Radio Noordzee Nationaal terug

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
lion

Re: Radio Noordzee Nationaal terug

Bericht door lion »

jassy schreef: 17 mar 2025 13:54 Ik ben vooral benieuwd welk DAB kanaal er opgeofferd gaat worden. Ik denk Sky Love Songs, en ik hoop intens niet 538 Classics.... Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat er ruimte op MTVNL wordt gehuurd, of dat ze CU's huren van een andere partij.
Is Love Songs niet juist het wisselkanaal van Sky met Xmas?
Echtwel

Bericht door Echtwel »

Talpa maakt datum terugkeer Radio Noordzee bekend: 1 april
Echt ? Geen Grap 1 april ??
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
jassy

Bericht door jassy »

lion schreef: 17 mar 2025 14:53
jassy schreef: 17 mar 2025 13:54 Ik ben vooral benieuwd welk DAB kanaal er opgeofferd gaat worden. Ik denk Sky Love Songs, en ik hoop intens niet 538 Classics.... Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat er ruimte op MTVNL wordt gehuurd, of dat ze CU's huren van een andere partij.
Vroeger op 11C was Sky Hits het wisselkanaal, dus dat kan denk ik zonder problemen doorgaan. Op 11C is de dekking ook nog eens beter.
Kijk live mee op de ensembles 11C DAB+, 12C NPO, 9C...., 7D MTVNL, 6A Overijssel en 9D Mein NRW DAB+ op

http://www.dabmonitor.nl/
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Dat zou wel een erg lage 1 april grap zijn en totaal niet leuk, zoals vele radio gerelateerde 1 april grappen flauw zijn, niet grappig en totaal niet interessant en doorzichtig.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Echtwel schreef: 17 mar 2025 15:06 Talpa maakt datum terugkeer Radio Noordzee bekend: 1 april
Wat heeft zo’n grap verder voor toegevoegde waarde, dan dat men Talpa alleen maar minder serieus gaat nemen. Nee dit komt er gewoon echt
Vanjeafisharder

De doorsnee luisteraar en geïnteresseerde zal zijn schouders op halen en zouden totaal niet snappen wat hier dan grappig of een toegevoegde waarde van is van deze 'grap'.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Als de geruchten kloppen dat de zender "een programmering vol discjockeys" krijgt (of heeft dat ook al ergens anders gestaan dan in de blog van PK?), dan ben ik ook wel benieuwd wie dat dan moeten gaan doen. Gené vind ik een goeie suggestie maar verder komt er zo even niemand boven. En het aantrekken van dj's van buitenaf is als nieuwkomer toch wel lastig gebleken, dat heeft Joe wel bewezen. Ze zouden er natuurlijk ook voor kunnen kiezen om (weekend)jocks van 538 en radio 10 daar in eerste instantie programma's op voicetrack te laten doen.

Edit: tekst een beetje aangepast.
lion

Bericht door lion »

Echtwel schreef: 17 mar 2025 15:06 Talpa maakt datum terugkeer Radio Noordzee bekend: 1 april
Er zijn wel vaker radiostations op 1 april begonnen.
lion

Bericht door lion »

jassy schreef: 17 mar 2025 15:36
lion schreef: 17 mar 2025 14:53
Vroeger op 11C was Sky Hits het wisselkanaal, dus dat kan denk ik zonder problemen doorgaan. Op 11C is de dekking ook nog eens beter.
Oke, ik ben benieuwd. 🙂
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Maar ik ben benieuwd waar gaat dit allemaal doorgegeven worden? Ziggo, Odido? KPN zal wel niet mee doen gezien ze JOE nog steeds niet doorgeven.
Feivel

Bericht door Feivel »

De Nachtwacht schreef: 17 mar 2025 19:32 Als de geruchten kloppen dat de zender "een programmering vol discjockeys" krijgt (of heeft dat ook al ergens anders gestaan dan in de blog van PK?), dan ben ik ook wel benieuwd wie dat dan moeten gaan doen. Gené vind ik een goeie suggestie maar verder komt er zo even niemand boven. En het aantrekken van dj's van buitenaf is als nieuwkomer toch wel lastig gebleken, dat heeft Joe wel bewezen. Ze zouden er natuurlijk ook voor kunnen kiezen om (weekend)jocks van 538 en radio 10 daar in eerste instantie programma's op voicetrack te laten doen.

Edit: tekst een beetje aangepast.
Van dat laatste mag je denk ik wel uitgaan. Die staan toch op de loonlijst en dan kost voicetracken niks extra. Met de JOE-techniek (1 of 2 spreeks per uur in de opstartfase) kost het inspreken een kwartiertje :-).
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

https://www.totaaltv.nl/nieuws/uitbreid ... -aantocht/

Maar dit heeft PK gehoord. Maar in dit bericht lees ik toch wat anders. Wellicht na de zomer. Maar Talpa kennende gaan ze een DAB+ zender zo min mogelijk inrichten. Maar ben benieuwd.
Vanjeafisharder

Op TV hadden ze het toch echt over 1 april.

Edit: zie het al, daar gaat het altijd fout: oud bericht.
Echtwel

Bericht door Echtwel »

Vooralsnog geen website gezien de grootste grap zou zijn als ze de kink frequentie er bij prikken daar luister toch geen "waf waf "naar ; -)
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
RobuustRadio

Bericht door RobuustRadio »

Ik verwacht dat Endemol, dj’s aantrekt van andere Hollandse stations haalt. Marcel van sterren, taeke van radioNL, en nog van die talenten her en der. Anders heeft het geen kans van slagen.
Rob van Someren slaat ook nergens op dat 100p karkas.
Plaats reactie