Spotify lijstjes van bekende radio stations en DJ's

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
DavyGer

Spotify lijstjes van bekende radio stations en DJ's

Bericht door DavyGer »

Deze draad is gericht op Spotify lijstjes (andere streamingdiensten mogen ook) van de bekende landelijke radio stations & dj's. Er wordt niet altijd heel veel reuring aan gegeven door het station of de DJ, maar sommige lijstjes zijn wel echt de moeite waard. Welke kennen jullie die nog actief worden bij gehouden? In deze draad is het de bedoeling om lijstjes te posten die óf direct gekoppeld zijn aan een radiostation, of een DJ van een landelijke zender, of beide.

Enkele suggesties van mijn hand:

Sublime Selection: de 30 nieuwe platen die Sublime de moeite vind (1 tot 2 wekelijkse update)
De 10 van Jaap (Brienen): de 10 nieuwe platen die Jaap Brienen de moeite vindt (recent weer gestart kwam ik achter)
Angelique's Obsessions: (nieuwe) platen die Angelique Houtveen de moeite vindt (regelmatige update)
Stenders Stemwijzer NW music: Ongeveer 40 nieuwe platen die Rob Stenders de moeite vindt. Wekelijkse update
Ekdom's Yacht Rock Club: Enkel Yacht Rock. Vaststaande lijst, vanmorgen aankondiging dat er deze week een update komt. (Tevens de reden dat ik deze draad gestart ben)
Ekdom's Funky Stuff: Veel funk & soul. Bestaande lijst
De Verrukkelijke 15: (Alternatieve) pop-muziek die volgens Leo Blokhuis / radio 2 de moeite is. Wekelijkse update
De Nachtwacht

Re: Spotify lijstjes van bekende radio stations en DJ's

Bericht door De Nachtwacht »

Hier staan er al veel in.
viewtopic.php?t=33155
Plaats reactie