Radio Noordzee Nationaal terug

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Echtwel

Re: Radio Noordzee Nationaal terug

Bericht door Echtwel »

Jan1979 schreef: 11 apr 2025 11:04
De Nachtwacht schreef: 09 apr 2025 07:29
Bossie05 schreef: 08 apr 2025 23:27 Zonde dat deze zender nog niet overal te beluisteren is. Ik heb als app RadioNED+ ,maar die heeft hem ook niet.

RadioNED+ is trouwens al bijna 4 maanden niet meer geüpdatet, ik mis meer radiozenders die in de tussentijd erbij zijn gekomen.
Volgens mij, maar weet het niet helemaal zeker, wordt de betaalde versie van Radioned doorlopend geupdate, de gratis versie maar af en toe.
Ik heb de betaalde versie van RadioNed, maar ook die wordt al maanden niet meer bijgewerkt. Is volgens mij vooral een hobbyproject van één persoon.
Ik mis bijv. Veronica GvO, Non Stop, Cream etc
Veronica GvO is de opvolger van Vintage Veronica Vintages liep totaal niet (draaide 60s) Veronica GvO doet alleen de 80s en 70s aan
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Echtwel

Bericht door Echtwel »

EtherScout schreef: 14 apr 2025 20:57
Deradiokenner schreef: 01 apr 2025 16:49
EtherScout schreef: 01 apr 2025 14:50 Zo te zien wordt het groter aangepakt, dan ik dacht. Nu zit 'ie op 9C, terwijl Talpa ook een themakanaal van 538 op 11C heeft. Als dit nieuwe Noordzee een succes wordt, dan kan het station verhuizen naar 11C. Of, nog beter, dan kan 9C een upgrade krijgen, zodat de dekking helemaal gelijk wordt aan 11C.
Wellicht dat ik het niet zie, maar welk verschil is het op welke zit, alleen de volgorde? Ik zie niet echt in wat het uitmaakt.
Kijk maar eens in het DAB+overzicht van Radio-TV-Nederland. Daarin kan je zien dat 11C op dit moment flink meer (steun)zenders heeft dan 9C.
Wat mijn vooral opvalt is dat de sub -kanalen vaak op DAB wegvallen in het geval van Veronica GVO & Radio Noordzee richting Hoek van Holland altijd 3 drop outs...
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
lion

Bericht door lion »

Weet iemand toevallig al waar de vormgeving / het jinglepakket vandaan komt?
lion

Bericht door lion »

Ik voel mij een roepende in de woestijn, weet niemand het?
Orange

Bericht door Orange »

lion schreef: 08 mei 2025 15:22 Ik voel mij een roepende in de woestijn, weet niemand het?
Geen idee. Stuur anders een e-mail naar Edwin Ouwehand. Hij weet het vast als stem van die zender.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Is het niet het oude Noordzee pakket. Het klinkt namelijk wel herkenbaar.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Vanjeafisharder schreef: 08 mei 2025 15:57 Is het niet het oude Noordzee pakket. Het klinkt namelijk wel herkenbaar.
Het is geen pakket uit het verleden maar gloed nieuw wist mijn bron te melden. Ik ga nog even navragen waar het gemaakt is.
Pot

Bericht door Pot »

Gordon zou in gesprek zijn met drie zenders. Hij wil niet zeggen om welke zenders het gaat. Maar op basis van het gerucht over Radio 10 van Kicken, wat Minneboo weer ontkende, zou Noordzee dan misschien wel een optie zijn?
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Ik weet het niet, ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat Minneboo geen vriendjes is met Gordon. Maar…. Als John de Mol het wil, dan gebeurd het gewoon…. Ik blijf gewoon gokken op radio 10. Het zal wel om geld gaan.
lion

Bericht door lion »

Pascal. K schreef: 08 mei 2025 16:02
Vanjeafisharder schreef: 08 mei 2025 15:57 Is het niet het oude Noordzee pakket. Het klinkt namelijk wel herkenbaar.
Het is geen pakket uit het verleden maar gloed nieuw wist mijn bron te melden. Ik ga nog even navragen waar het gemaakt is.
Dankjewel Pascal. 😊
Johnny_

Bericht door Johnny_ »

Echtwel schreef: 15 apr 2025 08:53
Jan1979 schreef: 11 apr 2025 11:04
De Nachtwacht schreef: 09 apr 2025 07:29
Volgens mij, maar weet het niet helemaal zeker, wordt de betaalde versie van Radioned doorlopend geupdate, de gratis versie maar af en toe.
Ik heb de betaalde versie van RadioNed, maar ook die wordt al maanden niet meer bijgewerkt. Is volgens mij vooral een hobbyproject van één persoon.
Ik mis bijv. Veronica GvO, Non Stop, Cream etc
Veronica GvO is de opvolger van Vintage Veronica Vintages liep totaal niet (draaide 60s) Veronica GvO doet alleen de 80s en 70s aan

De eigenaar van radioned kampt met post covid 19 klachten en kan tot onbepaalde tijd niet online zijn waardoor aanmelden momenteel niet meer mogelijk is. ik heb persoonlijk contact, vandaar dat ik het weet.
Plaats reactie