Heeft iemand nog het fragment van Irritante geluiden top 5 van Roosmarijn Reijmer op 3FM?

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
djegovdoet2

Heeft iemand nog het fragment van Irritante geluiden top 5 van Roosmarijn Reijmer op 3FM?

Bericht door djegovdoet2 »

Hallo Allemaal!
Ik luisterde dus recent een keertje naar Andres op 3FM, totdat ik weer de irritante geluiden top 5 hoorde van 10 jaar geleden zoiets. Toen roosmarijn Michiel terug ging pakken. Met die irritante geluiden. Dat was dus in een nummer verwerkt. Andres die startte die versie in (zonder dat ie het wist want stond er niet bij natuurlijk :D) maar hij liet dat uitlopen, want hij was een gesprek aan het knippen tot nummer 2, toen had ie het pas door. Maar ik wou nummer 1 horen. En die wist ik niet meer, want het was lang geleden. En die wou ik opzoeken maar 3fm heeft het offline gehaald, op het kanaal van Michiel Veenstra ook niet kunnen vinden(ook niet op de site van 3voor12radio. Denk dat bij 3voor12radio offline is gehaald) , maar die wil ik. Vinden dus mijn vraag ook eigenlijk is. Heeft iemand dat hele fragment. Van nummer 5 tot en met nummer 1? Ik hoor het graag.

Groetjes Djego
djegovdoet2

Re: Heeft iemand nog het fragment van Irritante geluiden top 5 van Roosmarijn Reijmer op 3FM?

Niemand? Mocht je niet weten waarover ik het heb over Roosmarijn hier het fragment https://open.spotify.com/episode/4E9qnc ... 5e47f44ba2

Op minuut 31:27 tot 33:05.

Iemand nu enig idee?

gr, djego
ehwald

Re: Heeft iemand nog het fragment van Irritante geluiden top 5 van Roosmarijn Reijmer op 3FM?

Bericht door ehwald »

Misschien dat deze terug te vinden is in de podcast van “Michiel met”

Er is toen een aflevering geweest als afscheid van Michiel bij 3Fm met Roosmarijn, Tjitse , Gerard en Domien.

Daar is dit wel ter sprake gekomen destijds
Phoenix

Bericht door Phoenix »

djegovdoet2 schreef: 08 jan 2024 19:02 Niemand? Mocht je niet weten waarover ik het heb over Roosmarijn hier het fragment https://open.spotify.com/episode/4E9qnc ... 5e47f44ba2

Iemand nu enig idee?

gr, djego
Ik weet exact waar je het over hebt. Ik heb het bewuste fragment ook gehoord in de reguliere DWDR, maar ik kan je niet helpen aan het oorspronkelijke fragment. Misschien eens 3FM aanspreken hierover?
God is a DJ
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Als datum en tijd bekend is dan heb ik het wellicht nog ergens. Ik heb veel hele uitzendingen van Gerard en Michiel in het verleden opgeslagen toen ze zijn uitgezonden.

Zoals je zult begrijpen ga ik niet alles afluisteren voor dit stuk. :lol:

Klinkt overigens als 2015.

Bij 3fm geven ze vaak aan dat ze e.e.a. niet meer hebben van de glorietijden. De kans dat ze dit hebben lijkt mij daarom ook niet zo groot, maar aan de andere kant. Het lijkt erop dat dwdr het ook in bezit moet hebben.
djegovdoet2

ehwald schreef: 08 jan 2024 19:26 Misschien dat deze terug te vinden is in de podcast van “Michiel met”

Er is toen een aflevering geweest als afscheid van Michiel bij 3Fm met Roosmarijn, Tjitse , Gerard en Domien.

Ga het ff opzoeken. Dankjewel :)
DMotion

Bericht door DMotion »

Hoi iedereen,

Lees al jaren met plezier mee op dit forum. Vandaag mij toch ook maar eens aangemeld :cool:

Bij de omschrijving van Djego ging bij mij een lampje branden. Is het toevallig deze?
https://www.youtube.com/watch?v=gVoljKMVxvA

Edit: Die link van mij is niet de top 5. Van wat ik mij herinner wel een soort van compilatie hiervan /Edit
jordiv30

Bericht door jordiv30 »

Het fragment zelf was nog uit de tijd dat Michiel en Roosmarijn na elkaar in de avond zaten, dus sowieso 2013 of eerder. Ik geloof dat het 2012 of 2013 was.

Ik kan je niet helpen aan het fragment, maar ik weet nog wel (vraag me niet hoe 😄) dat de nummer 1 van de irritante geluiden top 5 het nummer You're Beautiful van James Blunt was. Of dat was omdat Michiel het een mooi nummer vond of juist helemaal niet weet ik niet meer zo goed. Het fragment heeft nog jaren op het YouTube-kanaal van 3FM gestaan, maar is helaas destijds ook verwijderd net als veel andere oude video's.
djegovdoet2

ehwald schreef: 08 jan 2024 19:26 Misschien dat deze terug te vinden is in de podcast van “Michiel met”

Ik had geluisterd, ze hadden het erover gehad. Maar helaas niet ingestart, heb wel die mooie aflevering geluisterd echt mooi. Ge, djego
djegovdoet2

Phoenix schreef: 08 jan 2024 20:02
djegovdoet2 schreef: 08 jan 2024 19:02 Niemand? Mocht je niet weten waarover ik het heb over Roosmarijn hier het fragment https://open.spotify.com/episode/4E9qnc ... 5e47f44ba2

Iemand nu enig idee?

gr, djego
Ik weet exact waar je het over hebt. Ik heb het bewuste fragment ook gehoord in de reguliere DWDR, maar ik kan je niet helpen aan het oorspronkelijke fragment. Misschien eens 3FM aanspreken hierover?
Ga ik proberen.

Groeten Djego
djegovdoet2

jordiv30 schreef: 08 jan 2024 21:22 Het fragment zelf was nog uit de tijd dat Michiel en Roosmarijn na elkaar in de avond zaten, dus sowieso 2013 of eerder. Ik geloof dat het 2012 of 2013 was.

Ik kan je niet helpen aan het fragment, maar ik weet nog wel (vraag me niet hoe 😄) dat de nummer 1 van de irritante geluiden top 5 het nummer You're Beautiful van James Blunt was. Of dat was omdat Michiel het een mooi nummer vond of juist helemaal niet weet ik niet meer zo goed. Het fragment heeft nog jaren op het YouTube-kanaal van 3FM gestaan, maar is helaas destijds ook verwijderd net als veel andere oude video's.

Haha de nummer 1, ja heel jammer dat 3FM dat doet. Oude beelden offline halen

Groetjes Djego
djegovdoet2

jordiv30 schreef: 08 jan 2024 21:22 Het fragment zelf was nog uit de tijd dat Michiel en Roosmarijn na elkaar in de avond zaten, dus sowieso 2013 of eerder. Ik geloof dat het 2012 of 2013 was.

Ja 2012 zei ze in de podcast
djegovdoet2

Goedendag iedereen,

Ik was weer naar die ene aflevering aan het luisteren (mochten gebruikers dit topic nog herkennen) met die irritante top 5, misschien zijn er mensen bij gekomen op dit forum die misschien dat fragment nog in bezit hebben of weten hoe je eraan komt.

Ik heb ook 3FM & Andres gemaild met verzoek of ik het fragment in bezit mag hebben om terug te kunnen luisteren.
Plaats reactie