Actief? Dat valt best mee. Het is met 2 handen te tellen.Orange schreef: 09 mei 2025 07:13Dit forum is nog behoorlijk actief, dus daarmee niet achterhaalt. Wat mij betreft is iets als Facebook achterhaalt. Ik ben er al jaren weg en wil niets met Meta te maken hebben. Dus ik ben alleen maar blij met dit forum.rodie schreef: 08 mei 2025 19:28Gewoon offline halen. Genoeg facebook groepen te vinden over radio. Dit is een achterhaalt medium.Vanjeafisharder schreef: 07 mei 2025 21:38 Alleen 'op aanvraag' komt er af en toe iemand hier om de hoek kijken. Ze hebben er geen tijd meer voor om dit te modereren, laat staan de uitstraling en de techniek achter dit format van updates te voorzien. Dit verdiend echt een opfrissing. Maar dat geheel terzijde.
TMF: het visitekaartje voor 538, de documentaire
Moderator: admin6
Re: TMF: het visitekaartje voor 538, de documentaire
Er wordt dagelijks over radio geschreven/gediscussieerd. Dat maakt het actief. Het aantal deelnemers doet minder ter zake.
Ik lees hier dagelijks leuke discussies en kan hier zelf ook lekker over het mooiste medium ooit ouwehoeren, op het een na mooiste medium ooit.
Als jij dat liever op social media voor bejaarden doet: veel plezier! Dan gaan wij hier lekker actief door.
Dit forum leeft in ieder geval meer dan TMF

Rock 'n roll is better than music!
Oortjes schreef: 10 mei 2025 10:30Ik lees hier dagelijks leuke discussies en kan hier zelf ook lekker over het mooiste medium ooit ouwehoeren, op het een na mooiste medium ooit.
Als jij dat liever op social media voor bejaarden doet: veel plezier! Dan gaan wij hier lekker actief door.
Dit forum leeft in ieder geval meer dan TMF![]()
Leven is er wel ,alleen de moderators doen niets meer. enige verschil vroeger waren ze wel veel meer actief.