Lijkt me sterk een een partij met landelijke frequenties mag geen regionale zender bezitten dus onzin misschien reclame verkoop?
[Centraal] Radio Decibel
Moderator: admin6
-
Re: [Centraal] Radio Decibel
Ja zo bedoelde ik het eigenlijk ookVliegendereporter schreef: ↑27 mei 2022 17:07Lijkt me sterk een een partij met landelijke frequenties mag geen regionale zender bezitten dus onzin misschien reclame verkoop?
Luc van Rooy binnenkort op Decibel las ik op radio.nl. Dat vind ik persoonlijk heel vreemd. Hij past meer bij een rock/alternative type format.
Ze hebben het format nog verder aangescherpt de afgelopen weken om zo nog meer gelijkenis te hebben met hoe het vroeger ook klonk op Decibel. Het is nu niet meer alleen house/dance maar ook Indie en zelfs Indie Dance wat ook weer een hele aparte scene is met interessante muziek, 50/50 verhouding denk ik nu tussen dance/house en Indie (dance).jessica schreef: ↑17 feb 2022 12:13 Ja ze schijnen nu op zondagavond sinds kort ook weer een Wave programma van 2 uur te hebben. Heb nog nooit kunnen luisteren en terugluisteren daar doen ze volgens mij niet aan bij DB962. Dus de totale mix lijkt inderdaad een betere afspiegeling te worden van wat het ooit was. Zo'n station zou nu ook best kunnen. Genoeg waveplaten momenteel.
De site van DB962 ziet er netjes uit nu consenteren op je eigen toko en dan komt het wel goed denk ik.

The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Muse komt nu zelfs voorbij. 

-
Ik mis de Decibel Weekendmix.
-
Van Martin Pieters? Die zit nu op SLAM.
Luc van Rooij komt inderdaad naar radio Decibel. 3 weken in de middag en daarna een vast dagelijks programma. Bijzondere match. Hij zal het ongetwijfeld kunnen en mooi dat hij weer ergens te horen is, maar ik associeer hem niet echt met de muziek die decibel draait.
https://radiowereld.nl/medianieuws/2022 ... p-decibel/
Luc heeft toch ook jaren bij ‘Jong, snel en wild’, oftewel de VOO gewerkt als voice-over? Ik vond dat hij daar prima bij paste.
Misschien is de muziek van Radio Decibel niet direct zijn soort muziek, maar geniet hij wel van het maken van goede radio (wat hij goed kan).
Misschien is de muziek van Radio Decibel niet direct zijn soort muziek, maar geniet hij wel van het maken van goede radio (wat hij goed kan).
♫♪.ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı.♫♪
-
Selwyn Donia, Die was juist een hele goeie DJ! Voor elke nummer een andere pitch en een hele unieke stijl.De Nachtwacht schreef: ↑24 jul 2022 11:33Van Martin Pieters? Die zit nu op SLAM.
Luc van Rooij komt inderdaad naar radio Decibel. 3 weken in de middag en daarna een vast dagelijks programma. Bijzondere match. Hij zal het ongetwijfeld kunnen en mooi dat hij weer ergens te horen is, maar ik associeer hem niet echt met de muziek die decibel draait.
https://radiowereld.nl/medianieuws/2022 ... p-decibel/