Rob Van Someren Veronica!

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

focus

Bericht door focus »

Robert Jan Zwart schreef:dat geld ook voor evers. zijn afgedwogen format past precies bij VOO
Zolang hij die lachzakken maar thuislaag...
Iedere overeenkomst met de werkelijkheid, berusten puur op toevel.
Orange

Bericht door Orange »

Fletcher schreef:
Orange schreef:
Fletcher schreef:Sterker nog...eigenlijk past niet al te moderne presentatie goed bij het station. Het is tenslotte een gouwe ouwe kanaal he. Dus laat maar lekker gedateerd klinken allemaal, sluit beter aan bij de 80s sfeer !
Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Veronica zou wat mij betreft een topstation worden als de presentatiestijl wat meer op 538 gaat lijken. Ik heb liever Dennis Ruyer, Jeroen Nieuwenhuizen en Tim Klijn die een plaat aankondigen dan Peter Teekamp, Ron Bisschop en Luc van Rooij.
Lijkt me een vreemde combinatie..538 achtige dj's die alleen maar oude platen aankondigen. Het lijkt me niet zomaar dat Veronica kiest voor de wat oudere garde dj's. Dat sluit beter aan bij de muziek en vooral bij de doelgroep waarvoor ze nu radio maken...de dertigers lijkt me. En die willen misschien wel helemaal geen 538-achtige presentatie..
Waarom is dat een vreemde combinatie? Op 538 kondigen ze ook weleens platen aan uit de jaren 80 en 90. Daarnaast zijn er een hoop dj's die die periode zeer bewust meegemaakt hebben. Ik zou niet weten waarom de meeste 538-dj's niet bij Veronica zouden kunnen presenteren.
Maar goed, ieder zijn voorkeuren. Ik zei ook al dat het 'wat mij betreft' een topstation zou worden.
focus

Bericht door focus »

Orange schreef:Waarom is dat een vreemde combinatie? Op 538 kondigen ze ook weleens platen aan uit de jaren 80 en 90. Daarnaast zijn er een hoop dj's die die periode zeer bewust meegemaakt hebben.
Een paar platen aankondigen uit deze tijd of een compleet station ermee vullen is wel wat anders. Gemiddeld draait 538 toch heel veel meer nieuwe muziek. Of een DJ die nu lekker bij 538 werkt wel zit te wachten op een baan bij een station als Veronica betwijfel ik ook een beetje maar wie weet.
Orange schreef: Maar goed, ieder zijn voorkeuren. Ik zei ook al dat het 'wat mij betreft' een topstation zou worden.
Dat vind ik ook het leuke aan dit forum. Een mening of discussie moet ook kunnen. Wel onderbouwd, maar dat zit bij jou wel goed, al ben ik het vaak lekker niet met je eens... :D
Iedere overeenkomst met de werkelijkheid, berusten puur op toevel.
Greatski

Bericht door Greatski »

Waar is die de laatste tijd eigenlijk ?
Mario G

Bericht door Mario G »

Ga jij nooit op vakantie?
Plaats reactie