Radio Noordzee Nationaal terug

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Orange

Re: Radio Noordzee Nationaal terug

Bericht door Orange »

Ik gok dat Wilfred Genee er ook een programma gaat doen. Hij begon er laatst over, ik denk in Vandaag Inside. Hij zei er niet iets bijzonders over, maar het viel mij op dat hij wist dat dit radiostation eraan komt. Ik concludeerde daaruit dat hij daar actief over is geinformeerd en wellicht dus met de vraag of hij daar een programma wil maken.

Tot zover de speculaties.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Orange schreef: 14 mar 2025 17:31 het viel mij op dat hij wist dat dit radiostation eraan komt. Ik concludeerde daaruit dat hij daar actief over is geinformeerd en wellicht dus met de vraag of hij daar een programma wil maken.
Ik weet ook dat dit station komt, maar ga er geen programma maken. Jouw conclusie deel ik dus niet.

Speculatief, andersom kan wel, dat hij het noemt omdat hij er een baat bij heeft, zoals een programma.
Laatst gewijzigd door Oortjes op 14 mar 2025 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Rock 'n roll is better than music!
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Orange schreef: 14 mar 2025 17:31 Ik gok dat Wilfred Genee er ook een programma gaat doen. Hij begon er laatst over, ik denk in Vandaag Inside. Hij zei er niet iets bijzonders over, maar het viel mij op dat hij wist dat dit radiostation eraan komt. Ik concludeerde daaruit dat hij daar actief over is geinformeerd en wellicht dus met de vraag of hij daar een programma wil maken.

Tot zover de speculaties.
Volgens mij heb jij het nieuws gemist maar er was al sprake vanuit Talpa dat dit station terug kwam. Dus zo bijzonder was zijn uitspraak niet. En daarnaast is net in de show het Holland huis dat Radio Noordzee vanaf 1 april weer te horen is.
lion

Bericht door lion »

Nu in het nieuwe SBS 6 programma 'Het Holland Huis' word ook al voor de startdatum van 1 April reclame gemaakt. @deradiokenner, zie nu pas dat je jouw bericht hebt aangevult.
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Ja er wordt aangekondigd dat ze een bepaalde artiest een week lang gaan draaien. Maar goed, dan moeten ze nog wel even uitleggen waar we de zender kunnen vinden en wat we nog meer kunnen verwachten.
Orange

Bericht door Orange »

Oortjes schreef: 14 mar 2025 18:23
Orange schreef: 14 mar 2025 17:31 het viel mij op dat hij wist dat dit radiostation eraan komt. Ik concludeerde daaruit dat hij daar actief over is geinformeerd en wellicht dus met de vraag of hij daar een programma wil maken.
Ik weet ook dat dit station komt, maar ga er geen programma maken. Jouw conclusie deel ik dus niet.

Speculatief, andersom kan wel, dat hij het noemt omdat hij er een baat bij heeft, zoals een programma.
Dat wij dat hier op het radioforum weten, is volstrekt logisch. Bij Genee kwam het uit het niets en ruim na de bekendmaking. Dat gaf mij de indruk dat het vlak daarvoor aan hem gemeld is. Vandaar mijn speculatie, mede gebaseerd op de mededeling hier dat het een gepresenteerd station wordt.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Orange schreef: 14 mar 2025 22:27
Oortjes schreef: 14 mar 2025 18:23

Dat wij dat hier op het radioforum weten, is volstrekt logisch. Bij Genee kwam het uit het niets en ruim na de bekendmaking. Dat gaf mij de indruk dat het vlak daarvoor aan hem gemeld is. Vandaar mijn speculatie, mede gebaseerd op de mededeling hier dat het een gepresenteerd station wordt.
Ik vind dat ook zeer aannemelijk.
God is a DJ
lion

Bericht door lion »

aapdedino schreef: 14 mar 2025 22:24 Ja er wordt aangekondigd dat ze een bepaalde artiest een week lang gaan draaien. Maar goed, dan moeten ze nog wel even uitleggen waar we de zender kunnen vinden en wat we nog meer kunnen verwachten.
Er word ook een website genoemd die wel gauw actief zal worden de komende weken. http:/www.radionoordzee.nl Daar zal vast op gemeld gaan worden op welk DAB+ kanaal ze gaan uitzenden. Op Instagram ben ik al wel een kaal account met de naam radionoordzee tegen gekomen.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Er zal wel een Talpa DAB kanaal voor worden opgeofferd. Denk iets van Sky of 538.
lion

Bericht door lion »

Er zal ook wel gauw een teststream komen, als iemand dat in de gaten wil houden, ik weet niet waar je die doorgaans kan vinden?
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Vraag me toch echt af wat ze gaan brengen en waar het verschil in zit met 100%NL.
big T

Bericht door big T »

En ik naar de luistercijfers :))
Zal het nog lager kunnen dan nu al bij de laagste?
jassy

Bericht door jassy »

Ik ben vooral benieuwd welk DAB kanaal er opgeofferd gaat worden. Ik denk Sky Love Songs, en ik hoop intens niet 538 Classics.... Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat er ruimte op MTVNL wordt gehuurd, of dat ze CU's huren van een andere partij.
Kijk live mee op de ensembles 11C DAB+, 12C NPO, 9C...., 7D MTVNL, 6A Overijssel en 9D Mein NRW DAB+ op

http://www.dabmonitor.nl/
Madurodam FM

Bericht door Madurodam FM »

Talpa heeft nog aardig wat themakanalen die hun DAB+ plaats kunnen afstaan; 538 Classics, 538 Nonstop, Sky Radio Hits, Sky Radio Love Songs, Radio 10 60's&70's en Radio 10 80's. In de luistercijfers scoren de sub-kanalen van 10 het beste, daarna die van 538 en als laatste Sky. Kans is dus inderdaad het grootst dat Sky Radio Love Songs ruimte moet gaan bieden aan Noordzee.
Lees online ook veel reacties dat men denkt dat dit 1 grote 1 april-grap is, maar ik geloof dat ze bij Talpa daar te serieus voor zijn. We gaan het zien ;)
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"
Plaats reactie