Radio NL wordt gekweld door geboorteregels

Discussieer over de regionale omroepen
Plaats reactie
DAB+ fan

Re: Radio NL wordt gekweld door geboorteregels

Bericht door DAB+ fan » 14 okt 2017 10:36

Johanneke ik ben het helemaal met jou eens laat deze discussie over Radio NL eens een keer stoppen laat mensen
toch genieten van zenders met leuke muziek en laat Wout zich eens over andere dingen druk maken dan het plezier voor anderen probeert te vergallen
echt zielig zoals jij al schreef ! Hij hoeft niet naar zulke zenders te luisteren als hij dat niet wil er zit nog genoeg ander leuks op.
Of zit hij toch stiekem veel te luisteren naar Radio NL lol !

lion

Bericht door lion » 14 okt 2017 18:06

Naast Sterren NL op DAB+ is er op FM geen landelijk alternatief voor Hollandse hits zoals RadioNL (die ik na lang wachten ook eindelijk in Zuid Holland kan ontvangen). RadioNL is opgericht (met regionale adverteerders) en in het gat gesprongen na het wegvallen van Radio Noordzee Nationaal en Radio Nationaal die met landelijke adverteerders niet levensvatbaar waren dus dit station is ook al zijn ze rebels in regelgeving zeker belangrijk in een behoefte. Ik ben het ook zeker eens met bovenstaande reacties.

Genietoloog

Bericht door Genietoloog » 15 okt 2017 18:28

Het gaat er niet om of Radio NL al dan niet in een behoefte voorziet of dat ze in een gat zijn gesprongen of rebels zijn. Het gaat erom dat dit station structureel dingen doet die volgens de wet niet mogen. Dat zijn feiten, gezien de diverse rechtszaken die daarover al gevoerd zijn waarbij Radio NL terecht op de vingers getikt is. Daarop wordt gereageerd, en dat heeft niks met het genot voor een ander vergallen te maken. Regels zijn regels, en daarbij maakt het niks uit of je nu smartlappen draait, top 40 of portugese fado-muziek !
"Radio, wie is er niet groot mee geworden ?"

DAB+ fan

Bericht door DAB+ fan » 21 okt 2017 17:24

Oh en stel dat jij je zin krijgt Genietoloog en ze worden weer aangepakt wat wordt jij hier dan wijzer van maak je nou eens druk over andere dingen
sorry hoor heb je nou echt niks anders te doen !

Genietoloog

Bericht door Genietoloog » 22 okt 2017 11:28

DAB+ fan schreef:
21 okt 2017 17:24
Oh en stel dat jij je zin krijgt Genietoloog en ze worden weer aangepakt wat wordt jij hier dan wijzer van maak je nou eens druk over andere dingen
sorry hoor heb je nou echt niks anders te doen !
Beste DAB+ fan :
Dat ze weer aangepakt zullen worden denk ik zeker, want regels zijn er niet voor niks, en net zoals alle andere exploitanten van radio dient ook Silvius zich aan die regels te houden. Ook het feit dat hij muziek draait die door sommigen werkelijk als het summum van genot wordt ervaren, stelt hem niet boven de wet.
Daarnaast is dit een forum waarbij er over radio geschreven wordt, maar goed, jouw inhoudelijk zeer goede en gefundeerde reactie maakt verdere postings eigenlijk overbodig. -smok
"Radio, wie is er niet groot mee geworden ?"

DAB+ fan

Bericht door DAB+ fan » 22 okt 2017 21:48

Ach ja je gaat maar door hoor ik kan hier nog veel meer over zeggen maar laat maar !

DAB+ fan

Bericht door DAB+ fan » 16 nov 2017 21:35

En nu neemt RADIO NL Puur NL over in Noord -Brabant das pas goed nieuws ! :D

RadioWave

Bericht door RadioWave » 17 nov 2017 10:08

DAB+ fan schreef:
16 nov 2017 21:35
Goed nieuws? :???:

-"En je gaat maar door...sorry maar heb jij nou werkelijk niets anders te doen? "-
Goh hé, de toepasselijkheid van je eigen woorden is bijna onaards te noemen. :wink:

<cynische modus aan> Maar voor de rest keurig onderbouwd weer eens hoor, dikke duim omhoog :roll: <cynische modus uit>

Oh en voor de duidelijkheid; hiermee is niet gezegd dat het je niet gegund is om te kunnen- en mogen luisteren naar die trekzakken-meuk de hele dag op dat station hè. Ieder z'n meug, helemaal dikke prima. Feit blijft wel dat jij in al je wijsheid voorbij blíjft gaan aan goed onderbouwde stellingen dat er niet volgens de regels geopereerd wordt. Dát is de essentie van de discussie, niet of er wordt voorzien in een behoefte...
Evenwel, veel luisterplezier gewenst! -bloos

DAB+ fan

Bericht door DAB+ fan » 22 nov 2017 21:20

Nou dat zijn jou woorden ieder zijn meug ik gun het hun van harte en tuurlijk blijf ik doorgaan !
als je niet graag naar zo,n zender luistert daar zitten nog genoeg andere zenders op !

RadioWave

Bericht door RadioWave » 22 nov 2017 21:36

Afbeelding

v.ijl

Bericht door v.ijl » 22 nov 2017 21:52

Van wie is die rotkop????
en dan is er koffie......

JanL

Bericht door JanL » 22 nov 2017 22:12

Het is officieel. Het nieuws staat nu op de PuurNL site.
DAB+ fan schreef:
16 nov 2017 21:35

DAB+ fan

Bericht door DAB+ fan » 22 nov 2017 22:19

Hoi Jan dat wist ik al klopt ! Ik weet ook niet waar Radio Wave mee bezig is

DAB+ fan

Bericht door DAB+ fan » 22 nov 2017 22:23

Radio Wave toch blijkt het dat het op deze manier dus wel mag dus stop toch hier mee wat word jij hier nou wijzer van ?

RadioWave

Bericht door RadioWave » 23 nov 2017 12:26

Man man, dit wordt- en is verder kansloos op deze wijze. Dat het "nieuws" officieel is v.w.b. de overname en of ík er iets wijzer van word heeft NIETS te maken met waar de discussie over gaat in dit draadje. Knock knock!! Daar blijf jij maar overheen stappen met onnozele bijdrages dat het allemaal zo fantastisch is wat er gebeurt met RadioNL. Joh, als kennelijke fan gun ik je dat van harte maar reageer nou eens inhoudelijk op aangedragen feiten van leden waarom het qua opzet binnen de wettelijke kaders aan alle kanten rammelt.
Goed, je zal vast nog wel even een laatste woordje willen opeisen, ga je goddelijke gang. All yours hieronder. Ik kap ermee. Naast dat het dit topic niet ten goede komt, voel ik die zuigkracht naar een lager niveau aan m'n benen trekken, ik pas even verder.

Plaats reactie