Kicken vertelt soms dat er gesprekken tussen djs en zender zijn, en niet alle gesprekken komen tot een goed eind, soms denk ik juist door een vroegtijdige column
het roddeloverzicht van Kicken 2023
Moderator: admin6
-
Re: het roddeloverzicht van Kicken 2023
Fascinerend hoe Kicken de zaken weer verdraaid in zijn column.
Volgens hem zou de 538 middagshow betaald vakantie hebben gevierd tijdens het EK, omdat het EK volgens Kicken nog niet zou leven omdat oranje ondermaats zou presteren.
Zaten gewoon 40k Nederlanders in de stad tijdens in Hamburg tegen Polen.
Volgens hem zou de 538 middagshow betaald vakantie hebben gevierd tijdens het EK, omdat het EK volgens Kicken nog niet zou leven omdat oranje ondermaats zou presteren.
-
Ik vind het eigenlijk het meest facinerend hoe hij het zo weet te brengen dat het bijna lijkt also Frank weggaat of zou moeten bij 538. terwijl dat vooralsnog niet meer is dan een gedachtekronkel van hemzelf.Herman ven Schippers schreef: ↑17 jul 2024 19:19 Fascinerend hoe Kicken de zaken weer verdraaid in zijn column.
Zijn bronnen lijken echt opgedroogd (of er is gewoon niks te melden).
Ik vind het meer schaamteloos. Ik mag aannemen dat een werkgever niet zomaar 'familieomstandigheden' roept. Ze mogen feitelijk al niks zeggen in verband met de privacywet dus wellicht is het afgestemd met Frank dan. Maar of het nou een overlijden, ziekte, scheiding of iets anders is, niet álles heeft met radio te maken. Ik ben ook geen fan van de middagshow opzet nu, maar van Frank wel in de oude tijden.
Ik vind het eigenlijk idioter dat Patrick maar 'gewoon' over vervangers gaat beginnen. 'Familieomstandigheden' lijken mij toch een duidelijke reden?Deezers schreef: ↑17 jul 2024 22:09 Ik vind het meer schaamteloos. Ik mag aannemen dat een werkgever niet zomaar 'familieomstandigheden' roept. Ze mogen feitelijk al niks zeggen in verband met de privacywet dus wellicht is het afgestemd met Frank dan. Maar of het nou een overlijden, ziekte, scheiding of iets anders is, niet álles heeft met radio te maken. Ik ben ook geen fan van de middagshow opzet nu, maar van Frank wel in de oude tijden.
-
Ja, dit boven alles uiteraard.Pot schreef: ↑17 jul 2024 22:35Ik vind het eigenlijk idioter dat Patrick maar 'gewoon' over vervangers gaat beginnen. 'Familieomstandigheden' lijken mij toch een duidelijke reden?Deezers schreef: ↑17 jul 2024 22:09 Ik vind het meer schaamteloos. Ik mag aannemen dat een werkgever niet zomaar 'familieomstandigheden' roept. Ze mogen feitelijk al niks zeggen in verband met de privacywet dus wellicht is het afgestemd met Frank dan. Maar of het nou een overlijden, ziekte, scheiding of iets anders is, niet álles heeft met radio te maken. Ik ben ook geen fan van de middagshow opzet nu, maar van Frank wel in de oude tijden.
Met Frank Dane, dat had hij niet moeten doen of schrijven maar met Rob van Someren had hij gelijk.
Laatst gewijzigd door Helmut op 01 aug 2024 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Kicken schiet met hagel. In één van zijn columns plaatste hij Van Someren ook op de plek van De Wild op Radio 2. Als je zoveel roept komt er altijd wel iets uit. Zijn kijk op de radio en hoe jocks hun vak uit oefenen vind ik zeer interessant. Zijn hersenspinsels over mogelijke transfers zijn minder dan die van een doorsnee forumlid hier.
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …
Nu komt een zinvolle reactie 👇
-
krijg nu al zin om het "kicken overzicht" van 2024 te maken
-
Kicken schrijft zijn mening, speculaties, feiten en roddels kriskras door elkaar. Dat is erg verwarrend maar, het is iets anders als schieten met hagel.Phoenix schreef: ↑02 aug 2024 15:57Kicken schiet met hagel. In één van zijn columns plaatste hij Van Someren ook op de plek van De Wild op Radio 2. Als je zoveel roept komt er altijd wel iets uit. Zijn kijk op de radio en hoe jocks hun vak uit oefenen vind ik zeer interessant. Zijn hersenspinsels over mogelijke transfers zijn minder dan die van een doorsnee forumlid hier.
