wild FM

Discussieer over de regionale omroepen
Plaats reactie
Vliegendereporter

Re: wild FM

Bericht door Vliegendereporter » 16 apr 2018 19:07

Maandag t/m donderdag
00:00 – Wild @ Night: Non-stop de beste hits!
07:00 – De Ochtendshow: Jurgen Rijkers
09:00 – Wild Classics Non Stop
12:00 – Wild Non-Stop Lunch
15:00 – De Middagshow Wouter Kooiman
18:00 – Wild @ 6: 6 @ 6 + Mix @ 6
19:00 – Wild Avond: Non-stop de beste hits!

Radiooo

Bericht door Radiooo » 16 apr 2018 19:43

Vliegendereporter schreef:
16 apr 2018 19:07
Maandag t/m donderdag
00:00 – Wild @ Night: Non-stop de beste hits!
07:00 – De Ochtendshow: Jurgen Rijkers
09:00 – Wild Classics Non Stop
12:00 – Wild Non-Stop Lunch
15:00 – De Middagshow Wouter Kooiman
18:00 – Wild @ 6: 6 @ 6 + Mix @ 6
19:00 – Wild Avond: Non-stop de beste hits!
Wouter Kooiman gaat nu de middagshow presenteren.

GerjanOpDreef

Bericht door GerjanOpDreef » 16 apr 2018 20:04

Wat ik me afvraag. Betaald die man zijn medewerkers niet dat ze allemaal zijn weggelopen?
Laat je niet gek maken door anderen, leef je eigen leven!

Gerjan Op Dreef - Iedere maandag 21:00 - 23:00 uur - MIDLAND FM
Veenendaal FM 104.9 MHz / Renswoude FM 105.6 MHz / Scherpenzeel FM 106.3 MHz

Radiooo

Bericht door Radiooo » 16 apr 2018 20:25

Nee niemand wil gewoon onder naam "Bas Emons" werken...

Echtwel

Bericht door Echtwel » 17 apr 2018 00:57

Radiooo schreef:
16 apr 2018 20:25
Je werkt toch voor een station of voor de luisteraars , :))
Bas Emons moet gewoon als CEO of baas of hoe je het ook wil noemen er ..en moet er voor zorgen dat het station draai en dat jij als dj je programma kan maken en als het kan nog betaald wordt ( als het je werk is dan) :))

Ik snap best dat menig persoon met bij de naam Bas Emons een bepaalde idee krijgt, maar kop op ....laten eerst eens kijken of deze koekenbakker er nu wel wat van bakt ..... wie weet wordt het nog "leuk "....op de radio -bier..

froz0

Bericht door froz0 » 18 apr 2018 09:57

Ik weet hoe het is om onder Bas Emons te werken, als je hem belt om te feliciteren met de geboorte van zijn zoon en je wordt uitgekafferd en daarna de telefoon op de haak gegooid, live in de uitzending van zijn eigen station, dan weet je direct wat voor giga eikel het is.

Echtwel schreef:
17 apr 2018 00:57
Radiooo schreef:
16 apr 2018 20:25
Je werkt toch voor een station of voor de luisteraars , :))
Bas Emons moet gewoon als CEO of baas of hoe je het ook wil noemen er ..en moet er voor zorgen dat het station draai en dat jij als dj je programma kan maken en als het kan nog betaald wordt ( als het je werk is dan) :))

Ik snap best dat menig persoon met bij de naam Bas Emons een bepaalde idee krijgt, maar kop op ....laten eerst eens kijken of deze koekenbakker er nu wel wat van bakt ..... wie weet wordt het nog "leuk "....op de radio -bier..

radiogolfje

Bericht door radiogolfje » 18 apr 2018 12:11

Ik weet hoe het is om onder Bas Emons te werken, als je hem belt om te feliciteren met de geboorte van zijn zoon en je wordt uitgekafferd en daarna de telefoon op de haak gegooid, live in de uitzending van zijn eigen station, dan weet je direct wat voor giga eikel het is.
Misschien dacht hij dat je nog geld van hem kreeg. :))
Lasercom, de betaalbare DAB zender

GerjanOpDreef

Bericht door GerjanOpDreef » 18 apr 2018 14:17

froz0 schreef:
18 apr 2018 09:57
Tja, ik ken de situatie verder niet, maar als ik jouw post zo lees vond hij jouw op dat moment ook een giga eikel. Mensen levelen emotioneel nou eenmaal niet altijd met elkaar.

