Overigens bestaan (binnen 1 minuut gevonden) zowel de 'genderweek' (Brussel), als de 'inclusieweek' (o.a. Zeeland) en de 'duurzaamheidsweek' (verschillende plekken).Oortjes schreef: 05 mei 2025 22:35 Verwachten dat iemand zich bij feiten houdt als hij feitelijk onderbouwt, lijkt mij niks flauws aan.
TMF: het visitekaartje voor 538, de documentaire
Moderator: admin6
- Zwarte Stoomboot
Re: TMF: het visitekaartje voor 538, de documentaire
Iets noemen als voorbeeld omdat het zou kunnen bestaan, is toch iets suggereren dat er niet of in beperkte mate is. Hou het bij de feiten ipv suggesties. Het is hetzelfde als roepen dat een aanslag vast door een moslim is gedaan en als dan blijkt dat het niet zo is, suggereren dat het zo had kunnen zijn. Wat er allemaal had kunnen zijn, doet er niet toe. Benoem feiten.Zwarte Stoomboot schreef: 05 mei 2025 22:20Hij noemde ze als voorbeeld, maar niet per se als landelijk voorbeeld. En misschien is het geen week, maar een maand, en is het niet 'inclusieweek', maar 'regenboogmaand' (ik weet zeker dat die bestaat).Orange schreef: 05 mei 2025 18:41 Die weken die je noemt, heb ik even gegoogled. Twee van die drie weken bestaan landelijk in Nederland helemaal niet. Hou dus op met onzin verspreiden.
Het is een beetje flauw om iemand te betichten van 'onzin verspreiden' terwijl je best weet dat zulk soort weken/maanden/dagen wel degelijk bestaan, alleen mogelijk onder andere namen.
Hetzelfde geldt voor het door jou meermaals aangehaalde 'rechts'. [/quote]
Het is niet voor niets dat ik schreef "een deel van rechts'.[/quote]
Die had ik ook gevonden. Ik sprak niet voor niets van landelijk in Nederland. Dat geldt alleen voor de inclusieweek.Zwarte Stoomboot schreef: 05 mei 2025 23:57 Overigens bestaan (binnen 1 minuut gevonden) zowel de 'genderweek' (Brussel), als de 'inclusieweek' (o.a. Zeeland) en de 'duurzaamheidsweek' (verschillende plekken).
Als een paar mensen in Schubbekutteveen bedenken dat ze een week duurzaam gaan doen en daar een duurzaamheidsweek organiseren, ga daar dan niet mee aan de haal. Het is een weekje van een paar mensen. Dat is ook precies het probleem, dat alles zo groot wordt gemaakt. Het zou wat meer leven en laten leven moeten zijn. Als iemand iets vindt, is dat een mening ipv dat gelijk te bombarderen tot een ideologie of dat er iemand gecanceld wordt. Want daarmee wordt het uit z'n verband gerukt en worden het slechts one-liners en containerbegrippen en dat was precies mijn punt.
De tijdsgeest was heel anders nu zou dit nooit meer kunnen.
Maar mbt mij opmerking
Simons is goed terecht gekomen van vj naar 2e kamer lid.
(edit in de docu zag ze prima uit beter dan de rest maar dit terzijde)
En wat dacht je van film held (Rondan Reagan) naar president van Amerika.
Meer publieke mensen hebben een bijzondere mooie 2e kans gekregen.
Maar goed terug naar TMF.
Prima docu in 1x gekeken was leuk om te zien.
Zoals lex zegt het was klaar. En nu weer wat anders.
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
- Zwarte Stoomboot
Nee, dat is echt iets anders.Orange schreef: 06 mei 2025 09:26 Het is hetzelfde als roepen dat een aanslag vast door een moslim is gedaan en als dan blijkt dat het niet zo is, suggereren dat het zo had kunnen zijn.
De enige die aan de haal gaat met (een duurzaamheidsweek in) Schubbekutteveen ben jij zelf. En Schubbekutteveen bestaat niet eens.Orange schreef: 06 mei 2025 09:26 Als een paar mensen in Schubbekutteveen bedenken dat ze een week duurzaam gaan doen en daar een duurzaamheidsweek organiseren, ga daar dan niet mee aan de haal.
Wie was hier ook weer van de feiten ("Hou dus op met onzin verspreiden")?

