Omrop Fryslân veranderingen
Moderator: admin6
Omrop Fryslân veranderingen
He mensen,
heeft iemand gisteren het abrupte afscheid van sidekick Martine van der Steege in het programma tussen 9 en 12 gehoord bij Omrop Fryslân? Ik vind het persoonlijk heel jammer want zij is een radiomaker met potentie (warme stem en leuke vrouw), en een goede combi met Harm Weistra. Ik snap alle veranderingen bij de Omrop niet, nieuw presentatoren en Arjen Overmaat die wel als een hond afgedankt lijkt. Geef mij maar Radio 10, denk dat ik afhaak. Meer mensen die wel eens luisteren de laatste tijd/die deze dingen opvalt?
Groeten Dirk
heeft iemand gisteren het abrupte afscheid van sidekick Martine van der Steege in het programma tussen 9 en 12 gehoord bij Omrop Fryslân? Ik vind het persoonlijk heel jammer want zij is een radiomaker met potentie (warme stem en leuke vrouw), en een goede combi met Harm Weistra. Ik snap alle veranderingen bij de Omrop niet, nieuw presentatoren en Arjen Overmaat die wel als een hond afgedankt lijkt. Geef mij maar Radio 10, denk dat ik afhaak. Meer mensen die wel eens luisteren de laatste tijd/die deze dingen opvalt?
Groeten Dirk
Re: Omrop Fryslân veranderingen
Nieuwe baan bij de NDC mediagroep als eindredacteur.
Maar ze is nog wel twee dagen in de week te beluisteren .
Maar ze is nog wel twee dagen in de week te beluisteren .
Dat heb ik ook begrepen ja. Maar dat goede radiomakers weggaan of niet meer te horen zijn, is meestal niet een al te best teken over hoe het daar gaat.
- radiogolfje
Betaald misschien beter. En men wil toch verder p[promoveren lijkt mendat goede radiomakers weggaan
Dat is speculeren, misschien 3 x tijdelijk contract en geen vast. Of zelf elders een baan gevonden. Ook dit is speculeren en kunnen alleen oordelen als we beide kanten van het verhaal weten.
Ik heb het natuurlijk niet alleen over haar. Ik heb twee emotionele betogen van twee andere presentators gehoord op zender. Harm Weistra die zijn middagprogramma niet kwijt wilde maar moest en Arjen Overmaat die misschien wel de beste is die ze in huis hebben en ineens van zender is gehaald. Dat andere radiomakers die daar thuis lijken dan ook weggaan, dat versterkt het idee dat het rommelt. Natuurlijk weet ik de exacte reden niet, maar ik vind hun radio er gewlon echt op achteruit gaan zo.
De omrop holt op radiogebied steeds meer achteruit, zeker met de laatste veranderingen en de muziekmix. Het zou mooi zijn als een Frysk FM meer concurrentie zou kunnen bieden, want die zijn al een tijdje verfrissend bezig.
-
Weet iemand hoe de luistercijfers van Omrop Fryslân zijn van september/oktober de start van nieuwe programmering?