Kijk das s'middags de vrolijke man zelf .
erg leuke radio en op een fatsoenlijke manier .
somertijd ik vind het erg goed.
ik luister veel radio ik rij namenlijk erg veel rond de 100.000 km perjaar dus ik hoor veel radio.
giel beelen ook erg goed
en patrick kicken ! ook leuke persoonlijke radio in de ochtend.
maar goed ik hou van 80ties en soulmovements....
soulshow ook heel goed ferry maat nog steeds een topper.
Van buuren schreef:Kijk das s'middags de vrolijke man zelf .
erg leuke radio en op een fatsoenlijke manier .
somertijd ik vind het erg goed.
ik luister veel radio ik rij namenlijk erg veel rond de 100.000 km perjaar dus ik hoor veel radio.
giel beelen ook erg goed
en patrick kicken ! ook leuke persoonlijke radio in de ochtend.
maar goed ik hou van 80ties en soulmovements....
soulshow ook heel goed ferry maat nog steeds een topper.
Helemaal mee eens, na een dag werken is het altijd prettig luisteren naar Rob van Sommeren in de namiddag. Hij weet zijn luisteraars prima te vermaken met leuke humor en lekkere muziek.
Voor de beste 80 & 90's hits check www.radioveronica.nl
100% Rock Classics on www.cityfm.nl
Arrow Classic Rock: www.arrow.nl/rock/
Vinden jullie zijn humor nou echt leuk? Iedere dag grappen over Duitsers en telkens weer zeggen na een plaat van Wham! of George Michael dat het een plaat is van 'onze homofiele medemens'... sorry hoor maar dit gaat nu toch echt irriteren!
Verzin eens iets origineels en val niet steeds in herhalingen.
Verder ben ik wel een grote fan van Veronica.
Vind het een goede dj, ik word af en toe alleen vreselijk zenuwachtig van hem, hij praat zo vlug. Maar wat er hier gezegt word vind ik ook wel: de vrolijke man zelf. Leuke opmerkingen enzo.
Toevalig heb ik laatst een tijd naar Rob van S geluisterd en ik vond het eigenlijk een beetje flauw allemaal. Hij is ook wel heel erg van het type dat zichzelf graag hoort praten maar eigenlijk niets te vertellen heeft.
Ik geloof ook dat ie zijn bekendheid te danken heeft aan een paar jaar TROS in een tijd dat er nog weinig andere zenders waren want qua DJ vind ik hem echt niet zo bijzonder en valt ie zeker niet op tussen tal van andere jocks op dit tijdvak die WEL vernieuwend en/of creatief zijn. Hij heeft het geluk dat ie bij een muziekzender zit, waar zijn eigen persoonlijkheid niet zo belangrijk is, want het is gewoon een 13 in een dozijn jock...
Ja zeker sorry ik schreef het met 1 S .. is dus sommeren begrijp ik.
ja das prima radio ik vindt het leuk !
en humor is goed ik word er vrolijk van .. en meerdere mensen.
hijis gewoon oke
Snap die kritiek niet, kan aan mij liggen hoor :-)
Ik lach me vaak rot om die ongein van hem. Die moppen aan het begin bijvoorbeeld, dat is bij ons op het werk echt een verzamelmoment rond de radio!
Nee errug leuk die Van Someren!
Unicorn schreef:Toevalig heb ik laatst een tijd naar Rob van S geluisterd en ik vond het eigenlijk een beetje flauw allemaal. Hij is ook wel heel erg van het type dat zichzelf graag hoort praten maar eigenlijk niets te vertellen heeft.
Ik geloof ook dat ie zijn bekendheid te danken heeft aan een paar jaar TROS in een tijd dat er nog weinig andere zenders waren want qua DJ vind ik hem echt niet zo bijzonder en valt ie zeker niet op tussen tal van andere jocks op dit tijdvak die WEL vernieuwend en/of creatief zijn. Hij heeft het geluk dat ie bij een muziekzender zit, waar zijn eigen persoonlijkheid niet zo belangrijk is, want het is gewoon een 13 in een dozijn jock...
zuurpruim!
Laatst gewijzigd door Robert Jan Zwart op 28 aug 2005 08:57, 1 keer totaal gewijzigd.
vraagje... waar luister je eigenlijk naar, doet ie wel zijn best?
-------------------------------------------------------
RTV 80 techniek, paniek en Radio-maker.
Nou Rob van Someren is in de jaren alleen maar minder geworden net als Daniel Dekker. Bij Decibel waren het allebei toppers. Maar nu is het toch meer de gearriveerde jock.
Gaat weinig creativiteit vanuit nog.
Het zal best een aardige man zijn. Maar inderdaad echt super. Nou nee. Wel boven de middelmaat. Maar vroeger had veronica alleen het beste van het beste..