Eind vorig jaar schreef Patrick Kicken over een bezoek van Wouter van der Goes aan Talpa. Wouter was er op een dinsdag gesignaleerd en Kicken speculeerde er lustig op los dat hij naar Radio 10 of Radio 538 zou gaan. Wouter van der Goes vertelde later dat hij op een andere dag dan normaal zijn VoiceOver werk kwam doen voor Talpa.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Het klopt wat je zegt. Toch vind ik dat hij (ook) met hagel schiet. Neem zijn laatste column. Die ging over een mogelijk duoprogramma van Ekdom en Stenders op vrijdagmiddag. Dit is een roddel, want hij heeft het van horen zeggen. Vervolgens verbind hij er ook zijn eigen mening aan. Al met al is de blog zeer speculatief. Ik heb weinig tot geen feiten kunnen ontrafelen in deze laatste blog. Kortom, het is zoals je zegt alles door elkaar, maar tegelijkertijd een hagelschot. Als het uitkomt zal Spreekbuis melden dat Kicken de eerste was die met dit ‘nieuws’ kwamGerjanCluistra schreef: ↑02 aug 2024 18:01Kicken schrijft zijn mening, speculaties, feiten en roddels kriskras door elkaar. Dat is erg verwarrend maar, het is iets anders als schieten met hagel.Phoenix schreef: ↑02 aug 2024 15:57Kicken schiet met hagel. In één van zijn columns plaatste hij Van Someren ook op de plek van De Wild op Radio 2. Als je zoveel roept komt er altijd wel iets uit. Zijn kijk op de radio en hoe jocks hun vak uit oefenen vind ik zeer interessant. Zijn hersenspinsels over mogelijke transfers zijn minder dan die van een doorsnee forumlid hier.
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …
-
Dit krijg je als je tegen betaling of andere tegenprestatie periodieke columns moet schrijven.Phoenix schreef: ↑02 aug 2024 19:12
Het klopt wat je zegt. Toch vind ik dat hij (ook) met hagel schiet. Neem zijn laatste column. Die ging over een mogelijk duoprogramma van Ekdom en Stenders op vrijdagmiddag. Dit is een roddel, want hij heeft het van horen zeggen. Vervolgens verbind hij er ook zijn eigen mening aan. Al met al is de blog zeer speculatief. Ik heb weinig tot geen feiten kunnen ontrafelen in deze laatste blog. Kortom, het is zoals je zegt alles door elkaar, maar tegelijkertijd een hagelschot. Als het uitkomt zal Spreekbuis melden dat Kicken de eerste was die met dit ‘nieuws’ kwam
De column moet periodiek klaarliggen, en er moet ook iets in staan waardoor het gelezen wordt.
En zo vraag je om nepnieuws. Want je kunt met speculeren over verzinsels een heel end weg oreren.
Alles voor de "clicks".
Trump is er wat dat betreft een meester in met de redenatie "negative publicity is also (free) publicity".
Alles draait om de schijnwerpers.
Zie hier hoe Kicken menigeen heeft laten "kicken"en te "clicken".
Bij de volgende column heeft hij vast weer meer publiek.
Hij is in goed gezelschap. Nepnieuws en complotten zijn "in". Vraag Marianne Zwagerman maar.
-
Sinds wanneer is een column nieuws?Satfreak13 schreef: ↑03 aug 2024 08:05Dit krijg je als je tegen betaling of andere tegenprestatie periodieke columns moet schrijven.Phoenix schreef: ↑02 aug 2024 19:12
Het klopt wat je zegt. Toch vind ik dat hij (ook) met hagel schiet. Neem zijn laatste column. Die ging over een mogelijk duoprogramma van Ekdom en Stenders op vrijdagmiddag. Dit is een roddel, want hij heeft het van horen zeggen. Vervolgens verbind hij er ook zijn eigen mening aan. Al met al is de blog zeer speculatief. Ik heb weinig tot geen feiten kunnen ontrafelen in deze laatste blog. Kortom, het is zoals je zegt alles door elkaar, maar tegelijkertijd een hagelschot. Als het uitkomt zal Spreekbuis melden dat Kicken de eerste was die met dit ‘nieuws’ kwam
De column moet periodiek klaarliggen, en er moet ook iets in staan waardoor het gelezen wordt.
En zo vraag je om nepnieuws. Want je kunt met speculeren over verzinsels een heel end weg oreren.
Alles voor de "clicks".
Trump is er wat dat betreft een meester in met de redenatie "negative publicity is also (free) publicity".
Alles draait om de schijnwerpers.
Zie hier hoe Kicken menigeen heeft laten "kicken"en te "clicken".
Bij de volgende column heeft hij vast weer meer publiek.
Hij is in goed gezelschap. Nepnieuws en complotten zijn "in". Vraag Marianne Zwagerman maar.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
De vraag stellen, is hem beantwoorden. Een column is geen nieuws, maar een opiniestuk. Dat is heel wat anders en kan niet conform de maatstaven van nieuws beoordeeld worden.
Rock 'n roll is better than music!
-
Een column of een commentaar kan een eigen leven gaan leiden.
En zo kan het weer nieuws worden. Ook al waren feiten verzonnen of geïnsinueerd.
Is nu ook weer aan de orde:
https://www.nu.nl/entertainment/6323271 ... neren.html