Mediaplanet

Bericht door Mediaplanet » 18 apr 2018 16:14

froz0 schreef: ↑18 apr 2018 09:57
@ froz0 Waarom werd je uitgekafferd dan? Belde je op een verkeerd moment en ging het daarover? Of dat hij niet on-air wilde? Puur het statement zegt nog niks over BE, wat @GerJanopdreef ook al zegt.
'Rock and Roll is beter than Music' - Alfred LaGarde

Iwanvl

Bericht door Iwanvl » 18 apr 2018 18:16

Valt het iemand nog meer op dat de geluidskwaliteit van dab+ bij deze zender klinkt als een mp3 op 32kbit? Het klinkt echt als een badkuip.

Echtwel

Bericht door Echtwel » 19 apr 2018 22:09

radiogolfje schreef:
18 apr 2018 12:11
Ik zou zo een baas lekker laten stikken , maar even een vraag hoe laat bel je dan als het om 01.00 uur in de nacht is dan is dat misschien niet slim :))

32 Kbps op DAB+ Radio
Wild FM ach best jammer dat het zo achteruit holt ik luister hier op een goedkope DAB ontvanger zo 35 euro ding (van Conrad huismerk) en daar klinkt het best op. Op internet klinkt het ook goed heeft iemand een 'test 'rapport over de FM want die pak ik niet mee

froz0

Bericht door froz0 » 20 apr 2018 09:29

Dit was keurig om 7 uur in de avond.

Echtwel schreef:
19 apr 2018 22:09
radiogolfje schreef:
18 apr 2018 12:11
Ik zou zo een baas lekker laten stikken , maar even een vraag hoe laat bel je dan als het om 01.00 uur in de nacht is dan is dat misschien niet slim :))

32 Kbps op DAB+ Radio
Wild FM ach best jammer dat het zo achteruit holt ik luister hier op een goedkope DAB ontvanger zo 35 euro ding (van Conrad huismerk) en daar klinkt het best op. Op internet klinkt het ook goed heeft iemand een 'test 'rapport over de FM want die pak ik niet mee

Mediaplanet

Bericht door Mediaplanet » 20 apr 2018 11:41

Misschien was hij net wel de luiers aan het verschonen. Ik vind dit zo kort door de bocht. Iedereen kan toch weleens een kutdag hebben? Nu straalt het op die gast af alsof hij alleen maar zo was/is. Ik ken hem alleen maar als iemand die zijn afspraken niet nakomt, maar niet als 'bully'. Sterker nog, in de tijd dat ik hem kende zette ik een grote bek tegen hem op als hij iets zei of deed dat ik niet kon waarderen, en dan probeerde hij dat meteen te sussen. Ik heb geen ervaring met dat hij anderen uitkafferde. Eerder andersom. Ik vond hem eigenlijk gewoon een zielig mannetje.
'Rock and Roll is beter than Music' - Alfred LaGarde

boxfm

Bericht door boxfm » 20 apr 2018 17:58

Mediaplanet schreef:
20 apr 2018 11:41
Misschien was hij net wel de luiers aan het verschonen. Ik vind dit zo kort door de bocht. Iedereen kan toch weleens een kutdag hebben? Nu straalt het op die gast af alsof hij alleen maar zo was/is. Ik ken hem alleen maar als iemand die zijn afspraken niet nakomt, maar niet als 'bully'. Sterker nog, in de tijd dat ik hem kende zette ik een grote bek tegen hem op als hij iets zei of deed dat ik niet kon waarderen, en dan probeerde hij dat meteen te sussen. Ik heb geen ervaring met dat hij anderen uitkafferde. Eerder andersom. Ik vond hem eigenlijk gewoon een zielig mannetje.
Gelukkig heb je positieve ervaringen met hem (bedoel dit niet sarcastisch). Ik heb van meerdere mensen die met hem hebben gewerkt minder aardige verhalen gehoord, die wel passen bij het gedrag dat Froz0 omschrijft.

GerjanOpDreef

Bericht door GerjanOpDreef » 20 apr 2018 19:40

boxfm schreef:
20 apr 2018 17:58
Mediaplanet schreef:
20 apr 2018 11:41
Gelukkig heb je positieve ervaringen met hem (bedoel dit niet sarcastisch). Ik heb van meerdere mensen die met hem hebben gewerkt minder aardige verhalen gehoord, die wel passen bij het gedrag dat Froz0 omschrijft.
Dat kan ook zomaar komen doordat @Mediaplanet wat sterker in zijn schoenen staat als @froz0 en de mensen die jij had gesproken.

Plaats reactie