NPO Campus

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

GerjanCluistra

Re: NPO Campus

Bericht door GerjanCluistra »

Pot schreef: 01 feb 2024 08:36
GerjanCluistra schreef: 31 jan 2024 20:51
Pot schreef: 31 jan 2024 20:40

Eigenlijk zoals jij het zegt, maar dan snap ik de naamsverandering nog steeds niet. Het moet dus een radiostation voorstellen, dus om dat Campus te noemen vind ik vooral vreemd. Zeker als je daarmee landelijk op DAB+ te bereiken bent.
Waarom zou je KX Radio dan wel op de landelijke DAB+ uitzenden?
Die zender is twee/drie jaar geleden in de markt gezet als samenvoeging van 3FM KX en 3FM Alternative. Zo’n subzender heeft nog enigzins een smoel, maar nu wordt het neergezet als opleidingsstation. Met een naamsverandering blijf ik dat vreemd vinden.
Helder.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Broodrooster

Bericht door Broodrooster »

Ik ben wel benieuwd of er hier mensen zijn die regelmatig naar Campus Radio luisteren. Er zijn net 3 DJ’s doorgestroomd naar de nacht van 3FM, die Viral Top 77 was natuurlijk laatst en ze zijn op socials een stuk actiever dan voorheen. Vind t wel leuk dat ze jong talent meer aan t pushen zijn, en jullie?
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Broodrooster schreef: 05 okt 2024 18:43 Ik ben wel benieuwd of er hier mensen zijn die regelmatig naar Campus Radio luisteren. Er zijn net 3 DJ’s doorgestroomd naar de nacht van 3FM, die Viral Top 77 was natuurlijk laatst en ze zijn op socials een stuk actiever dan voorheen. Vind t wel leuk dat ze jong talent meer aan t pushen zijn, en jullie?
Nope, zit niet (meer) in mijn systeem.
Plaats reactie