM zijn echt niet gestopt omdat het zo waanzinnig goed gaat!

We zullen zien met welk project het Radio mannetje uit de hoge hoed komt.
Check live de details van de ensembles op 11C (Commercieel), 12C (NPO) en 6B (DAB Oost) op

http://www.dabmonitor.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

optimod

Bericht door optimod » 27 jun 2016 12:20

edit

het Radiomannetje

Bericht door het Radiomannetje » 27 jun 2016 14:13

Johanneke schreef:Tja, hoe gefrustreerd kun je zijn. Ben toch ontzettend benieuwd wie er achter dat Radiomannetje zit haha. Een forum is om over dingen te praten en je mening te uiten, maar je kan ook doorslaan...
Zou jij wel willen weten he Nico !
Als radiomaken niet zo verslavend zou zijn ! Had ik tijd over.

retep

Bericht door retep » 27 jun 2016 18:25

jassy schreef:Tja, wie denkt dat door dit soort acties het regionale spectrum weer divers wordt zonder eenheidsworst heeft een plaat voor z'n kop.. Ik denk dat het heel rustig gaat worden in de regionale ether! Er is geen cent mee te verdienen dus laten we blij zijn dat er partijen zijn die de frequenties bespelen.. Hotradio, Freez FM, Rebecca FM, Touch FM, Keizerstad FM zijn echt niet gestopt omdat het zo waanzinnig goed gaat!

We zullen zien met welk project het Radio mannetje uit de hoge hoed komt.

Vind toch wel dat radio mannetje gelijk heeft, wat radioNL doet is niet de bedoeling van de regionale kavels, tja en wat er dan met die frequenties gebeurt, en zijn vast nog wel gegadigden voor, zelfs voor een 100 watt AM zender zijn gegadigden.

Madurodam FM

Bericht door Madurodam FM » 27 jun 2016 20:18

Volgens mij pakt zo'n maatregel niet enkel positief uit voor de diversiteit in de regionale ether, maar ook die via DAB+. Ik erger me groen en geel aan het dubbel bezetten van ruimte. De 7A-mux in Brabant is zo'n goed voorbeeld van complete onzin; Radio NL, Radio NL Brabant, 8FM West Brabant, 8FM Zuidoost Brabant, 8FM Midden Brabant, 8FM Noordoost Brabant, Decibel Brabant, Decibel Randstad.... 3 zenders die 8 frequenties bezet houden.
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"

retep

Bericht door retep » 27 jun 2016 21:07

die 4 keer radio 8 FM is nu weer geen goed voorbeeld, de komen alle vier uit het zelfde pakket.

Madurodam FM

Bericht door Madurodam FM » 28 jun 2016 07:14

Inderdaad slecht voorbeeld. Zo'n 8FM blijft t.a.t. dus uit 4 edities bestaan, dus zal er op de regionale mux niets veranderen. Jammer :sad:
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"

DX'r

Bericht door DX'r » 28 jun 2016 20:19

Madurodam FM schreef:Inderdaad slecht voorbeeld. Zo'n 8FM blijft t.a.t. dus uit 4 edities bestaan, dus zal er op de regionale mux niets veranderen. Jammer :sad:
En ze krijgen extra DAB capaciteit omdat Decibel nu met te weinig edities uitzendt aldus Mediamagazine.nl.
Niet te geloven dus nog meer ellende op DAB erbij puur en alleen vanwege die edities van de diverse zenders -kots -kots -kots

Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma » 29 jun 2016 09:44

jassy schreef:Tja, wie denkt dat door dit soort acties het regionale spectrum weer divers wordt zonder eenheidsworst heeft een plaat voor z'n kop.. Ik denk dat het heel rustig gaat worden in de regionale ether! Er is geen cent mee te verdienen dus laten we blij zijn dat er partijen zijn die de frequenties bespelen.. Hotradio, Freez FM, Rebecca FM, Touch FM, Keizerstad FM zijn echt niet gestopt omdat het zo waanzinnig goed gaat!
Dat denk ik ook. Ik ben toch al niet voor al die regeltjes om diversiteit op te leggen. Het is commerciële radio, geen publieke omroep.

Dus als ze te streng gaan handhaven zal het naar mijn idee gewoon wat stiller worden op de FM.

Plaats reactie