Nee hoor. Hetzelfde principe. Eerst iets stellen en als dat dan niet klopt dan zeggen dat het wel ongeveer zo kan zijn.Zwarte Stoomboot schreef: 06 mei 2025 19:20Nee, dat is echt iets anders.Orange schreef: 06 mei 2025 09:26 Het is hetzelfde als roepen dat een aanslag vast door een moslim is gedaan en als dan blijkt dat het niet zo is, suggereren dat het zo had kunnen zijn.
Vandaar dat ik ook schreef "als". Dat was een voorbeeld en juist door een plaatsnaam te verzinnen wordt dat 'als' versterkt ipv dat ik stel dat het zo is.Zwarte Stoomboot schreef: 06 mei 2025 19:20De enige die aan de haal gaat met (een duurzaamheidsweek in) Schubbekutteveen ben jij zelf. En Schubbekutteveen bestaat niet eens.Orange schreef: 06 mei 2025 09:26 Als een paar mensen in Schubbekutteveen bedenken dat ze een week duurzaam gaan doen en daar een duurzaamheidsweek organiseren, ga daar dan niet mee aan de haal.
Wie was hier ook weer van de feiten ("Hou dus op met onzin verspreiden")?![]()
Moeten jullie niet bij een politiek debatclubje? Gaat over van alles, behalve radio of TMF
.

er wordt hier ook niet meer gemodureerd volgens mijFeivel schreef: 06 mei 2025 22:34 Moeten jullie niet bij een politiek debatclubje? Gaat over van alles, behalve radio of TMF.
Vrij l*llig van Talpa. Want ook zij horen daarbij.StefanT schreef: 03 mei 2025 14:22 Ik las dat Tooske en Johnny de Mol niet mochten van Talpa, wist niet eens dat Johnny ooit VJ was
Dus bij deze hun interviews uit 10 years of TMF.
https://www.youtube.com/watch?v=kk1VRO-awuM
https://www.youtube.com/watch?v=igkqTzMC0LE
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Nee joh is goed voor de hits op deze website
Lekker voor de advertenties :)
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
-
Alleen 'op aanvraag' komt er af en toe iemand hier om de hoek kijken. Ze hebben er geen tijd meer voor om dit te modereren, laat staan de uitstraling en de techniek achter dit format van updates te voorzien. Dit verdiend echt een opfrissing. Maar dat geheel terzijde.
Gewoon offline halen. Genoeg facebook groepen te vinden over radio. Dit is een achterhaalt medium.Vanjeafisharder schreef: 07 mei 2025 21:38 Alleen 'op aanvraag' komt er af en toe iemand hier om de hoek kijken. Ze hebben er geen tijd meer voor om dit te modereren, laat staan de uitstraling en de techniek achter dit format van updates te voorzien. Dit verdiend echt een opfrissing. Maar dat geheel terzijde.
Zolang er nog dagelijks mensen reageren is het niet achterhaald.
Als er klachten zijn over de moderatie, laatst werd er nog gevraagd of er vrijwilligers waren voor een admin functie. Dus meld je aan of stop met klagen 

God is a DJ
Ik vond het een heerlijke docu om naar te kijken, Lex Harding is simpelweg de grootste radioheld die ons land kent en gekend heeft. Het huidige radiolandschap is zoals het momenteel nog is dankzij deze man, is mijn mening. De ophef over Lex in de serie snap ik alleen totaal niet. Ik vond het een eerlijk en integer verhaal wat hij vertelde. Niks om je voor te schamen of excuses voor te maken.
Sylvana Simons had wat mij betreft uit de docu gelaten mogen worden, liever Tooske gezien ofzo (maar die mocht niet van Talpa... kinderachtig gedoe)
Sylvana Simons had wat mij betreft uit de docu gelaten mogen worden, liever Tooske gezien ofzo (maar die mocht niet van Talpa... kinderachtig gedoe)
Dit forum is nog behoorlijk actief, dus daarmee niet achterhaalt. Wat mij betreft is iets als Facebook achterhaalt. Ik ben er al jaren weg en wil niets met Meta te maken hebben. Dus ik ben alleen maar blij met dit forum.rodie schreef: 08 mei 2025 19:28Gewoon offline halen. Genoeg facebook groepen te vinden over radio. Dit is een achterhaalt medium.Vanjeafisharder schreef: 07 mei 2025 21:38 Alleen 'op aanvraag' komt er af en toe iemand hier om de hoek kijken. Ze hebben er geen tijd meer voor om dit te modereren, laat staan de uitstraling en de techniek achter dit format van updates te voorzien. Dit verdiend echt een opfrissing. Maar dat geheel terzijde.