FreshFM nieuwe vormgeving?

Discussieer over de regionale omroepen

Moderator: admin6

Plaats reactie
Iwanvl

Re: FreshFM nieuwe vormgeving?

Bericht door Iwanvl »

fmonline schreef: 29 aug 2017 14:32 Zojuist gelezen: http://www.radio.nl/814195/fm-vergunnin ... t-verlengd helaas...
Het was al klaar toen nagenoeg alle dj's er besloten mee te stoppen door interne machtstrijd.
Na de house top 1000 ook niet meer geluisterd naar die zender eerlijk gezegd.

Laat maar komen die nieuwe zender, zolang het maar geen smartlappenfrequentie wordt ben ik blij.
EtherScout

Bericht door EtherScout »

fmonline schreef: 29 aug 2017 14:32 Zojuist gelezen: http://www.radio.nl/814195/fm-vergunnin ... t-verlengd helaas...
Helaas terecht. Ik zal FreshFM zeker missen!
Mediaplanet

Bericht door Mediaplanet »

Waardeloos voor Fresh, dat ik altijd wel een prima zender heb gevonden, al had de zender wat eigenaardigheden. Logisch vanuit juridisch oogpunt. Waarom vraag je steunzenders aan als je ze niet gebruikt? Maar weet iemand of ze die steunzenders ook terug hadden mogen / kunnen geven? En zo ja, waarom deden ze dat dan niet?

Eeuwig zonde dat het tijdens de House top 1000 zo vreselijk misging. Mij benieuwen welk initiatief er nu op komt. Hoewel...enkele oudgedienden die er bij decibel uitgegooid zijn hebben al laten weten met een nieuw initiatief bezig te zijn. Als die nou een investeerder aan zich kunnen binden...who knows...
'Rock and Roll is beter than Music' - Alfred LaGarde
density1

Bericht door density1 »

Was te verwachten dit besluit. Hopelijk een nieuwe gegadigde meer succes met wel of geen danceradio.
Daan!

Bericht door Daan! »

Is het een vrij kavel of heeft het verplichtingen?
density1

Bericht door density1 »

Het is een regionaal commercieel kavel dus ja.
Echtwel

Bericht door Echtwel »

Een drame voor het station maar kansen voor een nieuwe aanbieder.
Al moet ik zeggen dat afgelopen dagen de muziek goed klinkt op fresh
Ik las dat ze door gaan op internet of dat nu zoveel zooien aan de dijk zet is mijn vraag denk gewoon lock down het beste is.....
Eppo

Bericht door Eppo »

Erg jammer, FreshFM bedankt voor jaren toffe radio!
♫♪.ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı.♫♪
gerard909

Bericht door gerard909 »

Heeft iemand nog dat enorm vette, eerste jingle pakket van ze (Fresh102)? Zo ja; mooi om hier te delen voor nostalgische doeleinden. :)

Jammer dat Fresh z'n waterloo heeft gevonden, maar het zat er natuurlijk al aan te komen sinds dat gedoe met die rechtenvrije muziek.
Radio, maar met je maten.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Daan! schreef: 29 aug 2017 18:28 Is het een vrij kavel of heeft het verplichtingen?
Zal wel aan bepaalde regiogerichtheid moeten voldoen omdat het een commercieelr egionaal kavel is. Hoeveel procent weet ik niet, dacht 10 omdat het kavel opnieuw geveild wordt, maar zit niet goed in de materie.
ottoderuig

Bericht door ottoderuig »

Iets in mij zegt dat er geen afscheid komt.

31 augustus 00:00 klik... Ruis!
Eemland Radio
In Midden-Nederland via DAB+ 10B
en www.studioeemland.nl
RV

Bericht door RV »

Mediaplanet schreef: 29 aug 2017 17:50 Waardeloos voor Fresh, dat ik altijd wel een prima zender heb gevonden, al had de zender wat eigenaardigheden. Logisch vanuit juridisch oogpunt. Waarom vraag je steunzenders aan als je ze niet gebruikt? Maar weet iemand of ze die steunzenders ook terug hadden mogen / kunnen geven? En zo ja, waarom deden ze dat dan niet?

Eeuwig zonde dat het tijdens de House top 1000 zo vreselijk misging. Mij benieuwen welk initiatief er nu op komt. Hoewel...enkele oudgedienden die er bij decibel uitgegooid zijn hebben al laten weten met een nieuw initiatief bezig te zijn. Als die nou een investeerder aan zich kunnen binden...who knows...
Decibel was gepresenteerd geen commercieel succes en Fresh evenmin. Je zult uit een ander vaatje moeten tappen om een onderscheidend station neer te zetten.
density1

Bericht door density1 »

Ik zou als ik de nieuwe gegadigde was die House Top 1000 zeker houden, levert weer luisteraars op en is al jaren lang een bewezen succes. Verder zou het wel weer een dancezender mogen worden maar wel beter dan alle gradaties van Fresh FM, dat was toch merendeel een Slam FM clone met EDM dance hits als je overdag luisterde, behalve de periode dat ze rechtenvrije muziek draaide.
Echtwel

Bericht door Echtwel »

Hoor ik vandaag dat Fresh FM geproduceerd door SB Radio (http://sbradio.nl/) krijg je de nieuwe site van Fresh FM ( was al besproken op dit Form)
Kan het zo zijn dat Fresh FM straks gewoon door gaat als SB radio ?
Echtwel

Bericht door Echtwel »

gerard909 schreef: 29 aug 2017 21:04 Heeft iemand nog dat enorm vette, eerste jingle pakket van ze (Fresh102)? Zo ja; mooi om hier te delen voor nostalgische doeleinden. :)

Jammer dat Fresh z'n waterloo heeft gevonden, maar het zat er natuurlijk al aan te komen sinds dat gedoe met die rechtenvrije muziek.
Jinglefreak ( Misschien ? )
Plaats reactie