Rustig op Radio 8FM
Moderator: admin6
Re: Rustig op Radio 8FM
ruis....
Laatst gewijzigd door JanL op 01 mei 2020 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Staan de streams uit of is daar nu signaal van radio 10 Brabant op te horen
op (zo goed als) het zelfde moment werd het stil op zowel analoge als de digitale radio en ging de site uit de lucht.
Inmiddels bestaat Radio 10 Brabant een jaar. Er is inmiddels behoorlijk wat reclame te horen. Verder wel een prettige muziekmix zoals 8FM ook had. Het wijkt toch wel af van de landelijke versie. Maar dat is niet erg 

Mijn autoradio laat in de RDS nog altijd 8FM zien in beeld. Meer mensen last van?
En nee, het is geen opgeslagen preset in mijn settings.
Overigens vind ik de zender pure ethervervuiling. Het voegt werkelijk niets toe.
Zelfde geldt voor Qmusic non-stop in de randstad.
Weg ermee!
Overigens vind ik de zender pure ethervervuiling. Het voegt werkelijk niets toe.
Weg ermee!
-
Landelijke reclame, of ook uit Brabant?
'Rock and Roll is beter than Music' - Alfred LaGarde
-
Wat zou de gedachte achter dat afwijkende format zijn? Je maakt een non-stop variant van de landelijke versie, maar dan wel met een afwijkend format. Die logica snap ik niet zo.
Overigens levert het 10 vooralsnog absoluut geen betere luistercijfers op.
Vreemd want ik zie toch echt Radio 10 Brabant voorbij komenrodie schreef: ↑01 dec 2020 22:16 Mijn autoradio laat in de RDS nog altijd 8FM zien in beeld. Meer mensen last van?
Weg ermee!
In hoeverre wijkt het echt af? Zijn het minimale verschillen voor bijvoorbeeld de regionale invulling, of is het groter? Op de eigen website staat dat Radio10(Talpa) de zender produceert voor vergunninghouder TiDa, mij lijkt dat Talpa niet snel echt een afwijkend format neer zou zetten.De Nachtwacht schreef: ↑02 dec 2020 07:31Wat zou de gedachte achter dat afwijkende format zijn? Je maakt een non-stop variant van de landelijke versie, maar dan wel met een afwijkend format. Die logica snap ik niet zo.
Radio.nl is afgelopen februari in de cijfers gedoken en concludeerde dat dat er al wel een groei door Radio10Brabant te zien was in de luistercijfers voor de provincie: "Voorzichtig mag dus geconcludeerd worden dat Radio 10 Brabant het gewenste effect heeft op de landelijke luistercijfers van Radio 10." http://radio.nl/820427/forse-groei-voor ... -radio-8fm
Heeft iemand de regionale cijfers van afgelopen meting beschikbaar?
Regiocijfers worden helaas niet meer openbaar gemaakt sinds een aantal jaar.boxfm schreef: ↑02 dec 2020 13:38In hoeverre wijkt het echt af? Zijn het minimale verschillen voor bijvoorbeeld de regionale invulling, of is het groter? Op de eigen website staat dat Radio10(Talpa) de zender produceert voor vergunninghouder TiDa, mij lijkt dat Talpa niet snel echt een afwijkend format neer zou zetten.De Nachtwacht schreef: ↑02 dec 2020 07:31Wat zou de gedachte achter dat afwijkende format zijn? Je maakt een non-stop variant van de landelijke versie, maar dan wel met een afwijkend format. Die logica snap ik niet zo.
Radio.nl is afgelopen februari in de cijfers gedoken en concludeerde dat dat er al wel een groei door Radio10Brabant te zien was in de luistercijfers voor de provincie: "Voorzichtig mag dus geconcludeerd worden dat Radio 10 Brabant het gewenste effect heeft op de landelijke luistercijfers van Radio 10." http://radio.nl/820427/forse-groei-voor ... -radio-8fm
Heeft iemand de regionale cijfers van afgelopen meting beschikbaar?
Landelijk.
-
Dat is gewoon bij verkoop/opvul van landelijke campagnesJanL schreef: ↑02 dec 2020 17:16Landelijk.
-
Ik snap dan niet waarom ze niet ook, zoals Q-Music in Limburg doet, ook regionale radioreclame verkopen. De markt daar lijkt me er groot genoeg voor.
'Rock and Roll is beter than Music' - Alfred LaGarde
Sinds ik een KIA Picanto heb, is dit zo bij mij. Ligt echt aan m'n inbouw-radio.DX'r schreef: ↑02 dec 2020 12:32Vreemd want ik zie toch echt Radio 10 Brabant voorbij komenrodie schreef: ↑01 dec 2020 22:16 Mijn autoradio laat in de RDS nog altijd 8FM zien in beeld. Meer mensen last van?
Weg ermee!
Misschien er eens een software update doorheen jagen