Radio Noordzee Nationaal terug
Moderator: admin6
-
Re: Radio Noordzee Nationaal terug
Er is verder nog maar weinig bekend op welke DAB Mux en voor welke zender dit in de plaats gaat komen.
Nee was vanmorgen voor half 10 echt Noordzee met zenderstem. Nu doorlink naar Sky idd.Vanjeafisharder schreef: ↑26 mar 2025 11:15 Gewoon skyradio dus.
Op de website: http://radionoordzee.nl/ begint wel wat leven te komen.
De site doet dat bij mij al de hele week zo.De Nachtwacht schreef: ↑26 mar 2025 11:43De stream was vanmorgen zeker Noordzee. Zelfs een jingle gehoord.Vanjeafisharder schreef: ↑26 mar 2025 11:15 Gewoon skyradio dus.
Op de website: http://radionoordzee.nl/ begint wel wat leven te komen.
Maar zal wel aangepast zijn dan, url veranderd O.I.D of gewoon uitgezet en doorgelinkt naar iets anders.
De site doet het overigens ook niet (meer): ERROR: The request could not be satisfied
-
nog vijf dagen te gaan
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"
-
Er is nu ook een Instagram account aangemaakt voor Radio Noordzee. De volgende tekst staat op het account:
Vanaf 1 april heeft Nederland er een nieuwe radiozender bij: Radio Noordzee
Hier hoor je alleen maar Nederlandstalige muziek van Andre Hazes tot Suzan & Freek en van Guus Meeuwis tot Yves Berendse
Radio Noordzee is vanaf 1 april te beluisteren via radionoordzee.nl en DAB+
Slogan: 200 % puur Hollands
Laatst gewijzigd door Pascal. K op 26 mar 2025 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dit gaat hem niet worden inderdaad, als ze direct achter Radio 100 aan gaan maakt het geen verschil. Of ze moeten met een 'sterren team' aan presentatoren komen.
Ah het bekende zeiken zonder het überhaupt begonnen is! Lekker bezig Erwin!Vanjeafisharder schreef: ↑26 mar 2025 16:56 Dit gaat hem niet worden inderdaad, als ze direct achter Radio 100 aan gaan maakt het geen verschil. Of ze moeten met een 'sterren team' aan presentatoren komen.
-
Logo zal wel veranderen denk ik.
Het is wel vrij basic. Hopelijk vanaf dinsdag een beter logo, anders vrees ik het erge en is dit het dus
Ja Facebook hetzelfde.Roanluimstra schreef: ↑26 mar 2025 16:03 Er is nu ook een Instagram account aangemaakt voor Radio Noordzee. De volgende tekst staat op het account:Vanaf 1 april heeft Nederland er een nieuwe radiozender bij: Radio Noordzee
Hier hoor je alleen maar Nederlandstalige muziek van Andre Hazes tot Suzan & Freek en van Guus Meeuwis tot Yves Berendse
Radio Noordzee is vanaf 1 april te beluisteren via radionoordzee.nl en DAB+
Radio 100? Dat is volgens mij een vaag gerucht van Kicken…Vanjeafisharder schreef: ↑26 mar 2025 16:56 Dit gaat hem niet worden inderdaad, als ze direct achter Radio 100 aan gaan maakt het geen verschil. Of ze moeten met een 'sterren team' aan presentatoren komen.
Maar volgens mij is er ook nergens gezegd dat Noordzee het verschil zou gaan maken. Het idee is namelijk ook kleinschalig opgezet. Zonder FM-frequentie en vermoedelijk zonder presentatoren. Wellicht met als doel om het 100%NL een beetje lastiger te maken.
Overigens is het gewoon al vanaf het begin duidelijk geweest dat dit een popzender wordt met Nederlandstalig product. Dat is zeker anders dan 100%NL, die natuurlijk ook Engelstalige muziek (van ook niet-Nederlandse artiesten) draaien. Ik snap die selectieve verontwaardiging dan ook niet.
Verwacht maar gewoon een popzender veel Suzan & Freek, BLOF en Roxy Dekker en laat de Zangeres Zonder Naam en smartlappen maar gaan.
-
In de aankondiging in Januari, had ik ook nergens de indruk dat ze echt smartlappen gingen draaien (waar ook niemand op zit te wachten).Pot schreef: ↑26 mar 2025 19:04Radio 100? Dat is volgens mij een vaag gerucht van Kicken…Vanjeafisharder schreef: ↑26 mar 2025 16:56 Dit gaat hem niet worden inderdaad, als ze direct achter Radio 100 aan gaan maakt het geen verschil. Of ze moeten met een 'sterren team' aan presentatoren komen.
Maar volgens mij is er ook nergens gezegd dat Noordzee het verschil zou gaan maken. Het idee is namelijk ook kleinschalig opgezet. Zonder FM-frequentie en vermoedelijk zonder presentatoren. Wellicht met als doel om het 100%NL een beetje lastiger te maken.
Overigens is het gewoon al vanaf het begin duidelijk geweest dat dit een popzender wordt met Nederlandstalig product. Dat is zeker anders dan 100%NL, die natuurlijk ook Engelstalige muziek (van ook niet-Nederlandse artiesten) draaien. Ik snap die selectieve verontwaardiging dan ook niet.
Verwacht maar gewoon een popzender veel Suzan & Freek, BLOF en Roxy Dekker en laat de Zangeres Zonder Naam en smartlappen maar gaan.
Wat ik vanmorgen op de teststream hoorde is het een mix van Hollandse nummers en Nederpop nummers dus tussen 100%NL en Sterren NL in.Pot schreef: ↑26 mar 2025 19:04Radio 100? Dat is volgens mij een vaag gerucht van Kicken…Vanjeafisharder schreef: ↑26 mar 2025 16:56 Dit gaat hem niet worden inderdaad, als ze direct achter Radio 100 aan gaan maakt het geen verschil. Of ze moeten met een 'sterren team' aan presentatoren komen.
Ik zou gewoon wachten tot 1 April.....
Voer eendjes,geen oorlog.....