Haalt Radio Paradijs de volgende Kerst?
Moderator: admin6
Re: Haalt Radio Paradijs de volgende Kerst?
Volgens mij is er onlangs een enquete geweest over het LPAM beleid. Over of de vermogens omhoog zouden moeten. De herhaalafstand van uitgifte van frequentie en wat mij betreft zou er ook in moeten. Is een frequentie 1 jaar na afgifte nog niet in gebruik genomen dat hij opnieuw aan andere partijen kan worden uitgegeven. Je kan zelfs overwegen dit na een half jaar al te doen. Gewoon instellen als regel dan ben je van dit soort dingen af.
Ik heb wel eens gelezen dat dit bij zend/cent amateurs standaard is.Je kan zelfs overwegen dit na een half jaar al te doen.
Na het behalen van de licentie moet je binnen een half jaar onair zijn. Dit zal dus ook moeten gebeuren bij LPAM.
Kleine aanscherping of juiste toepassing van de regels..
en dan is er koffie......
Wat een flauwe kul zeg, hobby radio met verplichting?
Kom op mensen.....
Kom op mensen.....
Sent from my laptop using Windows
De enige verplichting is dat je de vergunning gebruikt.... Vraag je een LPAM frequentie aan en het wordt toegewezen dan zet je de boel aan, maar legt het niet in de kast als verzamelobject!
en dan is er koffie......
zolang er nog schaarste is lijkt mij een verplichting wenselijk.
De plek in Utrecht was bijna een jaar vacant, dus zo veel schaarste is er niet.
En aanzetten, nergens wordt vermeld dat je met het volle vermogen moet uitzenden.
Klein vermogen kan en mag dus ook, nu is 12 watt draaggolf natuurlijk al klein vermogen.
Maar nog minder mag ook.
En aanzetten, nergens wordt vermeld dat je met het volle vermogen moet uitzenden.
Klein vermogen kan en mag dus ook, nu is 12 watt draaggolf natuurlijk al klein vermogen.
Maar nog minder mag ook.
tja, je kunt natuurlijk niet zo Utrecht andere regels maken omdat daar toevallig geen schaarste is... bovendien er zullen denk ik ook wel mensen zijn die met meer dan 100 watt willen uitzenden.
Die zullen er ongetwijfeld zijn maar dat mag niet.
In Utrecht bleef deze plek lang ongevraagd liggen, dus geen schaarste.
En schaarste? In Friesland zou dit ook zijn, maar plekken bleven daar ook lang op de plank liggen.
Werd niet aangevraagd.
Verschil tussen zeggen en doen denk ik dan maar.
In Utrecht bleef deze plek lang ongevraagd liggen, dus geen schaarste.
En schaarste? In Friesland zou dit ook zijn, maar plekken bleven daar ook lang op de plank liggen.
Werd niet aangevraagd.
Verschil tussen zeggen en doen denk ik dan maar.
-
Dat is de grootste onzin. Je bent als Zendamateur niet gebonden aan een uitzendverplichting omdat het een radio-experimenteel onderzoek betreft in tegenstelling tot radio omroep.
Zendamateur PD2ODR
Daar is de koffie!
Een jaar?big T schreef: ↑07 aug 2018 17:53De plek in Utrecht was bijna een jaar vacant, dus zo veel schaarste is er niet.
Maar nog minder mag ook.
Volgens mij een maand >
4-7-18
Stichting Vooren Media heeft LPAM vergunning 675 kHz Warmond ingeleverd
Het zou er om spannen gezien de afstand.
Iemand Antenne Domstad al gehoord? Reed recent langs Utrecht, maar geen signaal.
Een programma is een hinderlijke onderbreking van het testbeeld.
Ik heb sinds mijn verhuizing 3 jaar geleden niet eens meer omgekeken naar mijn licentie.ottoderuig schreef: ↑07 aug 2018 19:55Dat is de grootste onzin. Je bent als Zendamateur niet gebonden aan een uitzendverplichting omdat het een radio-experimenteel onderzoek betreft in tegenstelling tot radio omroep.
Zendamateur PD2ODR
Ligt letterlijk bij de sets in de verhuisdozen in een kast.
Zelfs de mogelijke antenneopstelling heb ik niet eens aangemeld in het register.
Maar ik betaal nog wel elk jaar de AT kosten.
-
Je machtiging (tegenwoordig: registratie) is for life.
Er komt vast wel weer een tijd dat je er mee aan de gang gaat ;)
Er komt vast wel weer een tijd dat je er mee aan de gang gaat ;)
Daar is de koffie!